מאזדה פותחת במסע לכיבוש אמריקה עם רכב פנאי חדש המצויד בהנעה כפולה כסטנדרט ובעיצוב קרבי
היצרנית היפנית הקטנה מאזדה יצאה למסע ארוך במסגרתו היא מתכוונת לשדרג את מעמדה מיצרנית עממית ליצרנית פרימיום. היא החלה בשדרוג תאי הנוסעים של דגמי החברה המוכרים עם חומרים באיכות גבוהה, שפת עיצוב ייחודית, וממשק שליטה שונה מהמקובל הכולל חוגה מרכזית במקום מסך מגע.
כעת יוצא לדרך השלב הבא במסע עם השקת דגם ראשון בסדרת דגמים חדשה, חלקם יוצעו בגרסאות שונות המותאמות לשוק האמריקאי או האירופאי. רכב הפנאי החדש מאזדה CX-50 מבוסס על פלטפורמה חדשה לחלוטין ובשלב זה זמין עבור השוק האמריקאי בלבד. הדגם יוצע כסטנדרט עם מערכת הנעה כפולה ובורר מצבי נהיגה בשטח.
מאזדה CX-50
העיצוב החיצוני משלב אלמנטים משלל דגמי מאזדה המוכרים עם שפת העיצוב החדשה שפגשנו במאזדה MX-30, וניכר כי מאזדה השתדלה להעניק ל- CX-50 מראה שטח קשוח. בחזית גריל רחב ופחוס עם מסגרת שחורה עבה המקיפה גם את הפנסים הקדמיים. הפגוש מציג כונסי אוויר גדולים בפינות וחיפוי פלסטיק שחור עם עיטור דמוי מגן גחון בצבע כסוף. בתי הגלגלים התפוחים והבולטים מעניקים לדופן מראה של רכב שטח ואליהם מצטרפות מסגרות פלסטיק שחורות ועבות סביב בתי הגלגלים. מאחור צמד פנסים צרים, דלת תא מטען גדולה, ופגוש בעיצוב אגרסיבי עם עיטור כסוף כמו מלפנים המכיל צמד יציאות מפלט. בתמונות שנחשפו מוצג הרכב עם פסי גגון, חישוקים וצמיגים במראה קרבי, וסט מדבקות שחורות על מכסה המנוע למניעת סינוור.
מאזדה CX-50
תא הנוסעים מציג מראה נקי עם דשבורד נמוך וחלק שבמרכזו בולט מסך רחב. מול הנוסע משטח דמוי עור מעוטר בתפרים נאים. פתחי המיזוג עבור הנהג רוכזו משני צדי לוח המחוונים ופתח המיזוג המרכזי מוסתר בתוך עיטור לרוחב תא הנוסעים. לוח המחוונים משלב שעונים מסורתיים עם מסך צבעוני במרכזו. על הקונסולה בין המושבים הקדמיים בורר הילוכים סטנדרטי וחוגת שליטה במסך המרכזי. מדובר בדגם הראשון של מאזדה שיוצע עם גג זכוכית פנורמי חשמלי.
מאזדה CX-50
עם ההשקה יוצע מאזדה CX-50 עם שתי יחידות הנעה לבחירת הרוכשים. הראשונה מוכרת לנו היטב מדגמי מאזדה המשווקים גם בישראל וכוללת מנוע בנזין אטמוספרי 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטרים עם הספק מרבי של 186 כ"ס ומומנט מרבי של 25.7 קג"מ. בנוסף יוצע מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח זהה עם הספק מרבי של 250 כ"ס ומומנט מרבי של 44.2 קג"מ. שני המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים אוטומטית. בהמשך יוצע הדגם גם עם יחידות הנעה היברידית והיברידית נטענת המבוססות על טכנולוגיה מבית טויוטה.
מאזדה CX-50
מאזדה CX-50 הוא הדגם הראשון של היצרנית שיורכב במפעל החדש המשותף למאזדה וטויוטה בעיר האנטסוויל שבמדינת אלבמה. הייצור יחל בינואר 2022 ורכבים ראשונים ימסרו ללקוחות בצפון אמריקה באביב 2022.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.