יגואר E-PACE עבר מתיחת פנים הכוללת עדכוני עיצוב ויחידת הנעה מסוג פלאג-אין הייבריד. אצלנו ברבעון הראשון של שנת 2021
יגואר E-PACE, רכב הפנאי פרימיום המשפחתי, רק בן שלוש ורבע שנים, אך בקצב התקדמות היצע הדגמים בקטגוריה, מצאה יגואר לנכון להקנות לדגם מתיחת פנים כבר כעת. מתיחת הפנים כוללת עדכוני עיצוב חיצוני ופנימי, שדרוגי אבזור נוחות ובטיחות, וכן יחידת הנעה חדשה מסוג פלאג-אין הייבריד.
יגואר E-PACE
יגואר E-PACE 2021 זוכה לחרטום חדש הכולל שבכה תלת ממדית בגרפיקת יהלומים, וגופי תאורה צרים יותר מסוג LED עם חתימת אור בצורת האות J. עיצוב הפגושים החדשים אגרסיבי יותר וגופי התאורה מאחור זכו לעיצוב חדש ומודרני בהשראת הקרוסאובר החשמלי יגואר i-Pace. מהצד בולטים חישוקי 20 אינץ' חדשים.
יגואר E-PACE
עיקר השדרוגים נרשמו בתא הנוסעים המציג קפיצת מדרגה משמעותית ביחס לדגם הפורש. במרכז הקונסולה מסך מערכת המולטימדיה בגודל 11.4 אינץ' (10 אינץ' בדגם הפורש) הכולל צימוד לסמארטפון וציפוי נגד סינוור ותביעות אצבע. תחתיו מסך מגע נוסף בגודל 5.5 אינץ' עבור מערכת בקרת האקלים, תצורה המוכרת מיגואר i-Pace החשמלי. בנוסף, יוצע מעתה הדגם עם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ'. גלגל ההגה בעיצוב חדש ומודרני, וידית ההילוכים קצרה. לצידה פקדי שליטה על מערכת השמע וכפתור ההתנעה. חומרי הדיפון שודרגו ומציעים מרקם רך ואיכותי יותר. אבזור הנוחות כולל כעת גם משטח טעינה אלחוטי לנייד, ומסך המתפקד כמראה מרכזית ומציג תמונה של הנעשה מאחורי הרכב דרך המצלמה האחורית.
יגואר E-PACE
יחידות ההנעה כוללות מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בטכנולוגיית מיד-היבריד MHEV 48V בנפח 1.5 ליטרים ובהספק 160 כ"ס, או מנועי 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים בהספקים של 200, 249, או 300 כ"ס, המשודכים לתיבת 9 הילוכים אוטומטית פלנטרית. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 5.7 שניות בגרסה החזקה, לה מוצעת אופציה להנעה כפולה. בנוסף מוצע מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים בהספק 163 כ"ס, המשודך לתיבת הילוכים ידנית עם הנעה קדמית, או בגרסה המוסיפה מערכת מיקרו-היבריד, בהספק 204 כ"ס, המשודכת לתיבת 9 הילוכים אוטומטית פלנטרית עם הנעה כפולה.
החידוש המשמעותי ביחידות ההנעה הוא תוספת של גרסתפלאג-אין הייבריד P300e הכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים בהספק 200 כ"ס, מנוע חשמלי בהספק 109 כ"ס, ותיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית. ההספק המשולב עומד בגרסה זו על 309 כ"ס, התאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 6.5 שניות, וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 50 ק"מ לליטר כאשר הסוללה בקיבולת 15 קוט"ש טעונה במלואה ונלקחה בחשבון נסיעה של 55 ק"מ על טהרת החשמל בלבד.
השדרוגים המכניים כוללים חיזוקי שלדה לטובת קשיחות עדיפה, שיפור כיול המתלים, ושדרוג תושבות המנוע. כל אלו מביאים לדברי יגואר לשיפור מדדי ה- NVH (רעש, רטט וקשיחות).
דירק לורנץ, מהנדס המוצר הראשי של יגואר, מסר כי: "יגואר E-PACE החדש זמין במבחר גדול של מנועים המתאים לכל דרישה, בעוד שארכיטקטורת הרוחב החדשה מבטיחה ביצועים, נהיגה, ונוחות יוצאי דופן”.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.