לקראת ההשקה הקרבה נחשף זנבו של קיה ספורטאז' החדש ומספק הצצה לדור הבא של רכב הפנאי המבוקש
קיה ספורטאז' הוא אחד הדגמים המזוהים ביותר עם מהפיכת רכבי הפנאי בישראל. הוא החל את דרכו בשנות ה- 90 כרכב שטח אמיתי וקשוח המבוסס על שלדת סולם. הדור השני כבר הפך לרכב פנאי עם שלדה אחודה אשר פותח תחת כנפי יונדאי וחלק שלדה ומכלולים עם יונדאי טוסון. הדור השלישי שווק בישראל משנת 2011. בשנת 2015 עבר מתיחת פנים והושק בישראל בגרסת כניסה חדשה ומוזלת עם מנוע בנפח 1.6 ליטרים, במחיר שהיה גבוה רק במעט ממכונית משפחתית פופולרית. בזכות גרסה זו הפך קיה ספורטאז' לרכב הנמכר ביותר בישראל באותה השנה, ולאחד מרכבי הפנאי הבולטים והחשובים בשוק הרכב הישראלי.
קיה ספורטאז' החדש
הדור החמישי של קיה ספורטאז' צפוי לצאת לאור בחודשים הקרובים, ותמונות ריגול שהתפרסמו ברשת האינטרנט בימים האחרונים מספקות הצצה לעיצוב החדש. חזיתו של הרכב עדיין נתון תחת הסוואה כבדה, אך בצילום מקרוב ניתן להבחין בפנסי חזית בצורת ראש חוץ הממוקמים בפינות המרכב, ובגריל קדמי רחב במיוחד. גם הדופן מוסוות היטב, אך ברכבים שצולמו נצפו חישוקים קלים במגוון מידות ועיצובים, רובם בצביעה דו גונית בצבעי שחור וכסף. הזנב נחשף חלקית. דלת תא המטען מציגה עיצוב חלקלק עם צמד יחידות תאורה גדולות בצורת מעוין שעיצובן גולש אל הכנף האחורית. במרכז דלת תא המטען סמל קיה בעיצוב החדש שנחשף לאחרונה, ומתחתיו מיקום ייעודי ללוחית הרישוי. יחידות תאורה נוספות ומחזירי אור ימוקמו בפינות הפגוש האחורי. תמונות מתא הנוסעים לא חושפות הרבה אך מרמזות על מסך מרכזי שימוקם גבוה, ככל הנראה בצמוד למסך לוח המחוונים הדיגיטלי האופציונלי.
קיה ספורטאז' החדש
האח לקונצרן, יונדאי טוסון, שהוצג לפני כחצי שנה ויושק בקרוב בישראל, עשוי לגלות פרטים נוספים אודות קיה ספורטאז' החדש. בדומה ליונדאי, יוצע קיה ספורטאז' ככל הנראה בשתי גרסאות מרכב - גרסה קצרה המיועדת לשוק האירופאי, וגרסה ארוכה עם בסיס גלגלים ארוך יותר המיועדת לשוק האמריקאי. יונדאי טוסון הושק עם מגוון יחידות הנעה הכולל מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.0 ליטרים בהספק 165 כ"ס, מנוע טורבו דיזל בנפח 1.6 ליטרים בהספקים 115 ו- 136 כ"ס, מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים בהספקים 150 ו- 180 כ"ס המוכר מהדור הנוכחי של קיה ספורטאז', וכן יחידת הנעה היברידית המבוססת על אותו המנוע יחד עם מנוע חשמלי והספק משולב של 230 ו- 265 כ"ס.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.