פרארי השיקה את ה- 812 קומפטציונה שלוקחת את דגם ה- 812 צעד אחד קדימה
ארבע שנים אחרי שהוצגה פרארי 812 סופרפאסט, מכונית הספורט מהקצה העליון של הסקאלה, משיקה פרארי את גרסאות הקומפטציונה המשופרות של הדגם. מכונית הקצה החדשה הבנויה על פלטפורמת פרארי 812 סופרפאסט ומגיעה בתצורת קופה או אפרטה פתוחת גג.
פרארי 812 קומפטציונה
עם 830 כ"ס ב- 9,250 סל"ד ומומנט מרבי של 70.5 קג"מ ב- 7,000 סל"ד שמגיעים ממנוע V12 מרכזי אטמוספרי בנפח 6.5 ליטרים ועוברים לסרן האחורי, משוגרת פרארי 812 קומפטציונה מעמידה למאה קמ"ש תוך 2.85 שניות בלבד ולמהירות של 200 קמ"ש תוך 7.5 שניות (0.4 שניות מהירה יותר מהסופרפאסט). המהירות המרבית עומדת על 340 קמ"ש. מדובר במנוע ה- V12 שמגיע לסל"ד הגבוה ביותר שנוצר אי פעם עם קו אדום שניצב ב- 9,500 סל"ד לעומת 8,900 סל"ד בפרארי 812 סופרפאסט. גרסת הקצה החדשה השיגה במסלול המבחן בפיורינו זמן הקפה מהיר ב- 1.5 שניות לעומת הסופרפאסט עליה היא מבוססת.
פרארי 812 קומפטציונה
עוד מציינת פרארי כי ציידה את הדגם בהיגוי לארבעת הגלגלים, בקרת החלקה דינמית, שלדה מסיבי פחמן, טלטלים מטיטניום במקום מפלדה, וגל זיזים קל יותר להפחתת משקל הרכב העומד על 1,487 ק"ג בלבד. המנוע המפלצתי משודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים F1 DCT שלדברי פרארי מציגה העברות מהירות ב- 5% יותר מגרסת סופרפאסט . כמו כן מצוידת פרארי קומפטציונה במערכת בקרת פסיעה SSC דור 7 המגיעה היישר מעולם התעופה.
פרארי 812 קומפטציונה
פרארי 812 קומפטציונה תגיע לייצור במהדורה מוגבלת ותוצע אך ורק ללקוחות ותיקים של פרארי עם תג מחיר של 499,000 אירו לגרסת הקופה או 577,000 אירו לגרסת אפרטה הפתוחה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.