פורשה 718 קאיימן הוותיקה זוכה לגרסת קצה חדשה עם המנוע האדיר של פורשה 911 GT3 ומגוון שיפורים לקיצוץ זמנים משמעותי במסלול. המחיר החל מ- 1,155,000 ₪
זה לא סוד כי מחליפתה של פורשה קאיימן תהיה חשמלית ונותר לנו רק לקוות שחווית הנהיגה הטהורה של הדור הנוכחי תישמר גם בדור הבא למרות האתגרים שמביאה איתה הטכנולוגיה. בנתיים מציעה היצרנית ללקוחותיה חווית נהיגה חדשה עם השקת פורשה קאיימן GT4 RS, הגרסה החוקית לכביש הקיצונית ביותר של הדגם שיוצרה אי פעם. גרסה זו השלימה את מסלול הנורבורגרינג נורדשלייפה בזמן של 7:09.3 דקות, קיצוץ משמעותי של 23.6 שניות ביחס לגרסת GT4 שהייתה גרסת הקצה עד כה.
פורשה 718 קאיימן GT4 RS
במרכז השלדה מותקן מנוע בוקסר אטמוספרי 6 צילינדרים בנפח 4.0 ליטרים שהושאל מפורשה GT3 911 ומפיק כאן הספק מרבי של 493 כ"ס ומומנט מרבי של 45.7 קג"מ. המנוע מגיע עד 9,000 סל"ד ומשודך בלעדית לתיבת 7 הילוכים רובוטית PDK. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 3.4 שניות והמהירות המרבית עומדת על 315 קמ"ש.
פורשה 718 קאיימן GT4 RS
הנמכת מרכב של 30 מ"מ ביחס לפורשה קאיימן רגילה ואלמנטים אווירודינמיים כגון כנף אחורית קבועה עם תומכים בצורת צוואר ברבור, מיגון תחתון שטוח, דיפיוזר אחורי, וספויילר קדמי מספקים כוח הצמדה משמעותי. אל אלו מצטרפים רכיבי שלדה משופרים ביניהם מוטות מייצבים ובולמים הניתנים לכיול עצמי בהתאם לדרישות הנהג. משקל כולל נמוך של 1,415 ק"ג הושג בין היתר בזכות מושבי ספורט קלים מקרבון, מכסה מנוע וכנפיים קדמיות מפלסטיק מחוזק בקרבון, שטיחים קלים, והפחתת חומרי בידוד.
פורשה 718 קאיימן GT4 RS
העיצוב החיצוני נבדל משאר הגרסאות בעיקר בעזרת כונסי אוויר מאחורי חלונות הצד לטובת קירור יעיל יותר של המנוע, כבונוס יהנו הנוסעים מצליל היניקה של המנוע דרך אותם כונסים שקרובים לאוזניהם. עוד ניתן לזהות כונסי אוויר על המכסה והכנפיים הקדמיות.
חבילת Weissach האופציונלית כוללת מגוון גימורי קרבון חיצוניים ופנימיים, יציאות מפלט מטיטניום, כלוב התהפכות מטיטניום, דשבורד בחיפוי בד ייחודי, וחישוקי מגנזיום או אלומיניום בקוטר 20 אינץ'.
כרגיל בפורשה, הדגמים מוצעים למכירה בישראל עם ההשקה העולמית. מחירה של פורשה 718 קאיימן GT4 RS עומד על 1,155,000 ₪ וחבילת Weissach מוצעת בתוספת 177,000 ₪.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.