חשיפה ראשונה לרכב הפנאי החשמלי של ג'נסיס החולק שלדה ומכלולים עם יונדאי איוניק 5 וקיה EV6
ג'נסיס חושפת פרטים ראשונים ותמונות של רכב הפנאי החשמלי ג'נסיס GV60. במשך תקופה ארוכה סברו כי זה יהיה הדגם החשמלי הראשון של ג'נסיס אך היצרנית הפתיעה כשחשפה בחודש אפריל האחרון גרסה חשמלית למכונית הסלון ג'נסיס G80. עם זאת, ג'נסיס GV60 הוא הדגם הראשון של מותג היוקרה הקוריאני המבוסס על פלטפורמה ייעודית לרכב חשמלי (E-GMP) המשמשת גם את קיה EV6 ויונדאי איוניק 5 שהושקה לאחרונה בישראל.
ג'נסיס GV60
בג'נסיס מתארים את העיצוב החיצוני כאלגנטי ואתלטי. החזית מתכתבת עם שאר דגמי המותג באמצעות יחידות התאורה המפוצלות בעיצוב שני פסים. עם זאת, היא מציגה עיצוב אופייני לרכב חשמלי ומוותרת על הגריל הקדמי הטרפזי המזוהה עם יתר דגמי המותג, ומסתפקת בכונס אוויר תחתון גדול למדי. מהצד בולט קו הגג המשתפל לאחור, קורה A שחורה, ועיטור מעוצב בקורה C היוצר מראה של גג צף. קו המותניים עגלגל וחלקלק, ומסתייע בידיות דלתות שקועות הנשלפות באופן חשמלי בקרבה לרכב. בתחתית הדלתות משטח שקוע היוצר מראה חסון ושרירי. מאחור ספוילר בקצה דלת תא המטען, פנסים מפוצלים, ופגוש נמוך עם חצאית מושחרת בקצה.
ג'נסיס GV60
הקווים הכלליים של תא הנוסעים מזכירים את אלה של יונדאי איוניק 5, עם צמד מסכים גדולים ללוח המחוונים הדיגיטלי ולמערכת המולטימדיה השוכנים אחד ליד השני, וקונסולה צפה בין המושבים הקדמיים. עם זאת ניתן להבחין כי הושקעה תשומת לב ביצירת אווירה עשירה יותר עם שפע של דיפוני עור ועיטורים מתכתיים נאים. עוד בולטים צמד מסכים בפינות הדשבורד המציגים את תמונת מצלמות הצד שמחליפות את מראות הצד. על הקונסולה בין המושבים הקדמיים מותקן כדור קריסטל המואר בצורה ייחודית כחלק מתאורת האווירה כשהרכב לא במצב נהיגה. כאשר הרכב מוכן לנסיעה מסתובב הכדור ונחשף בורר הילוכים בצורת חוגה.
ג'נסיס GV60
נתוני יחידות ההנעה והביצועים טרם נחשפו, אך ניתן לשער כי הדגם יחלוק יחידות הנעה עם האחיות לפלטפורמה. כזכור, יונדאי איוניק 5 מוצעת עם מגוון יחידות הנעה, החל מגרסאות עם מנוע אחורי והנעה אחורית בהספק מרבי של 168 כ"ס או 217 כ"ס (הגרסה המשווקת בישראל) וגם בגרסאות עם שני מנועים חשמליים והנעה כפולה בהספק מרבי של 232 כ"ס או 314 כ"ס. האחות קיה EV6 מציעה גרסאות בהספקים דומים, אך גם גרסת קצה GT עם שני מנועים חשמליים והנעה כפולה עם הספק מרבי של 576 כ"ס. לא נתפלא אם ג'נסיס GV60 יוצע בגרסת ביצועים דומה. הסוללות צפויות לתמוך בטעינה אולטרה מהירה במתח 800V המאפשרת טעינה מ- 10% ל- 80% תוך 18 דקות בלבד.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.