פרארי F8 טריבוטו מצויידת במנוע V8 בהספק 711 כ"ס ומאיצה מאפס למאה קמ"ש תוך 2.9 שניות. המחיר החל מ- 2.04 מיליון ₪
פרארי F8 טריבוטו, מחליפתה של פרארי 488 GTB אשר מהווה את גרסת הקצה של פרארי 488, מושקת בישראל. חמישה לקוחות כבר רשמו הזמנות והמכונית הראשונה תעלה על הכביש עוד החודש.
פרארי F8 טריבוטו
יחידת ההנעה כוללת גרסה משופרת של המנוע המותקן בפרארי GTB 488 אשר זכה בתואר מנוע השנה בשנים 2016-2018. מדובר במנוע טורבו בנזין V8 בנפח 3.9 ליטרים המפיק 711 כ"ס ב- 8,000 סל"ד ומומנט של 78.5 קג"מ ב- 3,250 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ומספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 2.85 שניות, 0-200 קמ"ש תוך 7.8 שניות, ומהירות מרבית של 340 קמ"ש. פרארי מבטיחה כי צליל המנוע תוכנן לרגש, כיאה לאקזוטיקה איטלקית במעמדה. ביחס לפרארי 488 GTB, מציעה ה- F8 טריבוטו משקל מופחת ב- 40 ק"ג לצד כוח הצמדה משופר ב- 10%.
פרארי F8 טריבוטו
מעבר לנתוני הביצועים המרשימים, מצויידת פרארי F8 טריבוטו בטכנולוגיות שהגיעו ממסלול המרוצים כדי למצות את מלוא יכולת השליטה של הנהג. בורר מצבי הנהיגה כולל 5 מצבים המשפיעים על תגובות כל מערכות הניהוג וההנעה ברכב, ביניהם מצב דריפט המאפשר שליטה על החלקת הסרן האחורי במהלך פניה.
פרארי F8 טריבוטו
הפרארי F8 טריבוטו הראשונה בישראל נרכשה ע"י איש עסקים ישראלי ובעליה הקודמים של שני דגמי פרארי נוספים. הדגם הוזמן עם תוספות בהתאמה אישית בשווי 400,000 ₪, ביניהן צבע פרארי בהתאמה אישית בשווי 93,200 ₪, מושבי מירוץ מקרבון בשווי 67,500 ₪, והגה מקרבון עם סימון LED המורה להעביר הילוך בשווי 35,900 ₪. תוספות אלו הקפיצו את מחיר הרכב לכדי 2,450,000 ₪.
דני איטליאנו, משנה למנכ״ל סמלת, מסר כי: ״אנו שמחים מאוד להתחיל כבר החודש ולמרות הקשיים שנוצרו בעקבות משבר הקורונה העולמי במסירת ה- F8 טריבוטו החדשה בישראל, מחליפת הדגם המצליח ביותר של פרארי בישראל, ה-488, שמהווה המשך טבעי למכוניות הספורט המיוחדות של פרארי. הדגם החדש חוגג את הצלחת המנוע עטור הפרסים של פרארי. אני שמח לבשר שכבר עם השקת הדגם בעולם, נרשמה התעניינות גבוהה בדגם החדש בקרב לקוחות החברה בישראל".
מחירה של פרארי F8 טריבוטו עומד על החל מ- 2,040,000 ₪

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.