לקסוס IS מוותרת על יחידת ההנעה ההיברידית ותשווק בישראל עם מנוע טורבו בנזין בהספק 241 וחבילת עיצוב ספורטיבית
לקסוס ישראל מתחילה בשיווקה של לקסוס IS החדשה. המשפחתית הגדולה של לקסוס כבר ותיקה למדי. היא הוצגה בשנת 2014 ועברה מתיחת פנים ראשונה בשנת 2017, אך נראה שמתיחת הפנים הנוכחית זכתה לטיפול עמוק יותר. העיצוב הפך נקי ואגרסיבי, גריל שעון החול התרחב, כונסי האוויר נראים גדולים יותר בזכות מסגרת מושחרת, ויחידות התאורה המפוצלות פינו את מקומן לפנסים מעוצבים עם גרפיקה פנימית נאה. קו המותניים שרירי, והמשטח הקעור בתחתית הדלתות המתרומם לפני הגלגל האחורי מעניק מראה יציב ורחב. הזנב מציג יחידות תאורה המחוברות באמצעות פס לד, ספוילר דקיק וספורטיבי, ופגוש אחורי עם משטח דמוי דיפיוזר בקצהו.
לקסוס IS
תא הנוסעים עבר שינויים צנועים יותר. המסך המרכזי גדל וכעת הוא צף מעל הדשבורד ולא שקוע בתוכו, ועדיין נשלט באמצעות משטח מגע הממוקם בסמוך לבורר ההילוכים. לוח המחוונים המסורתי הוחלף בכזה המשלב מסך. הרוכשים יוכלו לבחור ריפודי עור בצבע אדום, שחור, או שילוב של שחור ולבן. כמו כן נוספו חומרי דיפון לשיפור בידוד הרעשים.
לקסוס IS
בניגוד לעבר ובאופן מנוגד למגמה הרווחת בשוק רכבי היוקרה, לקסוס IS לא תשווק יותר עם יחידת הנעה היברידית. במקומה מוצעת לקסוס IS300 עם מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 241 כ"ס ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ, המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 6.9 שניות והמהירות המרבית עומדת על 230 קמ"ש. הנפגעת העיקרית היא צריכת הדלק המציגה נתון משולב של 10.6 ק"מ לליטר, לעומת צריכת דלק של 22.2 ק"מ לליטר בגרסה ההיברידית על פי נתוני היצרן.
לקסוס IS
לקסוס IS300 תשווק בישראל בשתי גרסאות, אשר מעבר לעיצוב האגרסיבי מציעות רמת אבזור עשירה. גרסת הכניסה F ספורט כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 10.3 אינץ' עם תמיכה בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto, מערכת שמע עם 10 רמקולים מבית פיוניר, מפתח חכם, מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה, מערכת לבחירת מצבי נהיגה, מתלים אדפטיביים, כוונון חשמלי למושבים הקדמיים, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, מראה מרכזית ומראות צד עם עמעום אוטומטי, תאורת לד מלפנים ומאחור, גג שמש חשמלי, חיישני חניה מלפנים ומאחור, וחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ'.
גרסת F ספורט פלוס כוללת בנוסף מערכת שמע עם 17 רמקולים מבית מארק לוינסון, ומושב נהג עם זכרונות והזחה אוטומטית לפנים ולאחור לכניסה ויציאה נוחות יותר.
מפרט הבטיחות עשיר וזהה בשתי רמות הגימור, וכולל בין היתר 10 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי דו גלגלי, בלימה אוטונומית בחירום, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה עם התרעה קולית, בקרת שיוט אדפטיבית עם הפחתת מהירות בפניות וזחילה בפקקים, ניטור שטחים מתים, התרעה על תנועה חוצה מאחור, בלימה אוטונומית למניעת תאונות חניה, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, זיהוי תמרורים, ומערכת הכנה לתאונה.
מחירון לקסוס IS 2021:
לקסוס IS300 F ספורט 2.0 טורבו אוטומט – 279,900 ₪
לקסוס IS300 F ספורט פלוס 2.0 טורבו אוטומט – 294,900 ₪

תפריט נגישות








כל העולם עובר לחשמלי או לפחות היברידי. והם עוברים לבניין?!