רנו חושפת איורים של תא הנוסעים של רכב הפנאי רנו אוסטרל שיחליף את רנו קדג'אר. החשיפה המלאה בקרוב
רנו תציג בקרוב רכב פנאי משפחתי חדש – רנו אוסטרל, שיחליף את רנו קדג'אר. הדגם החדש יחלוק שלדה ומכלולים עם ניסאן קשקאי על בסיס פלטפורמת CMF-CD3 וצפוי להציג מהפך עיצובי מבחוץ ומבפנים. החשיפה המלאה תתקיים בקרוב, ובינתיים חושפת רנו איור ראשון של תא הנוסעים.
רנו אוסטרל
האיור שפרסמה רנו חושף תא נוסעים בעיצוב מרובה משטחים עם שילוב מקורי של חומרים וגוונים. המבנה מזכיר מאוד את זה שנחשף עם הצגת רנו מגאן E-tech החדשה וכולל מסך מרכזי אנכי השוכן בסמיכות ללוח המחוונים הדיגיטלי. רנו מכנה את מבנה המסכים החדש OpenR ומציינת כי שטח התצוגה הכולל שלהם ברנו אוסטרל יעמוד על 24.3 אינץ'.
רנו אוסטרל
שטח המסכים הנרחב מאפשר שמירה על כמות מינימלית של פקדים בתא הנוסעים. מערכת ההפעלה מבוססת על פלטפורמה מבית Google עם הפעלה באמצעות מגע בסגנון סמארטפון. המערכת תציע ממשק Google Maps מובנה בנוסף לתמיכה בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto. בין המושבים הקדמיים קונסולה מוגבהת אך לא ברור האם המשטח הבולט ישמש כבורר הילוכים בעיצוב מקורי או לצורך אחר.
רנו מבטיחה כי המושב האחורי יהיה מרווח, ובזכות הוויתור על תעלת ההינע תתקבל רצפה שטוחה. הספסל האחורי ינוע על מסילה וקיפול המושב האחורי יתבצע באמצעות משיכת ידית בתא המטען.
רנו אוסטרל
רנו אוסטרל ישווק עם מנועי טורבו בנזין עדכניים עם הספק מרבי של עד 200 כ"ס. לגרסת הכניסה מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטרים עם מערכת סיוע היברידית קלה במתח 48V. בנוסף יוצע מנוע טורבו בנזין בנפח 1.3 ליטרים עם מערכת סיוע היברידית קלה במתח 12V. רנו צפויה להציע את האוסטרל גם עם יחידת הנעה היברידית נטענת PHEV.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.