גרסאות הביצועים של טסלה מודל 3 וב.מ.וו i4 במרוץ דראג ראש בראש. מי ניצחה?
טסלה מודל 3 פרפורמס היא אמת המידה לתאוצה בסגמנט מכוניות המנהלים, אותה כולם מנסים להביס אך ללא הצלחה. כשב.מ.וו הודיעה על השקת ב.מ.וו i4, היה ברור שטסלה מודל 3 היא המתחרה העיקרית. לראשונה ארגן ערוץ היוטיוב הפופולרי של CARWOW מרוץ דראג בין טסלה מודל 3 פרפורמנס לב.מ.וו i4 M50 כדי לבדוק האם יש מלכת ביצועים חדשה בסגמנט. העימות בין השתיים כלל תאוצה מעמידה, תאוצה מגלגול ולסיום גם בדיקת בלימה ממהירות 161 קמ"ש.
לטסלה מודל 3 פרפורמנס שני מנועים עם הספק מרבי של 490 כ"ס ומומנט מרבי של 67.3 קג"מ על פלטפורמה חשמלית ייעודית, ומשקלה עומד על 1,847 ק"ג.
לב.מ.וו i4 M50 שני מנועים עם הספק מרבי של 544 כ"ס ומומנט מרבי של 81 קג"מ (במצב ספורט). הדגם מבוסס על פלטפורמת CLAR של ב.מ.וו סדרה 4 כך שהמשקל הכולל כבד יותר ב- 368 ק"ג ועומד על 2,215 ק"ג.
הביצועים של השתיים מאוד דומים במיאוץ לרבע מייל עם יתרון קל לב.מ.וו למרות המשקל הכבד. בתאוצה מגלגול טסלה מודל 3 הובילה במטרים הראשונים אך ב.מ.וו i4 סגרה את הפער וניצחה בקו הסיום. במבחן הבלימה טסלה היא המנצחת.
טסלה מודל 3 פרפורמנס נגד ב.מ.וו i4 M50

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.