חטיבת N של יונדאי מציגה את גרסת הביצועים של דגם i20 עם 204 כ"ס וזינוק מאפס למאה קמ"ש תוך 6.7 שניות
חטיבת הביצועים החדשה של יונדאי, העונה לשם N ומיישמת את ניסיון החברה ממרוצי ה- WRC, משחררת גרסת ביצועים נוספת, והפעם היא עושה זאת עם יונדאי i20, אשר נועדה להתחרות בפולקסווגן פולו GTI, פיז'ו 208 GTI הבאה, ודומותיהן.
יונדאי i20 N
העיצוב החיצוני אגרסיבי וכולל גופי תאורה אופקיים, תאורת יום מסוג LED, גריל פעור המשתלב בפגוש הקדמי, פתחי יניקת אוויר, ספוילר קדמי, ופס עיטור בצבע אדום בטבעת תחתית המרכב אשר הפך לסימן ההיכר של ליין דגמי N. הפגוש האחורי חושף דיפיוזר ופתח מפלט אובלי עם סיומת כרום. מתוך החישוקים מבצבצים קליפרים אדומים, וסמלי N מפוזרים במקומות הנכונים להשלמת האווירה.
יונדאי i20 N
תא הנוסעים כולל מושבי ספורט תומכים, מסך בגודל 8 עד 10.25 אינץ', והגה ספורט הכולל פקדי N השולטים על מצבי הנהיגה ועל מחשב הדרך הכולל מדדים כגון כוחות G המופעלים על הרכב, זמני הקפת מסלול ולחץ גדישה.
יונדאי i20 N
יחידת ההנעה כוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים T-GDi מסדרת סמארט סטרים בעל מערכת תזמון שסתומים משתנה, ומגדש עם מצנן ביניים מקורר נוזל הגודש בלחץ 350 באר, ומפיק הספק מרבי של 204 כ"ס ומומנט מרבי של 28.0 קג"מ בטווח 1,750-4,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית עם הנעה קדמית בעלת דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני, ומערכת בקרת שיגור. התאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 6.7 שניות, והמהירות מרבית הינה 230 קמ"ש.
יונדאי i20 N
מעבר למנוע השרירי, זוכה גרסת N לחישוקי 18 אינץ' בעיצוב ספורטיבי עם צמיגי פירלי P-Zero במידות 215/40 אשר תוכננו במיוחד בעבור דגם זה. כמו כן מקבלת הגרסה החמה שלל חיזוקי שלדה, מתלים מוקשחים בכיול ספורטיבי ומונמכים ב- 10 מ"מ, וקוטר צלחות בלם גדול ב- 40 מ"מ ביחס לדגם הסטנדרטי. היצרנית גם מבטיחה הגה מתקשר ומדויק.
סרטון יונדאי i20 N
גם מערכות בטיחות לא נפקדות מהתפריט. יונדאי i20 N מצוידת במערכת בלימה אוטונומית, מערכת התרעה על עייפות הנהג, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת זיהוי תמרורים, ואורות גבוהים אוטומטיים.

תפריט נגישות








מכונית משוכללת ויפה אהבתי