מיצובישי אאוטלנדר 2021 במבחן דרכים

רב המכר של המותג והמוביל בסגמנט רכבי הפנאי 7 מושבים זוכה סוף סוף לדור חדש. יצאנו לבדוק האם מיצובישי אאוטלנדר מצדיק את עליית המחיר

תגיות: , , , ,

הדור היוצא של מיצובישי אאוטלנדר הוא האחראי העיקרי לגסיסת קטגוריית המיניוואנים הקומפקטיים בישראל. הוא הושק בשנת 2013 ובזכות תמחור מוצלח ומוניטין האמינות של מיצובישי הצליח להתגבר על עיצוב פושר למדי והפך במהרה לרכב 7 המושבים הנמכר ביותר בישראל.

מיצובישי אאוטלנדר 2.5 לקצ'ורי TTH 4x4 אוטומט
יתרונות עיצוב, הנדסת אנוש, מרווח פנימי, מוניטין אמינות
חסרונות מערכות בטיחות חסרות, איכות תא הנוסעים, צריכת דלק

מיצובישי אאוטלנדר מיצובישי אאוטלנדר

הדור היוצא של מיצובישי אאוטלנדר הוא האחראי העיקרי לגסיסת קטגוריית המיניוואנים הקומפקטיים בישראל. הוא הושק בשנת 2013 ובזכות תמחור מוצלח ומוניטין האמינות של מיצובישי הצליח להתגבר על עיצוב פושר למדי והפך במהרה לרכב 7 המושבים הנמכר ביותר בישראל.

מיצובישי אאוטלנדר מיצובישי אאוטלנדר

מיצובישי אאולטנדר הצליח בישראל גם שנים רבות לאחר השקתו, למרות שהיה מיושן, התבסס על שלדה ותיקה, וגילו ניכר גם בתא הנוסעים המיושן שלא היה מרווח במיוחד. הדור החדש של מיצובישי אאוטלנדר מתבסס על שלדה ומכלולים חדשים אותם הוא חולק עם ניסאן אקס טרייל החדש שטרם הגיע לישראל. יצאנו לבדוק האם הדור החדש יצליח לשחזר את הצלחת קודמו למרות שהתייקר. למבחן התייצב מיצובישי אאוטלנדר בגרסת לקצ'ורי TTH 4x4 שמחירו 237,900 ₪.

עיצוב ונוחות

מיצובישי אאוטלנדר החדש מציג עיצוב כוחני ובעל נוכחות. מכסה המנוע גבוה וכמעט אופקי, ובקצהו שם הדגם באותיות כרום. הגריל הקדמי הגדול והמושחר מעוטר בפסי כרום דקיקים, מצדיו צמד עיטורי כרום עבים בצורת בומרנג ויחידות תאורה מפוצלות. בתחתית הפגוש עיטור כסוף דמוי מגן גחון. בתי הגלגלים זוכים למסגרת פלסטיק מושחרת, ומעליהם כפלים מעודנים. קו המותניים מתרומם בתחילת הדלת הקדמית וממשיך לאחור עד שהוא פוגש בפנס האחורי. קורה A צבועה בשחור וגם בקורה C אלמנט מושחר עם עיטור כרום. רכב המבחן הגיע גם עם גג בצבע שחור נאה. בניגוד לחזית, הזנב נקי ואלגנטי עם פנסים צרים לרוחב דלת תא המטען, ופגוש עם מעין דיפיוזר כסוף ובולט. את המראה אפשר לחבב או שלא אך אין ספק כי הוא מודרני ובולט משמעותית ביחס לדגם היוצא.

מיצובישי אאוטלנדר מיצובישי אאוטלנדר

מיצובישי אאוטלנדר החדש גדול מהדגם היוצא ומציג מידות חיצוניות גדולות מהמתחרים הישירים, אולם בסיס הגלגלים קטן באופן משמעותי מזה של פיג'ו 5008 למשל. אורכו 4,710 מ"מ, רוחבו 1,897 מ"מ, גובהו 1,748 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,706 מ"מ.

