הדור השמיני של פולקסווגן גולף GTI מוצג בגרסת קלאבספורט עם 300 כ"ס, מערכת בלימה משופרת ודיפרנציאל מוגבל החלקה חכם
פולקסווגן גולף GTI קלאבספורט הראשונה הוצגה בשנת 2016 לרגל חגיגות 40 שנה לדגם האייקוני של המותג. כעת גם הדור השמיני של פולקסווגן גולף זוכה לגרסת GTI קלאבספורט משופרת עם 300 כ"ס והרבה טכנולוגיה לשדרוג הביצועים והתנהגות הכביש.
פולקסווגן גולף GTI קלאבספורט
בחזית נמצא מנוע טורבו בנזין EA888 evo 4 בנפח 2.0 ליטרים המוכר של החברה, המותקן גם בפולקסווגן גולף GTI הרגילה, אך כאן בגרסה משופרת עם הספק של 300 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ לעומת 245 כ"ס ומומנט של 37.7 קג"מ בגרסה הרגילה. השינוי מושג באמצעות שדרוג חלקים מכניים במנוע, תוכנת ניהול מנוע שונה, מצנן ביניים מוגדל ומגדש טורבו חדש וגדול יותר מבית קונטיננטל.
פולקסווגן גולף GTI קלאבספורט
הכח עובר אל הגלגלים הקדמיים דרך תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG בעלת יחסי העברה קצרים יותר שהותאמו לרכב, ללא אפשרות לתיבה ידנית כמו בפולקסווגן גולף GTI הרגילה. היצרנית מבטיחה תאוצה 0-100 קמ"ש בפחות מ- 6 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש. מערכת הבלימה שודרגה בצלחות מוגדלות.
פולקסווגן גולף GTI קלאבספורט
בין השיפורים המהותיים ביותר בפולקסווגן גולף GTI קלאבספורט נמנה דיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה מסוג VAQ. לדברי החברה מדובר בדגם חדש המאפשר שיפור משמעותי בהתנהגות הכביש מבלי לפגוע בנוחות הנסיעה, הודות למספר מצבי פעולה המסונכרים עם בורר מצבי הנהיגה והמתלים האדפטיביים הכוללים כעת לא פחות מ- 15 רמות שיכוך לבחירה. במצב נוחות יפעל הדיפרנציאל בצורה מעודנת ואילו במצב ספורט יפעל הדיפרנציאל במלוא היכולת.
העיצוב קרבי יותר ביחס לפולקסווגן גולף GTI הרגילה וכולל חישוקי 19 אינץ' כסטנדרט עם צמיגי מישלין פיילוט ספורט קאפ 2, פגוש קדמי אגרסיבי, מדבקות עיטור מעל חצאיות הצד, פגוש אחורי בעיצוב דמוי דיפיוזר, וספוילר אחורי גדול יותר. בתא הנוסעים לא נרשמו שינויים משמעותיים, רק ריפוד שונה למושבים.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.