לאחר חשיפת הגרסה החשמלית מקבל פורד טרנזיט קאסטום שלל מנועי טורבו דיזל וגם גרסת פלאג-אין הייבריד
לפני כחודש נחשף פורד טרנזיט קאסטום החדש 2023, הנציג של פורד בסגמנט המסחריות בגודל בינוני המתחרה בסיטרואן ג'אמפי, מרצדס ויטו, ורנו טראפיק. פורד טרנזיט קאסטום מחזיק בתואר הדגם הנמכר ביותר בסגמנט באירופה. בשלב הראשון נחשפה הגרסה החשמלית וכעת מגיע תורן של גרסאות מנועי הבעירה הפנימית, במקרה הזה טורבו דיזל במגוון הספקים ויחידת הנעה היברידית נטענת PHEV.
פורד טרנזיט קאסטום
לרוב לא משקיעות יצרניות הרכב משאבים רבים בעיצוב רכבים מסחריים, אך נראה שפורד לקחה את העניין קצת יותר ברצינות והתוצאה נאה בהחלט. בחזית נפגוש את הגריל המשפחתי של פורד המוכר מהדגמים הפרטיים של המותג המשווקים באירופה. יחידות התאורה מציגות חותמת תאורה נאה גם מלפנים וגם מאחור. בגרסאות החשמליות כיסוי שקע הטעינה משולב בפגוש הקדמי מתחת לפנס.
פורד טרנזיט קאסטום
גם תא הנוסעים זוכה לעיצוב נאה עם מסך מרכזי גדול ולוח מחוונים דיגיטלי בהתאם לרמת האבזור. הגרסאות האוטומטיות המירו את בורר ההילוכים הסטנדרטי במנוף הממוקם לצד ההגה והן נהנות מתא אחסון גדול בין המושבים. המסך המרכזי בגודל 13.0 אינץ' מכיל גם פקדים וירטואליים עבור שליטה בבקרת האקלים וקישוריות פנימית עם תמיכה ב- 5G. פטנט חביב הוא גלגל הגה עם מערכת כוונון שהופכת אותו לאופקי ומאפשרת להשתמש בו כעמדת עבודה למשתמשים במחשב נייד.
פורד טרנזיט קאסטום
כאמור פורד טרנזיט קאסטום כבר הוצג בגרסה חשמלית שתצויד במנוע חשמלי בודד עם הספק מרבי של 135 כ"ס או 217 כ"ס. סוללה בקיבולת 78 קוט"ש מאפשרת טווח נסיעה של 380 ק"מ בין טעינות ותומכת בטעינה מהירה בהספק של עד 125 קילוואט.
פורד טרנזיט קאסטום
כעת מצטרפת להיצע גם גרסה היברידית נטענת שתאפשר למשתמש גמישות עם יכולת כיסוי מרחקים בזכות מנוע בעירה פנימית ונהיגה עירונית חשמלית נקיה מזיהום, שכן ערים רבות באירופה מנהיגות מדיניות של אזורי אפס פליטה, למשל ליד בתי ספר וגני ילדים. יחידת ההנעה נלקחה מפורד קוגה PHEV וכוללת מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטרים הפועל במחזור אטקינסון וסוללה בקיבולת 11.8 קוט"ש המספקת טווח נסיעה חשמלי של כ- 57 ק"מ. נתון ההספק טרם נחשף אולם בפורד קוגה מספקת יחידת הנעה זו הספק מרבי משולב של 225 כ"ס. לגרסה זו יכולת לשמש כמקור חשמל במתח 2.3 קילוואט, למשל עבור כלי עבודה חשמליים.
פורד טרנזיט קאסטום
בנוסף לגרסאות המחושמלות יוצע פורד טרנזיט קאסטום גם עם מנוע טורבו דיזל עם מגדש בודד או כפול בהספקים של 110, 136, 150 ו- 170 כ"ס. גרסאות הבסיס יוצעו עם תיבת 6 הילוכים ידנית בעוד הגרסאות הבכירות והחזקות יוצעו גם עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית. הדגמים הידניים יוצעו עם דיפרנציאל מכני מוגבל החלקה אופציונלי לטובת שיפור אחיזת הכביש, בעוד הגרסאות האוטומטיות יוצעו לראשונה בפורד טרנזיט קאסטום עם מערכת הנעה כפולה אופציונלית.
פורד טרנזיט קאסטום
כמקובל בכלי רכב מסחריים יוצע פורד טרנזיט קאסטום במגוון גרסאות מרכב, ביניהן גרסת וואן עם שתי מידות גובה ואורך עם או בלי חלונות צד בהתאם לייעוד, עם מחיצה פנימית או בלעדיה, וגם בגרסת טנדר עם קבינה כפולה ומחיצה פנימית. באירופה יוכלו הרוכשים להיעזר באפליקציות ניהול ציי רכב ומעקב אחר הנסיעה.
פורד טרנזיט קאסטום
פורד טרנזיט קאסטום יורכב במפעלי פורד אוטוסאן בטורקיה. המסירות באירופה צפויות להתחיל באמצע השנה הבאה, בתחילת הדרך בגרסאות טורבו דיזל ובהמשך גם עם יחידות ההנעה המחושמלות.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.