הטנדר פורד ריינג'ר זוכה לגרסת ראפטור קרבית עם מנוע V6 טווין-טורבו בהספק 392 כ"ס ומכלולים משופרים
הדור החדש של טנדר העבודה פורד ריינג'ר נחשף לקראת סוף 2021 וכעת מוצג פורד ריינג'ר ראפטור אשר מצטרף לאחיו הביצועיסטים פורד F-150 ראפטור ופורד ברונקו ראפטור. הדגם החדש יגיע לאולמות התצוגה באירופה בקיץ 2022.
פורד ריינג'ר ראפטור
פורד ריינג'ר ראפטור מציג עיצוב שרירי וקרבי בהשראת פורד F-150 ראפטור וכולל מפתח גלגלים מורחב עם כנפיים בולטות מלפנים ומאחור, מרווח גחון מוגדל, פגושים בעיצוב ייחודי, מדרגות צד מאלומיניום, גריל עם כיתוב FORD ענק, מכסה מנוע שונה, וחישוקים בגודל 17 אינץ' עם צמיגי BF Goodrich KO2 בשרניים בקוטר 32 אינץ'. מתחת למרכב הותקן מיגון עבה להגנה מלאה על המנוע, תיבת ההילוכים, תיבת ההעברה, והדיפרנציאלים.
פורד ריינג'ר ראפטור
בתא הנוסעים הותקנו צמד מושבי ספורט תומכים, עיטורים בצבע כתום עז, ותאורת אווירה תואמת. ברשימת האבזור תמצאו הגה מחומם עם מנופי העברת הילוכים ממגנזיום, תאורת LED מטריקס, לוח מחוונים בגודל 12.4 אינץ', מסך מרכזי בגודל 12 אינץ' המריץ את ממשק SYNC4 של פורד, ומערכת שמע יוקרתית מבית B&O.
פורד ריינג'ר ראפטור
פורד ריינג'ר ראפטור זוכה למנוע טווין-טורבו בנזין בנפח 3.0 ליטרים בתצורת V6 המשודך לתיבת 10 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה. בשל תקנות זיהום האוויר, ישווק הדגם באירופה עם הספק מרבי של 284 כ"ס ומומנט מרבי של 50 קג"מ לעומת 392 כ"ס ו- 59.4 קג"מ בשוק האוסטרלי. למערכת ההנעה תיבת העברה בת שתי מהירויות, נעילת דיפרניצאל מלפנים ומאחור, ואפשרות מעבר להנעה אחורית בלבד.
פורד ריינג'ר ראפטור
לרשות הנהג 7 מצבי נהיגה לבחירה, ביניהם מצב ספורט, בוץ, זחילת סלעים, חול, ומצב באחה המיועד לדהירה בשבילי עפר. מצבי הנהיגה משפיעים על מגוון מערכות נהיגה, ביניהן מערכת בקרת האחיזה, תיבת ההילוכים, ומערכת ההנעה הכפולה. למערכת הפליטה האקטיבית 4 מצבים המשפיעים על הצליל, החל ממצב שקט להתנעת בוקר ידידותית ועד למצב באחה שבו הופכת מערכת הפליטה לפתוחה לחלוטין ורועשת במיוחד.
בגרסת ראפטור חוזקה השלדה והותקנו גם זרועות מתלים מאלומיניום ובולמים אקטיביים מבית FOX בקוטר 2.5 אינץ' אשר כוילו בחטיבת הספורט של היצרנית. מהלך המתלה עומד על 290 מ"מ מלפנים ו- 250 מ"מ מאחור.

תפריט נגישות








ריינגר פורד 2022
יש גם מנוע דיזל של פולקסווגן