רכב הפנאי הענק קאדילק אסקלייד מוצג בגרסת V ביצועיסטית עם מנוע בהספק 682 כ"ס, תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 4.5 שניות ומגוון שיפורים
בתחילת השנה פרסמה קאדילק תמונות ראשונות של גרסת הביצועים קאדילק אסקלייד V וכעת חושפת החברה את כל הפרטים הטכניים העסיסיים. רכב הפנאי הספורטיבי יתחרה בגרסאות הקצה של מרצדס GLS וב.מ.וו X7 כשהוא חמוש במנוע אדיר ובעיצוב קרבי הכולל פגוש שונה, גימורים חיצוניים בצבע שחור מבריק במקום כרום, ארבע יציאות מפלט, ודיפיוזר אחורי.
קאדילק אסקלייד V
קאדילק אסקלייד V חמוש במנוע בנזין V8 בנפח 6.2 ליטרים עם מגדש-על המפיק הספק מרבי של 682 כ"ס ומומנט מרבי של 90.2 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 10 הילוכים אוטומטית משופרת ביחס לגרסאות הרגילות ולמערכת הנעה כפולה עם תיעול מומנט המאפשר העברה של עד 66% מהמומנט לסרן האחורי ומציג תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 4.5 שניות, נתון מעולה לרכב פנאי במשקל 2.8 טון.
קאדילק אסקלייד V
על מנת לתמוך בהספק הגבוה, קיבל קאדילק אסקלייד מגוון שיפורים ביניהם דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה לשיפור התנהגות הכביש, מתלי אוויר אקטיביים אשר כויילו לשיפור הביצועים, בלמי ברמבו ענקיים עם קאליפרים בעלי 6 בוכנות מלפנים, חישוקי 22 אינץ' בעיצוב ייחודי לגרסה זו, וחיזוקי שלדה נדרשים.
קאדילק אסקלייד V
בתא הנוסעים תמצאו עיצוב דומה לגרסה הרגילה בתוספת כמה תגי V ולחצן V חדש המאפשר לנהג להתאים את קשיחות הבולמים, משקל ההגה, כיול דוושת הבלם, ביצועי המנוע ומערכת ההנעה, וצליל מערכת הפליטה. רשימת האבזור כוללת בין היתר מסך מרכזי קעור בטכנולוגית OLED בגודל 38 אינץ' עבור מערכת המולטימדיה ולוח המחוונים, מערכת שמע מבית AKG עם 36 רמקולים, ומערכת ניווט עם טכנולוגיית מציאות רבודה. מערכת הנהיגה החצי אוטונומית "סופר קרוז" מוצעת כאופציה וכוללת גם חידושים כגון תמיכה בנגרר ומעבר בין נתיבים שונים.
קאדילק אסקלייד V הינו הדגם היקר ביותר של המותג עד כה ומחירו עומד על החל מ- 150 אלף דולר בארה"ב.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.