לאחר שנחשפה בגרסת קונספט, נלכדה גרסת הייצור של ניסאן Z בתמונות ריגול ללא הסוואה. טרם ברור אילו ספרות יוצמדו לאות Z בכדי לסמל את שם הדגם
לפני כחצי שנה חשפה ניסאן מכונית תצוגה העונה לשם Z פורטו. השם הבהיר כי מדובר ברכב המרמז על מחליפתה של ניסאן Z370 הוותיקה. ניסאן לא הסתירה כי הדגם הסדרתי יהיה דומה מאוד לרכב התצוגה, שהציג עיצוב נאה עם אלמנטים המהווים מחווה לדגמי עבר בסדרה Z.
ניסאן Z
כעת נחשפת הגרסה הסדרתית בתמונות ראשונות ומציגה עיצוב נאמן לדגם הקונספט. הגריל הקדמי הנמוך, שהציג מראה רבוע ומעט מוזר, מורכב בדגם הסדרתי משני חלקים בצבעים שונים המעניקים לו מראה קל יותר לעיכול. מהצד נחשפת הצללית המוכרת עם קו הגג המשתפל לאחור עד לספוילר שפה מעודן בקצה דלת תא המטען. הפנסים האחוריים המחוברים הזכירו לנו את ניסאן ZX, והפגוש האחורי המסיבי עם צמד יציאות המפלט מחזק את הרושם הספורטיבי.
ניסאן Z
גם תא הנוסעים שומר על המראה שנחשף ברכב הקונספט וחושף דשבורד גבוה שעוטף את הנהג והנוסע מלפנים, שלושה שעונים הניצבים בראש הקונסולה המרכזית, לוח מחוונים דיגיטלי, ובלם יד מכני שהולך ונעלם מהעולם אך חיוני למכוניות המיועדות לדריפטים. רכב הקונספט צויד בתיבת הילוכים ידנית אך בתמונות של הדגם הסדרתי מופיעה דווקא תיבת הילוכים אוטומטית עם בורר הילוכים אלקטרוני.
ניסאן Z
ניסן חשפה כי ברכב הקונספט הותקן מנוע טווין טורבו V6 אך לא פרטה מעבר לכך. ניתן להניח כי מדובר ביחידת ההנעה המשרתת את אינפיניטי Q60 S בנפח 3.0 ליטרים עם הספק מרבי של 400 כ"ס ומומנט מרבי של 48.4 קג"מ.
ניסאן Z370 שווקה בישראל גם בדגם הסטנדרטי וגם בגרסת ניסמו הקיצונית. אנו מקווים כי נזכה לראות גם את הדור החדש על כבישי ישראל.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.