מתיחת הפנים המקיפה לה זוכה יונדאי קונה כוללת עדכוני עיצוב ומערכות בטיחות, הטמעת מערכת מיקרו-היברידית, וגרסת N ליין ספורטיבית
יונדאי קונה אמנם טרם הגיע לגיל 4 בו נהוג לרענן רכבים במתיחת פנים, אך לאור ריבוי המתחרים בסגמנט רכבי הקרוסאובר הקומפקטיים, מצאה לנכון יונדאי לשדרג את הקונה במתיחת פנים מוקדמת והיקפית ביותר.
יונדאי קונה
עדכוני העיצוב כוללים פגושים וגופי תאורה ראשיים חדשים, ושבכה קדמית בצורת שעון חול המפוצלת בקו רוחב מרכזי. מעצבי יונדאי בחרו לוותר על פתחי האוורור העליונים למעט בגרסת N ליין, במקומם נמצא את סמל המותג לפני מכסה המנוע. בתוצאה הסופית מקבלת חזית הרכב אופי שונה ביחס לדגם הפורש. מאחור גופי תאורה חדשים מסוג LED.
יונדאי קונה
גרסת N ליין שנוספה כעת מציעה עיצוב מוצלח יותר באמצעות צביעת הפלסטיק של חצאיות הרכב ותחתית הפגושים בצבע הרכב, שימור פתחי האוורור העליונים וסמל המותג במרכז השבכה הקדמית, חישוקים ופגושים בעיצוב ספורטיבי, וגופי תאורה אחוריים נאים יותר. אל סקאלת הצבעים נוספו חמישה חדשים.
יונדאי קונה
תא הנוסעים כולל כעת צג מערכת מולטימדיה בגודל 8 אינץ' (7 אינץ' בדגם הפורש) עם צימוד לאפליקציות Android Auto ו-AppeleCarPlay, בורר מצבי נהיגה חדש, וריפודים חדשים. אבזור הנוחות כולל כעת בלם חניה חשמלי כסטנדרט ותאורת אווירה בתוך מחזיקי הכוסות ובחלל הרגליים של הנהג והנוסע. כאופציה מוצעים לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.5 אינץ' ומערכת מולטימדיה עם צג בגודל 10.25 אינץ', חיווי קולי וחיבור אינטרנטי.
יונדאי קונה N ליין
השדרוגים המכניים כוללים כיול מחודש של המתלים לטובת נוחות משופרת, שיפור NVH, ומעבר לצמיגי קונטיננטל 6 בחישוקי 18 אינץ' במקום קונטיננטל 5 בדגם הפורש.
יונדאי קונה N ליין
מגוון יחידות ההנעה שודרג וכולל כעת את מנוע הטורבו בנזין שלושה צילינדרים המוכר מיונדאי i20 בנפח 1.0 ליטר בהספק 120 כ"ס ומומנט של 20.4 קג"מ, ותיבת 7 ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים DCT-7 המוכרת. עם יחידת הנעה זו אורכת התאוצה מאפס למאה קמ"ש 11 שניות, והמהירות המרבית עומדת על 182 קמ"ש.
גרסת מיד-הייבריד 48V של מנוע זה, משודכת לתיבה רובוטית חד מצמדית בעלת 6 הילוכים בדומה לזו המוכרת מיונדאי i10. יחידה זו אמורה להציע נתוני צריכת דלק עדיפים, פעולתה ותדמיתה אינן אהודות על הקהל המקומי.
גרסת ה- 1.6 ליטרים טורבו בנזין, כוללת כעת מנוע חדש לחלוטין מסדרת Smartstream בנפח זהה, עם מערכת מיד-הייבריד 48V, בהספק 198 כ"ס, ומומנט של 27 קג"מ בין 1,600 ל- 4,500 סל"ד, המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DCT-7, עם הנעה קדמית או כפולה. תאוצה מאפס למאה בגרסאות אלו אורכת כ- 7.7 או 8.1 שניות בהתאמה (איטי באופן תמוה ב- 0.2 שניות מהדגם הפורש בהספק 177 כ"ס). המהירות המרבית עומדת על 210 קמ"ש. גרסת N ליין כוללת את אותו המנוע עם הנעה כפולה, וכיול דינמי יותר למתלים ולהיגוי.
הגרסה ההיברידית לא כוללת שינויים ומשלבת בין מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים בהספק 105 כ"ס למנוע חשמלי המציגים הספק משולב של 141 כ"ס. יחידת ההנעה משודכת לתיבת 6 הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים ומספקת תאוצה מאפס למאה קמ"ש תוך 11.2 שניות ומהירות מרבית של 160 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 22.6 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן.
פחות רלוונטי לשוק המקומי הינו מנוע טורבו דיזל בנפח 1.6 ליטרים בהספק 136 כ"ס מסדרת Smartstream עם מערכת מיד-הייבריד 48V, המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם מומנט של 32.6 קג"מ, או לתיבת 6 הילוכים רובוטית חד מצמדית עם מומנט של 28.5 קג"מ.
אבזור הבטיחות שודרג במסגרת מתיחת הפנים וכולל עתה גם מערכת התרעה על שכחת ילדים במושב האחורי. אל מערכת בקרת השיוט האדפטיבית נוספו אופציית זחילה בפקקים, מרכוז נתיב הנסיעה, והתרעה על תחילת תנועה של הרכב מלפנים. מערכת ניטור השטחים המתים כוללת כעת בלימה אקטיבית ומניעת פתיחת דלת בעת חציית רכב במקביל.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.