טויוטה קורולה GR צפויה להיות מכונית לוהטת עם מנוע חזק והנעה כפולה שהושאלו מטויוטה יאריס GR המשובחת
ביום חמישי הקרוב ב- 31 במרץ תחשוף טויוטה את המשפחתית הספורטיבית טויוטה קורולה GR. המכונית המסקרנת מיועדת לשיווק בצפון אמריקה בלבד אך ערוצי היבוא האישי כבר הוכיחו בעבר את יכולתם לספק פתרונות לחובבי רכב שירצו לנהוג בה בכבישי ישראל. טויוטה לא מרבה לייצר מכוניות ספורט אך כשהיא כבר מחליטה לעשות זאת היא בדרך כלל לא מאכזבת ומצליחה לספק מכוניות מלהיבות ושונות לחלוטין ממה שמייצג המותג השמרני.
טויוטה קורולה GR
עד לחשיפה המלאה מספקת טויוטה טיזרים משכנעים אודות הצפוי. בשלב זה ידוע כי המנוע ומערכת ההנעה מבוססים על אלו של טויוטה יאריס GR שזוכה לתשבוחות מכל מי שזכה לנהוג בה. מדובר במנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים (G16E-GTS) בנפח 1.6 ליטרים עם הספק של יותר מ- 275 כ"ס הנועד להתחרות בפולקסווגן גולף GTI וסדרת דגמי ה- N של יונדאי. המנוע ישודך ככל הנראה לתיבת 6 הילוכים ידנית אך לא נופתע עם בסופו של דבר תהיה אופציה לתיבת 8 הילוכים אוטומטית חדשה שפיתחה חטיבת GR, היות ומדובר בשוק האמריקאי הידוע בחיבתו לתיבות הילוכים אוטומטיות.
מערכת ההנעה הכפולה GR-FOUR המוכרת מטויוטה יאריס GR מציעה חלוקת מומנט של 60:40 לטובת הציר הקדמי במצב רגיל, 50:50 במצב מסלול, ו- 30:70 לטובת הציר האחורי במצב ספורט. שמועות ברשת מדברות על כך שטויוטה קורולה GR תוצע גם עם דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני מלפנים ומאחור.
העיצוב החיצוני צפוי להציג חישוקים ופגושים בעיצוב קרבי, כנפיים קדמיות רחבות עם פתחי אוורור בגימור שחור מבריק, חצאיות צד בולטות, ותגי GR. בתא הנוסעים ניתן לצפות למושבי ספורט תומכים, ריפוד אלקנטרה, הגה שמנמן, ודוושות בגימור מתכתי.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.