רכב הפנאי שברולט בלייזר עובר מתיחת פנים שמעניקה לו עיצוב דינמי יותר ומערך מולטימדיה עדכני
לפני 4 שנים החליטה שברולט להשיב לחיים את הבלייזר. שברולט בלייזר החדש אמנם משתמש בשם ישן ועתיר מורשת אבל הוא צעד בנתיב שונה לחלוטין. הוא זכה לעיצוב מוחצן וספורטיבי, עם אלמנטים שהגיעו היישר משברולט קמארו. יכולות השטח פחות עניינו את אנשי שברולט אשר התמקדו ביכולות הכביש של הרכב.
שברולט בלייזר
לקראת שיווק דגמי 2023 שיחל בארה"ב בעוד מספר חודשים, עובר שברולט בלייזר מתיחת פנים. העיצוב החיצוני הנאה זכה לטיפול קל המשווה לו מראה דינמי יותר. פנסי החזית העליונים הוצרו וחותמת תאורת הלד עבה ובולטת יותר. הגריל הקדמי שומר על המבנה המפוצל. בחלקו העליון שבכה צרה ומשטח בולט עם סמל שברולט החוצה אותו. החלק התחתון מעוטר בשבכה ספורטיבית. פנסי החזית התחתונים זכו לעיצוב מחדש ולתאורת לד עדכנית. הדופן שומרת על המראה הספורטיבי עתיר הקימורים, עם גג בצביעה דו-גונית וחישוקים קלים במידות 18-21 אינץ' בעיצוב עדכני. הזנב מסתפק בפנסים עם חותמת תאורה בעיצוב חדש.
שברולט בלייזר
בתא הנוסעים לא נצפתה מהפכה. השינוי הבולט ביותר הוא מסך מרכזי חדש וגדול מבעבר בגודל 10 אינץ' שיוצע בכל רמות האבזור. כאופציה מוצע ראוטר פנימי עם נקודות גישה לרשת האינטרנט עבור הנוסעים. רוכשי רמת האבזור RS יוכלו לבחור בחבילת עיצוב חדשה עבור תא הנוסעים עם שילוב של גוון כחול כהה. משטח טעינה אלחוטי לטלפון הסלולרי יוצע כסטנדרט בדגמי פרימייר ו- RS, וכאופציה ביתר רמות האבזור.
שברולט בלייזר
חבילת אבזור הבטיחות הבסיסית בכל רמות הגימור כוללת מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל, התרעה ותיקון סטיה מנתיב הנסיעה, ושליטה אוטומטית באורות הגבוהים. בקרת שיוט אדפטיבית מוצעת בחלק מרמות האבזור.
היצע יחידות ההנעה נותר זהה. לגרסת הכניסה מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 228 כ"ס. לגרסה הבכירה מנוע V6 בנפח 3.5 ליטרים עם הספק מרבי של 308 כ"ס. שני המנועים משודכים לתיבת 9 הילוכים אוטומטית.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.