ב.מ.וו סדרה 4 החדשה 2020 מושקת עם 3 יחידות הנעה ו- 3 רמות גימור בעלות אופי ייחודי. המחיר החל מ- 425,000 ₪
דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, משיקה היום את הדור החדש של ב.מ.וו סדרה 4 המכונה G22. המכונית מבוססת על הפלטפורמה החדשה של ב.מ.וו סדרה 3 ונועדה להתחרות במרצדס C קלאס קופה ובאאודי A5 קופה. בהמשך אנו צפויים להיחשף גם לב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה בתצורת קופה 4 דלתות וב.מ.וו סדרה 4 קבריולט.
ב.מ.וו סדרה 4
האלמנט העיצובי הבולט ביותר בדור החדש הינו גריל הכליות במידות XXL כמחווה לסדרה 4 משנות ה- 70, אשר התאפיינה בגריל כליות ארוך. מצידי הגריל גופי תאורה מסוג LED בחתימת משושים אופיינית, וכאופציה ניתן להוסיף תאורת לייזר אדפטיבית. פרט לחזית הגרוטסקית מציג העיצוב קווי מתאר מוכרים ודינמיים, עם קו גג משתפל לאחור, כתפיים רחבות ושריריות, ומכסה מנוע הנמתח הרחק לפנים, כיאה למכונית קופה קלאסית.
ב.מ.וו סדרה 4
תא הנוסעים זהה לב.מ.וו סדרה 3 וכולל צג מרכזי בגודל 10.25 אינץ' עם צימוד אלחוטי ל- Apple Car Play ול- Android Auto (בתדר שטרם אושר לשימוש בישראל), ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' התומך בעברית לראשונה בדגמי המותג. ב.מ.וו סדרה 4 משתדרגת במושבי ספורט חובקים בכמה גרסאות עיצוב, גלגל הגה חדש בעיצובים שונים, ושמשה קדמית אקוסטית לטובת בידוד רעשים משופר.
ב.מ.וו סדרה 4
ב.מ.וו סדרה 4 מבוססת על פלטפורמת CLAR של היצרנית, המשלבת קשיחות לצד משקל קל באמצעות שימוש בתרכובות פלדה, אלומיניום וקרבון. למרות הגידול במידות, מציגה ב.מ.וו סדרה 4 החדשה הפחתה של 55 ק"ג מהמשקל הכולל ביחס לקודמתה. אורכה צמח ב- 130 מ"מ לכדי 4,768 מ"מ, רוחבה גדל ב- 27 מ"מ לכדי 1,852 מ"מ, ובסיס הגלגלים צמח ב- 41 מ"מ לכדי 2,851 מ"מ. הדור החדש שומר על חלוקת משקל מושלמת ביחס 50:50 בין הסרנים, לטובת התנהגות כביש מהנה ההולמת את המותג. מקדם הגרר, העומד על 0.25 cd, נמוך ותורם לשיפור בצריכת הדלק. נפח תא המטען שימושי ועומד של 440 ליטרים.
ב.מ.וו סדרה 4 משווקת עם 3 גרסאות מנוע, ולכל אחת מוצמדת רמת גימור ייחודית.
גרסת 420i כוללת מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 184 כ"ס ומומנט מרבי של 30.6 קג"מ. התאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 7.5 שניות בגרסה זו. אבזור הנוחות בגרסה זו כולל צג מערכת מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', מערכת שמע עם 10 רמקולים, מושבים עטויי עור עם זכרונות, גג פנורמי, בקרת אקלים מפוצלת תלת אזורית עם פתחי אוורור לאחור, תאורת LED מלאה, וחישוקי 18 אינץ'.
גרסת 430i כוללת מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 258 כ"ס, ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ. התאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 5.8 שניות בגרסה זו. חבילת M ספורט פרו כלולה בגרסה זו ומוסיפה מתלי M אדפטיביים, היגוי M עם יחס משתנה, בלמי M עם קליפרים אדומים, וחישוקי 19 אינץ'. עוד בגרסה זו מצלמות 360 מעלות, מערכת שמע מבית הרמן קרדון עם 16 רמקולים, ומצב ספרינט בתיבת ההילוכים, אשר מופעל באמצעות לחיצה ארוכה על אחד ממנופי העברת ההילוכים בגלגל ההגה, מעביר את בורר מצבי הנהיגה למצב ספורט, ומורה לתיבת ההילוכים להוריד בקיק דאון להילוך הנמוך ביותר בהתאם לתנאי הדרך.
הגרסת הבכירה לעת עתה, עד להצגת ה- M4, מכונה M440i xDrive וכוללת מנוע טורבו בנזין 6 צילינדרים בטור בנפח 3.0 ליטרים עם הספק מרבי של 374 כ"ס ומומנט מרבי של 51 קג"מ, מערכת מיקרו-הייבריד 48V בהספק 11 כ"ס, ומערכת הנעה כפולה. ההתאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 4.5 שניות בגרסה זו, ולרשימת האבזור מתווספים תאורת LED לייזר מתקדמת, דיפרנציאל אחורי אלקטרוני מוגבל החלקה, קליפרים כחולים, וזרימת אוויר משופרת לצינון המנוע והבלמים הקדמיים.
כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית מבית ZF. בעתיד הקרוב צפויה ב.מ.וו להציג גם גרסת פלאג-אין הייבריד 430e ולאחר מכן את גרסת הביצועים M4 עם מנוע בהספק משוער של 500 כ"ס.
בתחום הבטיחות מציעה ב.מ.וו סדרה 4 מגוון מערכות מתקדמות, ביניהן שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה עם מרכוז הרכב בנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם זיהוי הולכי רגל, מערכת חניה אוטומטית, מערכת אקטיבית למזעור פגיעה בנוסעים בעת תאונות צד, התרעה על תנועה חוצה, מערכת סיוע למילוט בתמרון חירום, ושחזור נסיעה של 50 המטרים האחרונים בכיוון ההפוך.
מחירון ב.מ.וו סדרה 4 החדשה 2020:
ב.מ.וו 420i קופה 2.0 ליטרים טורבו 184 כ"ס אוטומט: 425,000 ₪
ב.מ.וו 430i קופה 2.0 ליטרים טורבו 258 כ"ס אוטומט: 475,000 ₪
ב.מ.וו M440i xDrive קופה 3.0 ליטרים טורבו 374 כ"ס אוטומט: 589,000 ₪

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.