רכב הפנאי היוקרתי הונגצ'י E-SH9 מושק בישראל עם מנועים בהספק של עד 551 כ"ס וטווח נסיעה של עד 441 ק"מ. המחיר החל מ- 399,000 ₪
שוק רכבי הפאר הוא שוק קשוח ושמרני למדי עם העדפה ברורה למותגים אירופאים מסורתיים כגון מרצדס, ב.מ.וו, אאודי, רולס רויס ובנטלי. כעת מצטרף להיצע בישראל מותג יוקרה חדש מסין שינסה למשוך קהל בעזרת עיצוב מרשים, רשימת אבזור נדיבה ומחיר מפתה. מותג היוקרה הונגצ'י (Hongqi) מקבוצת FAW שבבעלות הממשל הסיני נוסד בשנת 1958 לטובת ייצור רכבי השרד לאנשי הצמרת בשלטון הסיני, ולישראל הוא מגיע בייבוא של חברת סמלת, יבואנית רכבי ג'יפ, אלפא רומיאו, סובארו ופיאט.
הונגצ'י E-HS9
למותג הונגצ'י היצע דגמים רחב בסין אך בישראל ישווק בשלב זה רק רכב הפנאי הונגצ'י E-HS9. מדובר ברכב חשמלי ענק המקביל במידותיו לריינג' רובר ומרצדס GLS. אורכו 5,209 מ"מ, רוחבו 2,010 מ"מ, גובהו כ- 1,730 מ"מ, ובסיס הגלגלים נמתח על פני 3,110 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 255 ליטרים כשכל המושבים בשימוש או 796 ליטרים לאחר קיפול מושבי השורה השלישית.
העיצוב החיצוני מרשים ומלא נוכחות, וכמובן לא ניתן להתעלם מהדמיון לרולס רויס בזכות הגריל הענק והפנסים הצרים בחזית. מהצד עיצוב יוקרתי וזורם עם ידיות שקועות וגימורי כרום מבריקים בקורות האחוריות. מאחור יחידות תאורה מעוצבות עם חתימת תאורה נאה וייחודית.
בתא הנוסעים עיצוב אלגנטי בסגנון מסורתי. גונבים את ההצגה ארבעה מסכים עבור מערכת המולטימדיה, לוח המחוונים, שליטה על בקרת האקלים, ומסך בידור לנוסע מלפנים. בנוסף ניתן למצוא מושבים רחבים ומפנקים ושימוש בחומרים כגון עץ ועור להשלמת אווירת היוקרה.
הונגצ'י E-HS9
הדגם משווק בשלוש רמות אבזור. גרסת הכניסה פרימיום כוללת בין היתר 7 מושבים, ריפודי אלקנטרה, מושבים קדמיים חשמליים עם זכרון למושב הנהג, חימום מושבים קדמיים ובשורה השניה, הגה מתכוונן חשמלית עם חימום וזכרונות, בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורי שליטה, מערכת אקטיבית לביטול רעשים, שקעי USB עבור כל הנוסעים, 8 רמקולים, משטח טעינה אלחוטית, דלת תא מטען חשמלית, חלון גג פנורמי נפתח, תאורה מסוג לד מלפנים ומאחור, וחישוקי 21 אינץ'.
גרסת הביניים לקצ'ורי מוסיפה לרשימה פנסי לד מטריקס אדפטיביים, תאורת אווירה צבעונית, בקרת אקלים עם 6 אזורי שליטה, 12 רמקולים, ותאורת יום ייחודית.
גרסת אקסקלוסיב הבכירה מגיעה עם 8 כריות אוויר, 6 מושבים, ריפודי עור נאפה, מושבים קדמיים עם עיסוי ואוורור, צמד מושבי קפטן חשמליים עם חימום ואוורור בשורה השניה, ומתלי אוויר אדפטיביים.
הונגצ'י E-HS9
אבזור הבטיחות בכל הגרסאות כולל בין היתר 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי דו-גלגלי, ניטור שטחים מתים בצדדים ותנועה צולבת מאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב הנסיעה, מערכת עזר לחניה, מצלמות היקפיות, והתרעה על עייפות הנהג.
הונגצ'י E-HS9 מוצע עם שתי יחידות הנעה לבחירה. גרסת הכניסה פרימיום מצוידת במערכת הנעה כפולה עם צמד מנועים חשמליים בהספק מרבי משולב של 435 כ"ס ומומנט מרבי משולב של 61.2 קג"מ. תאוצה מעמידה למאה קמ"ש אורכת 6.5 שניות. לגרסה זו סוללה בקיבולת 84 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של 380 ק"מ לפי תקן WLTP. טעינה של 20% עד 80% מקיבולת הסוללה אורכת כ- 4 שעות בעמדת טעינה AC בהספק 11 קילוואט, או 25 דקות בעמדת טעינה מהירה DC בהספק 108 קילוואט.
הונגצ'י E-HS9
גרסאות לקצ'רי ואקסקלוסיב מצוידות במערכת הנעה כפולה עם צמד מנועים חשמליים בהספק מרבי משולב של 551 כ"ס ומומנט מרבי משולב של 76.5 קג"מ. תאוצה מעמידה למאה קמ"ש אורכת 5.9 שניות בגרסת לקצ'ורי ו- 4.9 שניות בגרסת אקסקלוסיב הודות למצב נהיגה 'אקסטרים' המאפשר תוספת הספק למשך מספר שניות. לגרסאות אלה סוללה בקיבולת 99 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של 441 ק"מ לפי תקן WLTP. טעינה של 20% עד 80% מקיבולת הסוללה אורכת כ- 5 שעות בעמדת טעינה AC בהספק 11 קילוואט, או כ- 30 דקות בעמדת טעינה מהירה DC בהספק 108 קילוואט.
מחירון הונגצ'י E-HS9 :
הונגצ'י פרימיום 7 מושבים 380 ק"מ - 399,000 ₪
הונגצ'י לקצ'ורי 7 מושבים 441 ק"מ - 459,000 ₪
הונגצ'י אקסקלוסיב 6 מושבים 441 ק"מ - 499,000 ₪
המחירים כוללים אחריות מלאה וטיפולים תקופתיים למשך 5 שנים + אחריות לסוללה למשך 8 שנים או 160 אלף ק"מ.

תפריט נגישות








HONGQI EHS9 2025
בס״ד רכב מדהים נוח רחב סלון ענק ליושבים ברכב נסיעות בין עירוניות מרחקים סלון הרכב מרווח מאוד מפנק מאוד ונותן אווירה של אקסלוסיב יוקרתי ופאר רכב שקט בנסיעה עוצמתי בעל יכולת של 551 כוחות סוס רכב מסוגנן בצורה איכותית בהנדסת אנוש מותג יוקרתי פאר של סין שאינו גורע משום מתחרה כמו המותגים מרצדס יגואר רויס רויס BMW רכב הנ״ל בעל יכולות ביצועים בצורה מדהימה אני מאמין יחד עם כל שאר הלקוחות שרכשו את הדגם הנ״ל רכב יקבל תאוצה בישראל בדיוק כמו באירופה רוסיה יבשת אמריקה המזרח הרחוק מזרח התיכון ויקבל מעמד של הרכב פורץ דרך לקדמה לסיכום רכב יפהפה שמדגיש יוקרה עוצמה כוח נוחות ובטחון מאחל לכולם שנה חדשה והרבה הצלחה נסיעה טובה בכבוד רב פרופסור אל״מ אילן בן יוסף הלוי
מי צריך אוניה ?