הנהג שהגיע למקום הראשון נסע על חשמל 84% מהזמן והשיג צריכת דלק של 40.7 ק"מ לליטר
יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, קיימה ביום שישי האחרון את אירוע המוקדמות של המרוץ ההיברידי-חשמלי הראשון בישראל וככל הידוע גם בעולם, אשר במסגרתו נבדק כמה רכב היברידי יכול לנסוע בתנאי אמת על חשמל בלבד. מתוצאות המרוץ עולה כי הטכנולוגיה ההיברידית-חשמלית בטויוטה קורולה מאפשרת נסיעה חשמלית מלאה ב- 84% מזמן הנסיעה במסלול שאורכו כ- 70 ק"מ, נתון אותו השיג המשתתף טל גולדברג שהגיע למקום הראשון עם השלמת המסלול תוך ניצול מרבי של האנרגיה החשמלית. במעט הזמן בו עשה שימוש במנוע הבנזין במהלך המסלול, השיג הזוכה צריכת דלק מזערית ומרשימה של 40.7 ק"מ לליטר.
המרוץ ההיברידי-חשמלי של טויוטה
במרוץ השתתפו כ- 100 בעלי ובעלות טויוטה קורולה סדאן היברידית, אשר רשמו בממוצע נסיעה חשמלית ב- 75% מזמן הנסיעה הכולל, עם צריכת דלק ממוצעת של 37 ק"מ לליטר. הנסיעה החשמלית של המשתתפים נמדדה באמצעות מכשיר מדידה ייעודי שהתקינו נציגי טויוטה בכל רכב, אשר תיעד את נתוני הנסיעה.
הנהגים אשר השיגו את נתוני הנסיעה החשמלית הגבוהים ביותר יפגשו שוב באירוע הגמר שיתקיים ביום שישי 18.06.21 ויוזנק בשעה 9:00 מאצטדיון נתניה. המסלול בגמר יהיה שונה וקצר יותר (48 ק"מ) וכך גם הזמן שיעמוד לרשות המשתתפים בכדי להשלימו. המשתתף שישלים את מסלול הגמר עם נתון הנסיעה החשמלית הגבוה ביותר יזכה בפרס הנחשק – חופשה זוגית ביפן. הזוכה במקום השני יזכה בסוף שבוע זוגי מפנק במלון היוקרתי "בראשית".
המרוץ ההיברידי-חשמלי של טויוטה
המרוץ ההיברידי-חשמלי של טויוטה נערך במטרה לעודד נהיגה חסכונית ונקיה מפליטת מזהמים, ולהעלות את המודעות ליכולת הנסיעה החשמלית המשמעותית של רכבים היברידיים הנפוצים כיום בכבישי ישראל. הטכנולוגיה ההיברידית מאפשרת ייצור אנרגיה חשמלית ללא הוצאות על חשמל שכן הוא מיוצר ברכב באופן עצמאי. בעת האטה ובלימה, הופך המנוע החשמלי לגנרטור המטעין את סוללת הרכב ללא כל התערבות מצד הנהג.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.