תא הנוסעים מציג מראה חדש לחלוטין, נקי ואלגנטי, ורכב המבחן הציג שילוב מעניין של צבעי אפור כהה וכאמל עז עם תפרים בצבע כאמל במושבים, בדשבורד ובדיפונים השונים. דיפונים וריפודים בצבע בהיר המוצעים בחלק מרמות האבזור נאים יותר בעיני אך מצד שני מתלכלכים מהר יותר. הדשבורד בנוי ממפלסים ומעליו צף באופן בולט המסך המרכזי. מתחת למסך פתחי המיזוג ופקדי בקרת האקלים. בין המושבים קונסולה רחבה ומעוצבת עם בורר הילוכים אלקטרוני וחוגת בורר מצבי הנהיגה. גלגל ההגה משלב גימור עור מחורר ועיטור מתכתי, ולוח המחוונים הדיגיטלי בולט עם תצוגה עשירה וצבעונית. על גבי המושבים ובדיפוני הדלתות תפרי עור בדוגמת מעוינים.

מיצובישי אאוטלנדר מיצובישי אאוטלנדר

איכות החומרים בינונית. העור אינו מרגיש איכותי אלא נדמה כדק ופשוט. בחלק מהדיפונים החיפוי דמוי העור אינו מתוח היטב ומעניק תחושה זולה. על אף העיצוב הנאה דיפוני הדלתות מעניקים רושם זול, והתאכזבנו למצוא הרבה דיפונים נוקשים ומעט דיפונים רכים ונעימים למגע. איכות ההרכבה טובה ורעשים נשמעו רק מכיוון דיפון רצפת תא המטען והמושבים המקופלים שתחתיה.

מיצובישי אאוטלנדר מיצובישי אאוטלנדר

הנדסת האנוש טובה. מתחת למסך המרכזי שורת פקדים פיזיים לקיצורי דרך. השליטה בבקרת האקלים נוחה, וגם הפקדים על גבי גלגל ההגה אינטואיטיביים ונוחים לשימוש. בורר ההילוכים פחות מרשים ותפעולו אינו נוח. נתקלנו בביצועים מרשימים יותר לבורר הילוכים בצורת ג'וייסטיק, ובוודאי בכאלה שהותירו רושם איכותי יותר. המזגן מעט אכזב ובימי המבחן החמים נדרש זמן רב לצנן את תא הנוסעים. המיזוג רועש מאוד בעוצמת המאוורר הגבוהה, ופעולתו אינה אחידה.

תאי האחסון עונים על הצרכים הבסיסיים אך לא מציגים פתרונות מקוריים. בתחתית הקונסולה המרכזית תא פתוח לטלפון נייד עם חיבורי מדיה וחשמל. מתקני הכוסות ממוקמים רחוק בסמוך למשענת היד וצריך להשתמש בהם 'על עיוור'. חבל שהמקום שפינה בורר ההילוכים האלקטרוני לא נוצל עבור פתרון נוח יותר. התא מתחת למשענת היד אינו גדול או עמוק במיוחד. תא הכפפות מציג מידות טובות ושימושיות אך נעדר דיפון. תאי האחסון בדלתות הקדמיות גדולים ושימושיים וכוללים מגרעת ייעודית לעיגון בקבוק שתיה. גם התאים בדלתות האחוריות מעוצבים עם מגרעת לבקבוק שתיה ואם אין נוסע במושב המרכזי ניתן לפתוח את משענת היד וליהנות גם משני מתקני כוסות. עבור הנוסעים בשורה השלישית תא פתוח מתחת לחלון הצד ומתקן לכוס שתיה.

מיצובישי אאוטלנדר מיצובישי אאוטלנדר

הדלתות הקדמיות הגדולות ומפתן הדלת הנמוך מאפשרים כניסה נוחה ונטולת מאמץ פנימה. תנוחת הישיבה גבוהה, המושבים רכים ונוחים וטווח הכוונון החשמלי רחב במיוחד. ברכב המבחן מושב הנהג מצויד גם בזכרונות ובמערכת המזיחה את המושב לאחור על מנת להקל על הכניסה והיציאה מהרכב. הכניסה למושבי השורה השנייה דורשת טיפוס קל פנימה. המושבים נעים על גבי מסילה וניתן לכוון גם את זווית מסעד הגב. בהזחתם לאחור מתקבל מרווח רגליים מעולה על חשבון מרווח הרגליים בשורה השלישית, ומרווח הראש טוב על אף הגג הפנורמי הגוזל חלק ממנו. מרווח הכתפיים מאפשר הסעה של 3 נוסעים בוגרים בשורת המושבים השנייה, אך המושב המרכזי נוקשה ואינו נוח. מדרגת מנהרת ההינע נמוכה יחסית ואינה מטרידה. הנוסעים במושבי השורה השנייה ייהנו משני שקעי טעינה, פתחי מיזוג אוויר עם שליטה נפרדת בטמפרטורה, וחימום לשני המושבים הסמוכים לדלתות.

