יונדאי ממשיכה להתכתב עם חובבי הנהיגה, מציגה את גרסת הביצועים יונדאי אלנטרה N עם 280 כ”ס וזורקת רמז לאוויר
בחודש אפריל 2020 הציגה יונדאי את האלנטרה החדשה וכעת חושפת בפני חובבי הנהיגה את גרסת הביצועים של המכונית המשפחתית. יונדאי אלנטרה N החדשה משלימה עבור היצרן הקוריאני את סדרת המכוניות הספורטיביות המכוונות גם לנהיגה יומיומית, הכוללת את דגמי יונדאי i20N ויונדאי i30N.
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N מצוידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 280 כ"ס (290 כ"ס בגדישת יתר למשך 20 שניות) ומומנט מרבי של 40 קג"מ, המשודך לתיבת 8 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DCT או לתיבת 6 הילוכים ידנית. הכוח עובר לגלגלים הקדמיים דרך דיפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה (e-LSD). תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 5.3 שניות על פי נתוני היצרן והמהירות המרבית מוגבלת ל- 250 קמ"ש.
בשנים האחרונות מעורבת יונדאי עמוק בתוך הספורט המוטורי העולמי עם קבוצות מרוצים רשמיות אשר מתחרות באליפות העולם בראלי ובטורינג-קארס. כבר נכתב רבות בעבר שמסלולי המרוצים הם מעבדת הניסויים הטובה ביותר, וכעת לוקחת יונדאי את הנסיון שצברה שם ומיישמת אותו על גרסאות הכביש הספורטיביות.
יונדאי אלנטרה N
שלדת ה- N חוזקה והוקשחה משמעותית ביחס לגרסה הרגילה והמשקל הבלתי נתמך הופחת בכדי לאפשר ביצועים טובים יותר ויכולת דינמית משופרת. מערכת הבלימה שודרגה בצלחות בלימה בקוטר 360 מ”מ מלפנים ובמערכת אוורור משופרת לקירור הבלמים. מערכת העברת הכוח נבנתה בהסתמך על הניסיון שצברה החברה הקוריאנית בשבילי העפר של מרוצי הראלי כמו גם השימוש בחישוקי 19 אינץ' הנועלים צמיגי מישלן PS4s שפותחו במיוחד עבור דגם זה.
יונדאי אלנטרה N
תא הנוסעים של יונדאי אלנטרה N מאובזר במושבי ספורט בריפוד עור משולב אלקנטרה, ובתוספת תשלום ניתן לקבל מושבי באקט קלי-משקל עם תמיכה משופרת. על גלגל ההגה בקרי שליטה להתנעה ולשינוי מהיר של מצבי הנהיגה. כמו שאר דגמי הביצועים מסדרת ה- N של יונדאי, גם באלנטרה ניתן למצוא לוח מחוונים דיגיטלי ומערכת מולטימדיה עם תצוגת ביצועים הכוללת בין השאר מידע על כוחות ה- G המופעלים על הנהג בכל שלב בנהיגה, מד גדישה, מד לחץ ומד טמפרטורת שמן. נהגים המתכוונים להשתמש במכונית על מסלולי המרוצים יהנו ממערכת מדידת זמני הקפה ומאפליקציה השומרת את הנתונים ומאפשרת את שיתופם עם חברים.
יונדאי פרסמה סרטון יצירתי בו מציגה את התפתחות המכונית יחד עם זו של ילד, מרגע החלום, דרך ציור על דף, שיעורי נהיגה ראשונים ועד לנהיגת המסלול הדינמית תוך שהיא קורצת בסיום לעתידה בספורט המוטורי העולמי והשתלבות במגמת השימוש בדלקים ידידותיים לסביבה כמו גם בסדרות אליפות נוספות. ימים יגידו האם יונדאי רומזת על השתלבותה גם במרוצי הסיבולת, והיהלום שבכתר - מרוץ הלה-מאן.
סרטון יונדאי אלנטרה N

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.