לאחר שעבר מתיחת פנים, מקבל קיה סטוניק גם גרסת GT Line בעיצוב ספורטיבי
כחודשיים לאחר שנחשף קיה סטוניק לאחר מתיחת פנים, חושפת היצרנית גם גרסת GT ליין (GT Line) שלא הוצעה בעבר. קיה סטוניק GT ליין מתהדר בחזית אגרסיבית. הגריל הקדמי מקבל שבכת רשת ספורטיבית במקום הפנל האטום בדגם הרגיל. הפגוש שופע כונסי אוויר מודגשים ופנסי הערפל מסוג לד נדדו לתחתית הפגוש ותחומים בעיטור כסוף. מאחור פגוש אגרסיבי עם דיפיוזר כסוף וצמד יציאות מפלט מדומות. להשלמת ההופעה מותקנים חישוקים קלים בקוטר 17 אינץ' וספויילר אחורי בצבע שחור או בצבע הגג בגרסאות GT ליין S (GT Line S).
קיה סטוניק GT ליין
בתא הנוסעים גלגל הגה קטום וספורטיבי. המושבים בריפוד דמוי עור בשילוב בד עם תפרים ולוגו GT ליין. הרכב מצויד במערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 8 אינץ', חיבור לרשת האינטרנט, ותמיכה בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto. בלוח המחוונים מסך צבעוני נוסף בגודל 4.3 אינץ' עם תצוגת מחשב הדרך.
קיה סטוניק GT ליין
קיה סטוניק GT ליין יוצע עם מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים הכולל מערכת מיקרו היברידית 48V. המנוע בנפח 1.0 ליטר מציע הספק מרבי של 118 כ"ס ומומנט של 20.4 קג"מ, ומשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 10.4 שניות והמהירות המרבית עומדת על 185 קמ"ש. נתוני צריכת הדלק טרם פורסמו. המנוע החדש יוצע גם עם תיבת ההילוכים הידנית החדשה של קיה עם קלאץ' אלקטרוני ללא דוושת מצמד.
קיה סטוניק GT ליין
אבזור הנוחות כולל בין היתר בקרת אקלים דיגיטלית, תאורת חזית מסוג לד, קיפול חשמלי למראות הצד ושמשות אחוריות כהות.
מפרט מערכות הבטיחות כולל מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, בלימה אוטונומית בעת חירום, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, התרעה על עייפות הנהג, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, ניטור שטחים מתים עם התרעה על תנועה חוצה מאחור, ובקרת שיוט אדפטיבית.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.