ריינג' רובר משיקה את האיווק בגרסת כניסה עם מנוע 1.5 ליטרים בהספק 160 כ"ס. המחיר החל מ- 339,000 ₪
חברת המזרח, יבואנית לנד רובר לישראל, משיקה את הריינג' רובר איווק בגרסת כניסה מוזלת הכוללת מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.5 ליטרים בטכנולוגיית מיד-היבריד MHEV 48V, עם הספק מרבי של 160 כ"ס ומומנט מרבי של 26.5 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית ולמערכת הנעה קדמית. התאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 10.3 שניות עם יחידת הנעה זו, וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 12.5 ק"מ לליטר. מנוע זה מתווסף למנועי טורבו בנזין 2.0 ליטרים, טורבו דיזל 2.0 ליטרים, ולמנוע טורבו בנזין 1.5 ליטרים פלאג-אין הייבריד P300e אשר שווקו עד כה. גרסה זו היא היחידה בכל דגמי לנד רובר וריינג' רובר שאינה כוללת הנעה כפולה, ובכך שוחט היצרן פרה קדושה נוספת.
ריינג' רובר איווק
ריינג' רובר איווק משווק בישראל בשתי גרסאות אבזור. גרסת S הבסיסית כוללת בין היתר גג פנורמי קבוע, ריפודי עור, מערכת בקרת שיוט, בלם חניה חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי אוורור אחוריים, התנעה ללא מפתח, איתות דינמי, תאורת לד מלאה, חיישני חניה היקפיים, וחישוקי 18 אינץ'. אבזור הבטיחות בגרסה זו כולל תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, מצלמות 360 מעלות, התרעה על עייפות הנהג, כרית אוויר להגנה על הולך רגל, בלימה אוטונומית במהירות עירונית גם ברוורס, ובלימה אוטונומית במהירות עירונית ובין עירונית.
ריינג' רובר איווק
רמת האבזור S PLUS מוסיפה לרשימת האבזור מערכת שמע מבית מרידיאן עם 12 רמקולים, כניסה ללא מפתח, פתיחה חשמלית של דלת תא המטען, ומראה מרכזית מבוססת מצלמת סטרימינג. אל רשימת אבזור הבטיחות נוספים בגרסה זו בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על תנועה חוצה מאחור, וניטור שטחים מתים.
ריינג' רובר איווק

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.