הכניסה לשורת המושבים השלישית דורשת השתחלות פנימה ואינה נוחה במיוחד, אך לא באופן יוצא דופן ביחס למתחרים. מרווח הרגליים במושבי השורה השלישית יספיקו לילדים עד גיל ההתבגרות, והישיבה הנמוכה מותירה את הברכיים באוויר. מסעד הרגליים מפתיע לטובה עם בסיס ארוך יחסית, אך מסעד הגב נמוך במיוחד ויסתיים באמצע הגב של נוסעים בוגרים כשהוא מותיר את פלג הגוף העליון ללא תמיכה. משענות הראש הארוכות מציגות מראה משעשע למדי ולא מצליחות לחפות על מסעד הגב הנמוך. הנוסעים בשורה השלישית יסבלו מראות מוגבלת החוצה עקב חלונות הצד הקטנים.

מיצובישי אאוטלנדר מיצובישי אאוטלנדר

בעת שימוש בשורת המושבים השלישית מציע תא המטען נפח מצומצם של 160 ליטרים בלבד. מבנה מסעד הגב הנמוך מונע אפשרות של העמסת הציוד לגובה. קיפול מושבי השורה השלישית מתבצע בקלות ואז מתקבל תא מטען שימושי ומרווח. הנתון שמפרסמת היבואנית העומד על 793 ליטרים מתייחס ככל הנראה לחלל ההטענה מהרצפה עד לגג. גם קיפול מושבי השורה השנייה מתבצע בקלות ביחס של 40:20:40 ויוצר רצפה שטוחה כך שמתקבל חלל הטענה גדול ושימושי. תא המטען לא מצויד בפתרונות עיגון מקוריים והתאורה בו בסיסית. מתחת לרצפה חלל אחסון למשענות הראש של השורה השלישית, ולכלים להחלפת גלגל.

מיצובישי אאוטלנדר מיצובישי אאוטלנדר

מכסה המנוע הרבוע והגבוה מעניק תחושה של נהיגה ברכב גדול ומגושם. הוא מקשה להבין את גבולות הרכב וחיישני חניה מלפנים היו יכולים להיות יעילים מאוד. כל הדגמים כוללים חיישני נסיעה לאחור, בחלק מרמות האבזור מערכת מצלמות היקפיות איכותית עם מבט-על המסייע להשתחל גם אל מקומות חניה דחוקים. מראות הצד גדולות, אך המראה בצד הנהג בתקן אמריקאי מעוותת את הראות, למרות שביחס למראות מסוג זה היא יעילה למדי. כאשר מושבי השורה השלישית מאוכלסים נפגמת הראות לאחור, אך גם כאשר אינם בשימוש אך אינם מקופלים יסתירו משענות הראש את השמשה האחורית.

כיול המתלים רך ומספק נסיעה נעימה על כבישים איכותיים. שברים, בורות וסלילה שאינה מושלמת יוצרים תנודות מרכב רבות ובמקרים מסויימים חבטות רועשות וסגירת מתלה קולנית. חתך הצמיגים הנמוך ברכב המבחן פוגם גם בשיכוך תלאי הכביש. כבישים גליים יגרמו לנדנודי מרכב המורגשים יותר בשורות האחוריות. בידוד הרעשים אינו מושלם. רעשי הכביש, המנוע והרוח חודרים פנימה מוקדם יחסית אם כי הם נותרים בתדר נסבל גם במהירויות שיוט.

ביצועים

מיצובישי אאוטלנדר החדש מצויד ביחידת הנעה חדשה. הוא עדיין לא אימץ מגדש טורבו כמו מתחריו האירופאיים, והגרסאות ההיברידיות יגיעו רק בהמשך. בשלב זה מוצע מנוע בנזין 4 צילינדרים אטמוספרי בנפח 2,488 סמ"ק עם הספק מרבי של 181 כ"ס ומומנט מרבי של 24.9 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה ולמערכת הנעה קדמית או כפולה כמו ברכב המבחן. היצרנית והיבואנית אינן מפרסמות את זמני התאוצה והמהירות המרבית.

