סובארו אאוטבק עובר מתיחת פנים וזוכה לעיצוב אגרסיבי יותר, מערך בטיחות עדכני ומערכת מולטימדיה משודרגת
סובארו תחשוף בתערוכת ניו יורק את סובארו אאוטבק החדש 2023 לאחר שעבר מתיחת פנים קלה. ללקוחות הישראלים אולי נראה כי מתיחת הפנים הזאת מגיעה מוקדם, שכן סובארו אאוטבק הנוכחי הושק בישראל בסוף השנה שעברה, אך בעולם הושק הדור הנוכחי לפני 3 שנים ולכן זהו בדיוק הזמן למתיחת פנים של אמצע החיים.
סובארו אאוטבק
כרגיל בסובארו מציג העיצוב החיצוני עדכון קל ולא מהפיכה. החזית מציגה מראה קשוח ואגרסיבי. פנסי הלד הקדמיים מציגים עיצוב מורכב הגולש אל עבר הפגוש הקדמי, הגריל הקדמי גדול ומציג שבכה אוורירית יותר, ופנסי הערפל גדולים יותר וממוקמים כעת בסמוך למרכז הפגוש. בפינות הפגוש הקדמי עיטור פלסטיק מושחר שמזכיר מעט את עיצוב האח החשמלי הצעיר סובארו סולטרה, וגם מספק הגנה חשובה מפני שפשופים בתנאי שטח וגם בחניונים. מבט מהדופן יחשוף את צללית הסטיישן המוארכת והאלגנטית המסתייעת בחישוקים קלים בעיצוב עדכני, ואילו מאחור פגוש ופנסים במראה רענן.
סובארו אאוטבק
תא הנוסעים ממשיך באותו קו עיצובי אלגנטי עם מסך מרכזי אנכי בגודל 11.6 אינץ' המרכז את מרבית תשומת הלב. מערכת המולטימדיה תומכת מעתה בממשקי Apple CarPlay ו- Android Auto בחיבור אלחוטי. חומרי הדיפון והריפוד עודכנו. מערכת הניווט כוללת טכנולוגיית קביעת מיקום חדשנית בשם What3Words אשר פועלת באמצעות חלוקה של השטח לרשת של ריבועים בגודל של כמטר רבוע ומאפשרת קביעת מיקום מדוייק ושיתוף של שבילים ואטרקציות נוף בשטח באמצעות 3 מילים בלבד. למבחר הדגמים נוספה מהדורת אוניקס עם עיטורים חיצוניים בגימור שחור מבריק, חישוקים קלים בקוטר 18 אינץ', ותא נוסעים בגימור דו-גוני בגווני אפור עם ריפוד סטארטקס דוחה נוזלים.
סובארו אאוטבק מצוייד במערך EyeSight עדכני אשר אמור להציע פעולה חלקה יותר ולתפקד במגוון רחב יותר של תנאי סכנה. השיפורים בזכות מצלמה עם שדה ראיה רחב יותר, תוכנה עדכנית, ומעבר לשימוש במגבר בלימה חשמלי. ברמות האבזור הגבוהות מצוידת המערכת במצלמת מונו נוספת בזווית רחבה אשר מאפשרת זיהוי מוקדם של הולכי רגל ורוכבי אופניים בעת כניסה לצומת במהירות נמוכה. המערכת לניטור שטחים מתים מציעה מעתה גם תיקון היגוי אקטיבי למניעת התנגשות במהירות של פחות מ- 50 קמ"ש. מערכות אלה מצטרפות אל המערך המוכר הכולל בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית עם תמיכה בשמירה על מרכז נתיב הנסיעה, וניטור עייפות הנהג באמצעות גלאי אינפרא אדום.
סובארו אאוטבק
אבזור הנוחות האופציונלי כולל בין היתר שמשה קדמית אקוסטית, מושב נהג חשמלי, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, גלגל הגה מחומם, חימום למושבים האחוריים, ושלל שקעי USB לתמיכה במדיה ולטעינה. לתא המטען פתיחה וסגירה חשמלית המופעלת באמצעות לחיצה על מתג או נפנוף מול סמל סובארו בדלת תא המטען.
היצע יחידות ההנעה נותר ללא שינוי. לגרסאות הכניסה מנוע בוקסר אטמוספרי בנפח 2.5 ליטרים עם הספק מרבי של 182 כ"ס ומומנט מרבי של 24.3 קג"מ, המשודך למערכת הנעה כפולה ולתיבת הילוכים אוטומטית רציפה עם חלוקה אלקטרונית של 8 הילוכים ומנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה.
סובארו אאוטבק
בנוסף מוצע מנוע בוקסר טורבו בנזין בנפח 2.4 ליטרים עם הספק מרבי של 260 כ"ס ומומנט מרבי של 38.3 קג"מ, המשודך לאותה תיבת הילוכים ולמערכת הנעה כפולה כמובן. המנוע החזק לא הוצע עד כה בישראל. מהדורת ווילדרנס הקרבית המיועדת לשטח מוצעת באופן בלעדי עם מנוע הטורבו.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.