תא הנוסעים של ספינת הדגל החשמלית, מרצדס EQS יכלול שלושה מסכים במשטח רחב אחד, בינה מלאכותית, ותפעול קולי מתקדם
בעוד מספר שבועות עתידה להיחשף רשמית מרצדס EQS, מכונית פאר חשמלית מקבילה למרצדס S קלאס, שתחלוק איתה טכנולוגיות, מערכות בטיחות מתקדמות ותא נוסעים. יחד עם זאת תציג מרצדס EQS אופציה לתא נוסעים מתקדם, הכולל את הדור הבא של מערכת הבידור MBUX Hyperscreen המורכת משלושה צגי זכוכית OLED קעורים, צמד צגים בגודל 12.3 אינץ' ללוח מחוונים ומול הנוסע, וצג מרכזי בגודל 17.7 אינץ' למערכת המולטימדיה. הצגים מחוברים יחדיו ומתפרסים לכל רוחב הדשבורד על גבי 141 מ"מ.
מרצדס EQS
מערכת המולטימדיה בעלת בינה מלאכותית המסתגלת להעדפות הנהג ביחס למעל משמונה מאות פרמטרים. הרוכשים יזכו לעדכוני מערכת באוויר לאורך כל חיי הדגם.
מרצדס EQS
בדומה למרצדס S קלאס, אל מול הנהג מוצגת תצוגה עילית הכוללת ניווט באמצעות מציאות רבודה רב שכבתית. תפעול מערכות שונות מתאפשר באמצעות מחוות ידיים כגון פתיחת חלון או תאורת מפות. הצג אל מול הנוסע דקורטיבי בעיקרו ונועד להחליף את הפנלים המוכרים בהקרנת פאנל עץ, עור בתפירת מעוינים, או שמי לילה מלאי כוכבים. לרשות צמד הנוסעים מאחור זוג צגים נוסף בגודל 11.7 אינץ' כל אחד, המאפשרים שליטה על כל אבזור הנוחות מהמושב האחורי, כמו גם שיתוף שאר הנוסעים בתכנים.
ממשק מערכת ה- MBUX החדשה מבוסס על מסך תפריטים ופקדים אחד בעיקרו, ללא שכבות נוספות, כך שכיוונון בקרת האקלים נמצא בתחתית הצג, ומעליו קיצורים לאפליקציות המוסיקה, טלפון, ניווט ועוד. התפעול הקולי שופר והוא תומך כעת ב- 27 שפות, יודע לזהות ולתת מענה לכל נוסע בנפרד, ומאפשר קבלת מידע אינטרנטי, בדומה לתפקוד סירי או אלכסה.
מרצדס מבטיחה חווית נסיעה מבודדת הודות לבידוד רעשים רב שכבתי עם מערכת סינון רעשים אקטיבית. מתלי האוויר של מרצדס EQS מאפשרים להגביה את המרכב על מנת לצלוח מעברים מאתגרים, ומערכת הניווט תזכור את המיקומים בהם הנהג השתמש בפונקציה זו ותציע לו באופן אוטומטי להגביה את המרכב בעת הגעה אליהם. גם כאן נפגוש את מערכת ENERGIZING האמונה על יצירת אווירה בתא הנוסעים באמצעות שליטה על מערכת בקרת האקלים, עיסוי, חימום או אוורור המושבים, מערכת השמע, ותאורת האווירה.
מי שישתעמם מפעולת הרכב השקטה יוכל להפעיל פס קול של מנוע בעירה פנימית. פרטים טכניים נוספים מגלים סוללה ענקית בקיבולת 108 קוט"ש בעלת טווח נסיעה של למעלה מ- 700 ק"מ ומקדם גרר סופר נמוך של 0.2CD.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.