מיצובישי אאוטלנדר מיצובישי אאוטלנדר

המנוע מתעורר לחיים באופן חרישי. היציאה מהמקום מיידית וזריזה אך בהמשך הקצב מתמתן ומתקבלת תחושה מעט כבדה. מחוץ לעיר המנוע מעודד נסיעה רגועה ונינוחה, ותחת עומס הוא מצליח לספק תגובה נאותה אך במחיר של שאון רב שאינו ערב לאוזן. מחסור בכוח הורגש בעיקר בעליות ארוכות ובעת ניסיון לבצע עקיפה זריזה. יצויין כי הרכב נבחן ללא נוסעים ואילו היו נוסעים ברכב, תוספת המשקל הייתה מקשה על המנוע אף יותר. תיבת ההילוכים הרציפה מדמה העברות הילוכים כמו בתיבה פלנטרית ופועלת היטב בנסיעה רגועה. תחת עומס, אפילו מתון, מציגה התיבה אופי של גיר רציף קלאסי ומעלה את המנוע לסל"ד גבוה עד שהנהג מפחית את הלחץ מדוושת התאוצה.

מיצובישי אאוטלנדר מיצובישי אאוטלנדר

המתלים הרכים מייצרים זוויות גלגול משמעותיות וגם הצמיגים משמיעים קולות מחאה מוקדם יחסית למרות שהאחיזה טובה. הנטייה לתת היגוי מורגשת, אך העברת משקל לסרן הקדמי באמצעות בלימה חזקה לפני העיקול מסייעת לשמור על קו הפניה הנבחר. ההגה מדויק אבל מעט גדול מדי וכולל שטח מת קטן סביב מרכזו. הבלמים אינם מספקים נשיכה ראשונית חזקה ולרוב נדרשה לחיצה חזקה מהצפוי למרות שגם הבלמים האחוריים עושים שימוש בדיסק מאוורר. בנסיעה דינמית הורגש חוסר שיתוף פעולה בין הרכיבים ובעיקר מצד תיבת ההילוכים שיצרה חווית נסיעה רועשת ומאומצת שאינה מהנה.

רכב המבחן הגיע בגרסת ההנעה הכפולה אך למרות מרווח גחון מכובד של 213 מ"מ לא נמליץ לרדת איתו לשטח מאתגר יותר משבילים עקב פגושים נמוכים ופגיעים, וצמיגים נמוכי חתך שאינם מתאימים לשטח.

צריכת דלק

על פי נתוני היצרן צריכת הדלק המשולבת של מיצובישי אאוטלנדר בגרסאות ההנעה הכפולה עומדת על 11.1 ק"מ לליטר. במבחן הדרכים שלנו נמדדה צריכת דלק משולבת של 9.7 ק"מ לליטר, בנסיעה שרובה בין עירונית. הצריכה שנמדדה לא רחוקה מנתון היצרן ואינה חסכונית. את מחיר משקל הרכב והמנוע הגדול משלמים בתחנת הדלק. מחשב הדרך הציג נתונים אופטימיים יותר בפער משמעותי מהצריכה שמדדנו. הרכב אינו מצויד במערכת Start&Stop. מיכל דלק בנפח 55 ליטרים מספק טווח נסיעה של כ- 530 ק"מ בין תדלוקים. כל גרסאות מיצובישי אאוטלנדר מדורגת בקבוצת זיהום 14 מתוך 15.

מיצובישי אאוטלנדר מיצובישי אאוטלנדר

אמינות ועלויות אחזקה

מיצובישי נהנית בישראל ממוניטין אמינות חיובי, והדור היוצא של מיצובישי אאוטלנדר בהחלט סייע לכך ואף חיזק זאת. אולם יש לזכור שהדגם החדש מתבסס על שלדה ומכלולים של קונצרן רנו-ניסאן ולא על אלה המוכרים מבית מיצובישי.

מיצובישי אאוטלנדר מיצובישי אאוטלנדר

סקרי שביעות רצון משווקים שונים ברחבי העולם מעניקים למיצובישי ציונים טובים. בסקר של ארגון J.D. Power שנערך בגרמניה בשנת 2019 ומודד את כמות התקלות לכל 100 כלי רכב הגיעה מיצובישי למקום הראשון מתוך 22 יצרניות, אולם בסקר דומה שנערך בארה"ב בשנת 2021 הגיעה מיצובישי למקום ה- 13 מתוך 33 יצרניות.

מיצובישי אאוטלנדר משווק בישראל עם אחריות יצרן מלאה ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ. עלויות הטיפולים והחלפים לא מפורסמים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מכלמוביל היבואנית. בדירוג עלויות החלפים של משרד התחבורה הישראלי לרכבי פנאי שטח, מוקם מיצובישי אאוטלנדר היוצא במקום ה- 13 וחלפיו נמצאו יקרים ב- 68% מחלפיו של מאזדה CX-30 אשר מוקם במקום הראשון. מעניין יהיה לראות היכן ימוקם מיצובישי אאוטלנדר החדש בדירוג הבא של משרד התחבורה.

