ניסאן אקס טרייל יוצא לדרך באירופה

לאחר עיכוב ניכר ניסאן אקס טרייל החדש עולה על כבישי אירופה ומתקרב גם לישראל. בתפריט 7 מושבים, מנוע טורבו בנזין, ויחידת הנעה היברידית מסקרנת שתוצע גם בגרסת הנעה כפולה

תגיות: , , , ,

לאחר עיכוב ניכר מפנה הדור הנוכחי של ניסאן אקס טרייל את הבמה לדור חדש לחלוטין. למעשה ניסאן אקס טרייל החדש נחשף כבר לפני למעלה משנתיים בגרסתו האמריקאית - ניסאן רוג', אך הוא הוצע עם יחידות הנעה שונות המותאמות לטעם הצרכנים האמריקאים. ניסן אקס טרייל החדש מבוסס על פלטפורמת CMF-C אותה הוא חולק עם ניסאן קשקאי החדש וגם עם הדור הנוכחי של מיצובישי אאוטלנדר שהקדים אותו בדרכו לאירופה ולישראל.

ניסאן אקס טריילניסאן אקס טרייל

הדור החדש של ניסאן אקס טרייל מציג עיצוב חדש לחלוטין. החזית המוגבהת מרשימה עם גריל V-Motion המוכר של ניסאן ויחידות תאורה מפוצלות. במבט מהדופן בולטות תפיחות משמעותיות מעל בתי הגלגלים הגדולים המעניקות מראה כוחני. מאחור פנסים גדולים, דלת תא מטען מעוצבת, ופגוש מוגבה עם עיטור כסוף. צביעה דו-גונית תוצע כאופציה בחלק מרמות האבזור.

ניסאן אקס טריילניסאן אקס טרייל

את עיצוב תא הנוסעים חולק ניסאן אקס טרייל עם ניסאן קשקאי המוכר במחוזותינו. המראה נאה בזכות פנל מרכזי בגימור דו-גוני אופציונלי. המסך המרכזי בגודל 12.3 אינץ' צף מעל הדשבורד, ועל גבי הקונסולה הרחבה בין המושבים הקדמיים בורר הילוכים אלקטרוני. מול עיני הנהג לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ'. בנוסף מוצעת מערכת תצוגה עילית המדמה שטח תצוגה בגודל 10.8 אינץ' מול עיני הנהג. ניסאן לא מתפתה לשלב את השליטה בבקרת האקלים מהמסך המרכזי ושומרת על פקדים פיזיים עבור תפעול המזגן. בתחתית הקונסולה המרכזית משטח טעינה אלחוטי מהיר במתח 12V.

ניסאן אקס טריילניסאן אקס טרייל

בניסאן הקדישו תשומת לב לתכנון משפחתי יעיל, במיוחד במושבי השורה השנייה. הדלתות האחוריות נפתחות בזווית של כמעט 90 מעלות על מנת לאפשר כניסה נוחה ועיגון קל של פעוטות למושבי בטיחות. שורת המושבים השנייה נעה על גבי מסילה, ובהתאם לרמת האבזור ייהנו הנוסעים מפתחי מיזוג ושליטה נפרדת בבקרת האקלים, וילונות גלילה בחלונות האחוריים, ושקעי טעינה. מושבי השורה השלישית מתקפלים אל הרצפה ובניסאן מבהירים מראש שהם מיועדים עבור נוסעים בגובה של עד 1.60 מטרים, כך שהם מתאימים בעיקר לילדים ובני נוער צעירים.

ניסאן אקס טריילניסאן אקס טרייל

בעוד ניסאן רוג' האמריקאי מוצע עם מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטרים, אך ניסאן אקס טרייל מאמץ יחידת הנעה המתאימה יותר לטעמו של הלקוח האירופאי והוא מצויד במנוע טורבו בנזין בנפח 1.3 ליטרים עם הספק מרבי של 161 כ"ס ומומנט מרבי של 30.6 קג"מ, תיבת הילוכים אוטומטית רציפה, מערכת הנעה קדמית, ומערכת סיוע היברידית קלה במתח 12V. מנוע הבנזין ביחס דחיסה משתנה מאריך או מקצר את מהלך הבוכנות בהתאם לתנאי העומס ומאפשר הפחתת רעש בנסיעה נינוחה וכן ביצועים עדיפים תחת מאמץ.

בנוסף יוצע ניסאן אקס טרייל עם יחידת ההנעה ההיברידית החדשה של ניסאן e-Power המתיימרת להציע חווית נסיעה חשמלית ללא צורך בטעינה. ניסאן אקס טרייל הייבריד מצויד במנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים עם יחס דחיסה משתנה המפיק הספק מרבי של 156 כ"ס ומומנט מרבי של 33.6 קג"מ, אך למעשה הוא אינו מניע את הגלגלים בשום שלב ומשמש כגנרטור לטעינת הסוללה אשר מזינה מנוע חשמלי עם הספק מרבי של 201 כ"ס בגרסת ההנעה הקדמית.

