מכונית העל היפיפייה אאודי R8 תוצע מעתה גם בגרסת פרפורמנס עם מנוע V10 בהספק 562 כ"ס והנעה אחורית
למרות שמכונית העל אאודי R8 מתבגרת, העיצוב שלה בדור השני נותר מדהים ומסובב ראשים גם כשהיא מתקרבת לגיל 6. אנשי אאודי החליטו שמגיעה לה זריקת מרץ שתחזיר אותה לכותרות, ואיך הם בחרו לעשות זאת? באמצעות השקת גרסת הנעה אחורית חדשה ומשופרת שתחליף את גרסאות הכניסה הנוכחיות. שמה המלא הינו אאודי R8 V10 Performance RWD.
אאודי R8 V10 RWD Performance
דור הנוכחי של אאודי R8 ויתר על מנועי V8 והלך על כל הקופה - מנוע V10 אטמוספרי מרכזי בנפח 5.2 ליטרים שהושאל מלמבורגיני הורקאן עם הספק מרבי של 532 כ"ס בגרסאות הכניסה. גרסת ההנעה האחורית החדשה העונדת את תג פרפורמנס מציעה הספק מרבי של 562 כ"ס ומומנט מרבי של 56.0 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ומספק תאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 3.7 שניות במרכב קופה או 3.8 שניות במרכב ספיידר פתוח. המהירות המרבית עומדת על 329 קמ"ש או 327 קמ"ש בהתאמה. לשם השוואה, לגרסאות פרפורמנס עם הנעה כפולה הספק מרבי של 612 כ"ס.
אאודי R8 V10 RWD Performance
מערכת ההנעה האחורית פותחה בהשראת מכונית המירוץ אאודי R8 LMS GT4 וכוללת דיפרנציאל מכני מוגבל החלקה שתפקודו מושפע ממצב הנהיגה הנבחר. במצב נהיגה ספורט מאמצת בקרת היציבות האלקטרונית מוד סלחני יותר ותאפשר דריפטים מבוקרים. כאופציה יוצעו בלמים קרמיים משופרים. המרכב המסוגנן נבנה תוך שימוש נרחב באלומיניום ושילוב חלקים העשויים פלסטיק מחוזק בסיבי פחמן. גרסת הקופה עם הנעה אחורית שוקלת 1,590 ק"מ וגרסת הספיידר שוקלת 1,695 ק"ג.
תא הנוסעים נשאר ללא שינוי ומציע מראה קלאסי וממוקד בנהג, ללא מסך מרכזי אלא עם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' המרכז את כל המידע לנהג. בנוסף לפקדי השליטה המוכרים, על גלגל ההגה נמצא גם לחצן ההתנעה ובורר מצבי הנהיגה. הרוכשים יוכלו לבחור בין מושבים ספורטיביים בשילוב עור ואלקנטרה או במושבי באקט קרביים שיעוטרו בתגי RWD המייצגים את מערכת ההנעה האחורית.
אאודי R8 V10 RWD Performance
תהליך הייצור והרכבת המכונית מתבצע ברובו בעבודת יד במפעלי אאודי בולינג'ר הופה בעיר נקרסולם בגרמניה, לצד מכונית המירוץ אאודי R8 LMS GT4. פנקסי ההזמנות יפתחו בתאריך 21 באוקטובר. מחירה של אאודי R8 RWD פרפורמנס קופה בגרמניה יעמוד על 149,000 יורו. מחיר גרסת הספיידר יעמוד על 162,000 יורו.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.