פורשה בוקסטר חוגגת 25 שנה עם מהדורה מיוחדת ביצור מוגבל המבוססת על גרסת ה- GTS
פורשה בוקסטר, הרודסטר בעלת המנוע המרכזי שנולדה בשנת 1996 הפכה לסיפור הצלחה עם למעלה מ- 357,000 מסירות ברחבי העולם. ההצלחה עודדה את פורשה להפוך את הבוקסטר למשפחת דגמים תחת הכותרת 718 הכוללת גם את פורשה 718 קאיימן – גרסת הקופה של הדגם, ואת גרסת הקצה פורשה 718 ספיידר. לכבוד חגיגת 25 שנה לדגם, משיקה פורשה מהדורה מיוחדת שתיוצר ב- 1,250 עותקים בלבד.
פורשה בוקסטר במהדורת 25 שנה
פורשה בוקסטר נחשב לדגם שהציל את המותג מפשיטת רגל בשנות ה- 90, בהן היצע הדגמים התבסס על פורשה 911 בלבד. השקת המכונית הזולה יותר נתפסה בהתחלה כצעד שעשוי לפגוע בתדמית המותג, אולם בחירה בתצורת מנוע מרכזי שהזכירה את פורשה 550 ספיידר האייקונית ועיצוב המבוסס על פורשה בוקסטר קונספט שהוצגה בשנת 1993, עוררו סקרנות רבה בקרב חובבי פורשה.
פורשה בוקסטר במהדורת 25 שנה
גרסת ה- 25 שנה שואבת השראה ממכונית הקונספט שקדמה לפורשה בוקסטר. הצבע המוצג בתמונות מכונה GT סילבר כמחווה לדגם הקונספט, אך הרוכשים יוכלו לבחור גם בצבע שחור או לבן. חישוקים בצבע נחושת אף הם מהווים מחווה עיצובית לדגם הקונספט, וכך גם העיטורים סביב כונסי האוויר. גג הבד יוצע בצבע בורדו או שחור וכך גם ריפודי העור והדיפונים בתא הנוסעים.
פורשה בוקסטר במהדורת 25 שנה
פורשה בוקסטר במהדורת 25 שנה מבוססת על גרסת GTS ומוצעת עם אותה יחידת הנעה הכוללת מנוע טורבו בנזין 6 צילינדרים בנפח 4.0 ליטרים עם הספק מרבי של 400 כ"ס ומומנט מרבי של 42.6 קג"מ. הרוכשים יוכלו לבחור בין תיבת 6 הילוכים ידנית או תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים PDK. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 4.0 שניות והמהירות המרבית עומדת על 293 קמ"ש עם תיבת ההילוכים הרובוטית. הדגם יוצע עם מתלים אדפטיביים המנמיכים את המרכב ב- 10 מ"מ ביחס לדגמים הסטנדרטיים, ודיפרנציאל מכני מוגבל החלקה.
פורשה בוקסטר במהדורת 25 שנה תוצע למכירה החל מסוף חודש מרץ 2021. הדגם יוצע בישראל בהזמנה מיוחדת.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.