ניסאן אקס טריילניסאן אקס טרייל

הבחירה בתצורה זו מאפשרת למנוע הבנזין לפעול באופן האופטימלי בהתאם לתנאי הדרך, בעוד הנהג נהנה מתגובה מהירה ומיידית בחסות המנוע החשמלי. בכדי לספק תחושת נסיעה טבעית מתאים מנוע הבנזין את הסל"ד למידת המאמץ. ניסאן קשקאי הייבריד מצויד במערכת e-Pedal המאפשרת נהיגה באמצעות דוושת התאוצה בלבד ומפעילה את מערכת הבלימה הרגנרטיבית המייצרת טעינה עבור הסוללה.

ניסאן אקס טרייל הייבריד יוצע גם בגרסת הנעה כפולה המצרפת מנוע חשמלי אחורי עם הספק מרבי של 134 כ"ס המביא את ההספק המשולב ל- 210 כ"ס. גרסה זו מאיצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 7.0 שניות. בניסאן מספרים על תגובה מהירה יותר לשילוב הגלגלים האחוריים ביחס למערכות הנעה 4X4 מכניות. מערכת ההנעה מנהלת את תפוקת הכוח והבלימה של כל גלגל בנפרד באופן המאפשר להעניק אחיזה ויציבות גם על פני כבישים מכוסים שלג.

ניסאן אקס טריילניסאן אקס טרייל

ניסאן אקס טרייל החדש מציג מערך בטיחות עדכני עם כל העזרים המקובלים, ומצויד בנוסף במערכת סיוע לנהיגה בכביש מהיר עם יכולת עצירה מלאה וחידוש אוטומטי של הנסיעה במידה ולא חלפו 3 שניות. התממשקות עם מערכת הניווט מספקת התאמה אוטומטית של מהירות הנסיעה לפני כניסה לעיקול, והמערכת לזיהוי תמרורי תנועה מסייעת בהתאמה אוטומטית של מהירות הנסיעה למהירות המותרת בכביש. המערכת לניטור שטחים מתים כוללת תיקון היגוי אקטיבי בעת זיהוי סכנת התנגשות בניסיון להחלפת נתיב. חיישני החניה ההיקפיים כוללים פונקציית בלימה אוטונומית בעת זיהוי מכשול או עצמים נעים בקרבת הרכב למניעת התנגשויות ותאונות חניה.

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

3 תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

  • 3

    ניסאן אסק טרייל

    • מנגשה רטה 26/01/23

  • 2

    אקס טרייל 2023

    • זלמן גרי14/01/23

    מתי יהיה זמין בישראל ? דגם 2023 5 מושבים , בלי תוספות מיותרות כגון: חלון גג .

  • 1

    אקס טריל החדש מתי מגיע ומה המחיר המשוער

    • אברהם טייב22/09/22

כתבות נוספות בנושא חדשות רכב 

אקספנג G6 המעודכן 2026 מושק בישראל...

פריסבי, יבואנית אקספנג לישראל, משיקה היום את רכב הפנאי החשמלי אקספנג G6 לאחר מתיחת פנים הכוללת עיצוב...

בוריס רוזנר17 נובמבר 2025

ג'אקו 5 הייבריד נוחת בישראל

כלמוביל, יבואנית ג'אקו לישראל, משיקה את רכב הפנאי הקומפקטי ג'אקו 5 בגרסה היברידית (HEV) חדשה המצטרפת...

בוריס רוזנר16 נובמבר 2025

המס על רכבים חשמליים צפוי לעלות ב- 2026 ...

בהתאם להחלטות שפרסמה רשות המיסים, מס הקנייה על רכבים חשמליים צפוי לעלות ב- 7% החל מינואר 2026, מ- 45...

בוריס רוזנר13 נובמבר 2025

דגמי ריינג' רובר וולאר ואיווק זוכים לגרס...

כחודש לאחר שהשיקה בישראל את הריינג׳ רובר ספורט בגרסת 400 המיועדת לשוק האמריקאי, מודיעה חברת המזרח לש...

בוריס רוזנר13 נובמבר 2025

ספינת הדגל ג'נסיס G90 מושקת בישראל...

כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל, משיקה היום את ספינת הדגל של המותג - ג'נסיס G90 אשר תתחרה במרצדס S קל...

בוריס רוזנר11 נובמבר 2025

לקסוס במבצע - נובמבר 2025

לקס מוטורס, יבואנית לקסוס לישראל, יוצאת במבצע ומציעה הנחות של עד 40,000 ₪ ממחיר המחירון לעסקאות מזומ...

קובי זוילי10 נובמבר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu