טויוטה יאריס GR ספורט החדשה הינה גרסה חמימה לסופר מיני המוכרת עם כיול ספורטיבי ויחידות ההנעה המוכרות
טויוטה מציגה גרסה חמימה לטויוטה יאריס הזוכה לשם טויוטה יאריס GR ספורט, בדומה לטויוטה C-HR GR ספורט ולטויוטה קורולה האצ'בק GR ספורט שאף הגיעו לישראל. אם השם טויוטה יאריס GR מצלצל לכם מוכר אתם לא מתבלבלים. מדובר בגרסה קיצונית במיוחד לטויוטה יאריס המבוססת על מכונית הראלי של המותג במרכב 3 דלתות הכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים עם הספק של לא פחות מ- 268 כ"ס והנעה כפולה.
טויוטה יאריס GR ספורט
טויוטה יאריס GR ספורט אשר נחשפה היום זוכה אמנם לשם דומה אך היא שונה לחלוטין וכלל לא קיצונית. לגרסה החדשה יחידות הנעה המוכרות מטויוטה יאריס הסטנדרטית. לגרסת הבנזין מנוע בתצורת 3 צילינדרים בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 125 כ"ס ומומנט מרבי של 15.6 קג"מ, המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית עם גז ביניים אוטומטי או לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. לגרסה ההיברידית מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטרים ומנוע חשמלי עם הספק משולב של 116 כ"ס, המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה.
טויוטה יאריס GR ספורט
העיצוב החיצוני זוכה לדגשים ספורטיביים מעודנים ביניהם גריל קדמי בעיצוב רשת אוורירית יותר ותג GR. החישוקים הקלים בקוטר 18 אינץ' כוללים עיטורים בצבע אדום. בנוסף ניתן להבחין בגג ובמראות צד בצבע שחור, ובפגוש אחורי עם דיפיוזר ויציאת מפלט מעוצבת. גוון אפור בטון חדש יוצע באופן בלעדי בגרסת GR ספורט.
טויוטה יאריס GR ספורט
תא הנוסעים צויד בערכת עיצוב GR ספורט אשר כוללת תפרים אדומים בריפוד המושבים, בחיפוי העור על ההגה ועל גבי בורר ההילוכים. עיטורי מתכת בגוון כסוף ותגי GR על משענות הראש של המושבים הקדמיים, על גלגל ההגה ועל כפתור ההתנעה משלימים את האווירה הספורטיבית בתא הנוסעים.
טויוטה יאריס GR ספורט
מעבר לעיצוב, זוכה טויוטה יאריס GR למכלולי שלדה בכיול ספורטיבי. המתלים כוללים קפיצים מוקשחים התורמים להפחתת זוויות הגלגול ותנודות המרכב בעת האצה ובלימה. ההגה החשמלי מציע דיוק משופר ואמור לספק תגובות מהירות יותר. השלדה קשיחה יותר בזכות מוטות חיזוק שהותקנו משני צידי הרכב. בבתי הגלגלים הותקנו חיפויים המסייעים בהפחתת ההתנגדות לאוויר ובשיפור מקדם הגרר.
טויוטה יאריס GR ספורט תוצע לרכישה באירופה החל מהרבעון השני של שנת 2022 ואנו מקווים שנזכה לראות אותה גם בישראל.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.