מיצובישי אאוטלנדר מיצובישי אאוטלנדר

עלות ביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21 עם ותק של 3 שנות נהיגה ללא תביעת ושלילות רישיון עומדת על כ- 5,300 ₪. עלות ביטוח החובה כ- 2,600 ₪. מיצובישי אאוטלנדר בגרסה הנבחנת ניצב בקבוצת רישוי 6 בה עלות אגרת הרישוי השנתית עומדת על 3,355 ₪.

בטיחות

מיצובישי אאוטלנדר החדש לא נבחן על ידי ארגון הבטיחות Euro NCAP וככל הנראה לא יבחן גם בהמשך בעקבות החלטת היצרנית לצמצם את פעילותה בשוק האירופאי. גם אחיו התאום ניסאן אקס טרייל החדש טרם נבחן.

מיצובישי אאוטלנדר מיצובישי אאוטלנדר

אבזור הבטיחות בכל הגרסאות כולל בין היתר 11 כריות אוויר כולל כרית בין הנהג והנוסע מלפנים, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל, בלימה אוטונומית בעת חירום, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים, התרעה על תנועה חוצה מאחור, בלימה אוטונומית בעת נסיעה לאחור, התרעה על עייפות הנהג, ושליטה אוטומטית באורות הגבוהים. מיצובישי אאוטלנדר החדש מקבל ציון בטיחות של 6 מתוך 8 על פי דירוג משרד התחבורה.

חסרונה של מערכת לתיקון סטייה מנתיב הנסיעה ברכבים המשווקים בישראל תמוהה, שכן בשווקים אחרים מוצע הרכב עם המערכת הכוללת גם מרכוז בנתיב הנסיעה בעת שימוש בבקרת השיוט האדפטיבית. גם מערכת אקטיבית למניעת התנגשות בעת מעבר נתיב מוצעת בחו"ל אך לא בישראל.

מיצובישי אאוטלנדר מיצובישי אאוטלנדר

ההתרעה על סטייה מנתיב הנסיעה מתקבלת באמצעות רטט בגלגל ההגה העלול להטריד בעת נהיגה ממושכת בכבישים צרים. יתר המערכות תפקדו היטב. ראויה לציון בקרת השיוט האדפטיבית המצליחה לשמור מרחק בדומה לנהג אנושי ומצליחה לרוב למנוע מרכבים אחרים להשתחל אל הנתיב שלנו בגלל שמירת מרחק גדול מדי מהרכב שמלפנים כפי שפגשנו במערכות אחרות.

תמורה למחיר

מיצובישי אאוטלנדר החדש מוצע בחמש גרסאות אבזור. גרסת הכניסה אקזקיוטיב מוצעת במחיר 183,900 ₪ וכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', תמיכה בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto, מסך בגודל 7 אינץ' משולב בלוח המחוונים, מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג למושב האחורי, תאורה ראשית מסוג לד, שמשות אחוריות כהות, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ'.

גרסת אינסטייל מוצעת במחיר 192,900 ₪ וכוללת בנוסף מפתח חכם, גג זכוכית פנורמי חשמלי, עיטורים כסופים בקצות הפגושים, פסי גגון, וחישוקים קלים בקוטר 20 אינץ'. רמת האבזור פרימיום מוצעת במחיר 202,900 ₪ וכוללת בנוסף מסך מגע מרכזי בגודל 9 אינץ' עם תמיכה אלחוטית בממשק Apple Car Play, ריפוד דמוי עור, כוונון חשמלי למושב הנהג, ולוח מחוונים דיגיטלי עם מסך בגודל 12.3 אינץ'.

רמת האבזור לקצ'ורי מוצעת עם הנעה קדמית או כפולה במחיר 217,900 ₪ או 227,900 ₪ בהתאמה, וכוללת בנוסף ריפודי עור, זכרונות למושב הנהג, תצוגה עילית, בקרת אקלים מפוצלת עם שליטה נפרדת בשורת המושבים השנייה, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען, מערכת שמע מבית BOSE עם 10 רמקולים, פגושים בצבע הרכב, ותאורת חזית משודרגת.

