רכב הפנאי העירוני יונדאי באיון מושק בישראל עם שתי יחידות הנעה לבחירה ושלוש רמות אבזור נדיבות ביחס לסגמנט. המחיר החל מ- 123,900 ₪
כלמוביל, יבואנית יונדאי, משיקה בישראל את יונדאי באיון. מדובר ברכב פנאי קטן שלישי של יונדאי בישראל שניצב בין יונדאי וניו הקטן ממנו לבין יונדאי קונה הגדול יותר. בזכות בסיס גלגלים באורך נדיב של 2,580 מ"מ הוא אמור להציע מרווח פנים נדיב שיאפשר לו להוות תחליף הולם עבור משפחתית קטנה, ולאור התייקרות מחירי המשפחתיות גם תחליף זול למשפחתית בגודל מלא כרכב צמוד ממקום העבודה.
יונדאי באיון
ליונדאי באיון עיצוב ייחודי עם חזית הכוללת פנסים מפוצלים וגריל גדול ואגרסיבי. בדופן נפגוש פיסולים המזכירים את יונדאי i20 עליה הוא מבוסס, אך המראה הכללי מעט נמוך ומזכיר יותר סטיישן מוגבהת מאשר רכב פנאי. הזנב מציג עיצוב מקורי עם דלת תא מטען מושחרת ופנסים אנכיים בצורת בומרנג המחוברים באמצעות פס לד לרוחב הזנב. עיצוב תא הנוסעים מבוסס על יונדאי i20 בשינויים קלים ומאופיין במסך מרכזי צף ושבכת פתחי מיזוג הנמתחת לרוחב הדשבורד.
יונדאי באיון
יונדאי באיון ישווק בישראל עם מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר עם הספק מרבי של 100 כ"ס ומומנט מרבי של 17.5 קג"מ, תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ומערכת הנעה קדמית. גרסה זו מאיצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 11.7 שניות וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 18.2 ק"מ לליטר.
לגרסה הבכירה מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטרים עם הספק מרבי מחוזק של 120 כ"ס ומומנט מרבי של 20.4 קג"מ. גם גרסה זו מוצעת עם תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ומערכת הנעה קדמית, אך כוללת בנוסף מערכת סיוע היברידית קלה במתח 48V. גרסה זו מאיצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 10.4 שניות. צריכת הדלק דומה לגרסת הכניסה ועומדת על 18.5 ק"מ לליטר.
יונדאי באיון
יונדאי באיון משווק בישראל בשלוש רמות אבזור הנבדלות בפרטים קטנים ומציעות אבזור נדיב ביחס לסגמנט. גרסת הכניסה פרימיום כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8.0 אינץ', תמיכה בממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, טעינה אלחוטית לטלפון הסלולרי, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ', מפתח חכם, בקרת אקלים דיגיטלית, שני שקעי USB מלפנים, שקע טעינה מסוג USB עבור הנוסעים במושב האחורי, מערכת לבחירת מצבי נהיגה, תאורת אווירה בתא הנוסעים, שמשות אחוריות כהות, חיישני אור וגשם, חיישני חניה היקפיים, מצלמת רוורס, תאורה קדמית מסוג לד, וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ'.
גרסת פריים פלוס כוללת בנוסף צביעה דו-גונית עם גג בצבע שחור, אך מחסירה את תאורת הלד הקדמית. גרסת סופרים המוצעת עם יחידת ההנעה הבכירה כוללת בנוסף תאורת לד גם בפנסים האחוריים.
יונדאי באיון
אבזור הבטיחות בכל רמות האבזור כולל 6 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי כלים דו-גלגליים, בלימה אוטונומית בעת חירום גם בעת זיהוי תנועה פונה בצומת, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה וסיוע בשמירה על מרכז הנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית זחילה בפקקים, התרעה על התחלת נסיעה של הרכב המוביל, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, התרעה על עייפות הנהג, והתרעה מפני שכחת ילדים במושב האחורי.
יונדאי באיון
רמת האבזור פריים פלוס כוללת בנוסף מערכת לניטור שטחים מתים, תיקון היגוי אקטיבי למניעת התנגשות בעת מעבר נתיב, ומערכת בלימה אוטונומית למניעת התנגשות בנסיעה לאחור. רמת האבזור הבכירה סופרים כוללת בנוסף מגביל מהירות חכם עם זיהוי תמרורי מהירות והתאמה אוטומטית של מהירות הנסיעה למהירות המותרת.
יונדאי באיון עבר את מבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAP על פי הפרוטוקול העדכני בשנת 2021 וקיבל ציון של 4 כוכבים מתוך 5.
מחירון יונדאי באיון 2022:
יונדאי באיון 1.0 טורבו 100hp פרימיום אוטומט - 123,900 ₪
יונדאי באיון 1.0 טורבו 100hp פריים פלוס אוטומט - 129,900 ₪
יונדאי באיון 1.0 טורבו 120hp סופרים אוטומט - 133,900 ₪

תפריט נגישות








איפה ההיברידי/פלאג אין/חשמלי
ביון התרשמות
ללא גלגל ספר מה אעשה עם תקר בדרך לאילת ולגליל? נמוך בכניסה עם כמעט אותה צריכת דלק וגובה גחון גבוה יותר עם גיר רציף אז עדיפה המדוברת הוניו וזולה יותר
בעיתי - טורבו 3 צילינד רועד עם גיר רובוטי
למה אי 20 בתחפושת מגיע למחירים כאלה? יש את יונדאי וניו שעולה עליו בכל פרמטר - רכב אמין עם מנוע אטמוספרי וגיר אמין, רכב גבוהה עם מרווח גחון. צריכת דלק דומה.