פורשה 911 נחשפת בגרסת ספורט קלאסיק עם תיבת הילוכים ידנית, הנעה אחורית ופריטי עיצוב ייחודיים בהשראת דגמי המותג משנות ה- 60 וה- 70
פורשה 911 ספורט קלאסיק החדשה הינה גרסת אספנים במהדורה מוגבלת שתיוצר ב- 1,250 עותקים. מדובר בדגם רביעי בסדרת דגמי Heritage Design המעוצבים בהשראת דגמי העבר של המותג הגרמני. לפורשה 911 ספורט קלאסיק עיצוב חיצוני זהה לדור הנוכחי של פורשה 911 טורבו S עם הגוף הרחב והספוילר האחורי הקבוע, אך זה מוצע כאן במידות ענק כמחווה לגרסת קאררה RS מתחילת שנות ה- 70. אלמנטים עיצוביים כגון גג בעיצוב שתי בועות הן מחווה לדגמי פורשה 911 משנות ה- 60 וה- 70. איורים מוקדמים של פורשה 356 היוו השראה לגוון הצבע האפור המעטר את הרכב בתמונות ומוצע לראשונה בדגמי פורשה 911. פסים על מכסה המנוע, הגג והספוילר האחורי ייחודיים לגרסה זו וכך גם עיטורים בצבע זהב. מדבקות המספרים על הדלתות מוצעות כאופציה והלקוחות יוכלו לבחור מספר מ- 01 עד 99.
פורשה 911 ספורט קלאסיק
גם תא הנוסעים זוכה לגימור ייחודי הכולל ריפוד עור בגוון קאמל עבור הדשבורד ושולי המושבים בשילוב ריפוד עור משובץ במרכז המושבים ובדיפוני הדלתות. על הדשבורד עיטור עץ כהה מעודן, מעל הדשבורד מותקן שעון עצר נאה, ועל משענות הראש והיד מוטבעים סמלי פורשה. הרוכשים יקבלו כיסוי עור מקורי ייחודי עבור המפתח ונרתיק עור בגוון קאמל עבור מסמכי הרכב. שעון כרונוגרף המשלב פריטי עיצוב בהשראת המכונית יוצע בתוספת תשלום.
פורשה 911 ספורט קלאסיק
למרות עיצוב זהה לגרסת טורבו S, פורשה 911 ספורט קלאסיק לא מקבלת את אותה יחידת הנעה. מאחור נמצא מנוע בנזין טווין טורבו 6 צילינדרים בנפח 3.7 ליטרים עם הספק מרבי של 542 כ"ס ומומנט מרבי של 61.1 קג"מ, לעומת 650 כ"ס ו- 81.5 קג"מ בגרסת טורבו S. בנוסף תוצע גרסת ספורט קלאסיק באופן בלעדי עם תיבת 7 הילוכים ידנית ומערכת הנעה אחורית, לעומת תיבת 8 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ומערכת הנעה כפולה בגרסת טורבו S. נכון להיום מדובר בגרסה הידנית החזקה ביותר של פורשה 911. נתוני הביצועים טרם פורסמו.
פורשה 911 ספורט קלאסיק
פורשה 911 ספורט קלאסיק זוכה לגרסה משופרת של מערכת המתלים האדפטיביים של פורשה PASM בשילוב מתלים ספורטיביים מונמכים ב- 10 מ"מ. הדגם מצויד בנוסף בבלמים קרמיים, מערכת בקרת שלדה דינמית PDCC, היגוי עבור הסרן האחורי, ומערכת פליטה ספורטיבית שאמורה להעניק לה צליל חזק יותר. פורשה מצהירה גם שהסירה חלק מחומרי בידוד הרעשים סביב תא הנוסעים. החישוקים הקלים בקוטר 20 אינץ' מלפנים ו- 21 אינץ' מאחור מוצעים בצביעה דו-גונית.
פורשה 911 ספורט קלאסיק
כבר ניתן לפתוח הזמנות לפורשה 911 ספורט קלאסיק ורכבים ראשונים ימסרו ללקוחות באירופה בקיץ 2022. זוהי הפעם הראשונה שבה יוצע רכב מסדרת פורשה Heritage Design גם בארצות הברית.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.