רמת האבזור הבכירה לקצ'ורי TTH כמו ברכב המבחן מוצעת אף היא עם הנעה קדמית או כפולה במחיר 227,900 ₪ או 237,900 ₪ בהתאמה, וכוללת בנוסף ריפודי עור בצבעי אפור כהה וכאמל, כוונון חשמלי למושב הנוסע, חימום למושבים האחוריים, וצביעה חיצונית דו גונית.

מיצובישי אאוטלנדר 2021 החדש מציג התקדמות ענקית ביחס לדור היוצא אך הוא אינו מושלם. איכות החומרים בתא הנוסעים מעט מאכזבת, יחידת ההנעה חסרת מחץ ואינה חסכונית בדלק, ומפרט הבטיחות מחסיר מערכות חשובות. לזכותו של מיצובישי אאוטלנדר החדש מראה מרשים, רמת אבזור טובה, הנדסת אנוש מוצלחת, מרווח נדיב בשורות המושבים הראשונה והשנייה, ומוניטין אמינות וסחירות מצוינים. מיצובישי אאוטלנדר החדש הספיק להתייקר בכמה אלפי שקלים מאז ההשקה, אך הגיע ארצה בתזמון מעולה כשהמתחרים סובלים ממלאי חסר או מהמתנה לדור חדש, והוא כבר נהנה מביקושים גבוהים. החבילה אותה מציע מיצובישי אאוטלנדר החדש קורצת הן לרוכש הפרטי והן לצרכנים המוסדיים, והוא צפוי להמשיך ולשמור על מקום גבוה בטבלת המסירות.

מיצובישי אאוטלנדר 2.5 לקצ'ורי TTH 4x4 אוטומט
מנוע בנזין 4 צילינדרים 2,488 סמ"ק
הספק מרבי משולב 181/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 24.9/3,600 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית רציפה עם 8 הילוכים מתוכנתים
יחידת הנעה כפולה
אורך כללי 4,710 מ"מ
רוחב כללי 1,897 מ"מ
גובה כללי 1,748 מ"מ
בסיס גלגלים 2,706 מ"מ
מיכל דלק 55 ליטרים
נפח תא מטען

160 ליטרים

משקל עצמי 1,745 ק"ג
מהירות מרבית לא נתון
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) לא נתון 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 11.1 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 9.7 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 14 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP לא נבחן
רמת אבזור בטיחותי 6 (מתןך 8)
מחיר

237,900 ₪

מיצובישי אאוטלנדר 2021 גלריית תמונות

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

2 תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

  • 2

    מאז הגרנדיס אין שום רכב עם תא מטען אמיתי. כל כך חבל

    • יוסי29/08/21

  • 1

    אין סיבה באמת לקנות... עדיף קודיאק

    • נום29/08/21

כתבות נוספות בנושא מבחני רכב 

סיטרואן C3 איירקרוס 2025 במבחן דרכים...

סיטרואן C3 איירקרוס בדורו השני הגיע לישראל כמתחרה בסגמנט B-SUV עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטרים ב...

אלדר מנורי27 נובמבר 2025

וולוו XC90 2025 במבחן דרכים (מתיחת פנים)...

הדור השני של וולוו XC90 הוותיק אשר הושק עוד בשנת 2014, זכה למתיחת פנים שניה הכוללת בעיקר מערכת מולטי...

אלדר מנורי23 נובמבר 2025

וולוו XC60 2025 במבחן דרכים (מתיחת פנים)...

וולוו XC60 אשר הושק עוד בשנת 2017 והפך לדגם הנמכר ביותר של וולוו בכל הזמנים לאחר שעקף את וולוו 240, ...

אלדר מנורי16 נובמבר 2025

שברולט קולורדו ZR2 במבחן דרכים

שברולט קולורדו ZR2, גרסת הביצועים של הפיק אפ האמריקאי אשר מתחרה בעיקר בפורד ריינג'ר רפטור, עושה הרבה...

אלעד לרך12 נובמבר 2025

פיג'ו 5008 1.2 2025 במבחן דרכים...

הדור השלישי של פיג'ו 5008 מתחרה בקטגורית רכבי הפנאי D-SUV בעלי 7 מושבים כגון מיצובישי אאוטלנדר, ניסא...

אלדר מנורי9 נובמבר 2025

איון V במבחן דרכים

המותג איון (Aion) שייך לקבוצת GAC שהינה אחת מעשר יצרניות הרכב הגדולות והוותיקות בסין. בעבר GAC שווקה...

אלעד לרך29 אוקטובר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu