דודג' צ'ארג'ר דייטונה EV תוצע עם 9 קומבינציות הנעה חשמליות בהספקים של החל מ- 455 כ"ס
דודג' הותירה לא מעט לסטות שמוטות כשחשפה בחודש אוגוסט האחרון את המכונית שתירש את מקומה של דודג' צ'ארג'ר האהובה. העיצוב דרמטי וכוחני, תא הנוסעים מדבר באותה שפה, ורק גרגור מנוע ה- V8 חסר כל כך, שכן בהתאם לעידן הנוכחי היא מצוידת ביחידת הנעה חשמלית ואת החוסר מנסה למלא מערכת פליטה חשמלית שתנסה לדמות את הסאונד שכל כך חסר.
דודג' צ'ארג'ר דייטונה EV
עוד בטרם הספקנו להרים את הלסת ולגבש את דעתנו על הרכב מספקת דודג' פרטים ראשוניים אודות יחידות ההנעה החשמליות, ויהיו לא פחות מ- 9 כאלה. תישארו מרוכזים כי זה קצת מסובך. לגרסת הכניסה מערכת הנעה במתח 400 וולט והספק מרבי של 455 כ"ס אך היא ניתנת לשדרוג באמצעות eStage 1 שיעלה את ההספק המרבי ל- 495 כ"ס או eStage 2 שיעלה את ההספק המרבי ל- 590 כ"ס.
דודג' צ'ארג'ר דייטונה EV
הגרסה הבאה מגיעה עם הספק מרבי של 590 כ"ס וגם היא ניתנת לשדרוג. eStage 1 יעלה את ההספק המרבי ל- 630 כ"ס ו- eStage 2 יעלה את ההספק המרבי ל- 670 כ"ס. בהמשך תשחרר דודג' פרטים אודות גרסאות הקצה שיצוידו במערכות הנעה במתח 800V וככל הנראה יגיעו עם מערכת הנעה כפולה.
דודג' צ'ארג'ר דייטונה EV
כזכור דודג' הכריזה כי הדגם יצויד במערכת eRupt אלקטרו מכנית שתדמה העברות הילוכים ידניות בכדי לספק לנהג תחושת מעורבות בנהיגה ולהפחית את התחושה המנותקת המלווה לעיתים לנהיגה בכלי רכב חשמליים. לחצן PowerShot על גלגל ההגה יספק פרצי כוח קצרים לטובת עקיפות מהירות. כעת חושפת דודג' שהגרסאות החזקות וגם רכבים שיצויידו ב- eStage 1 ו- 2 יגיעו עם מפתח קריסטל המחובר ללוח השעונים, המזכיר מנגנון דומה המותקן בבוגאטי שירון.
דודג' צ'ארג'ר דייטונה EV צפויה לעלות על הכבישים בשנת 2024 ועד לפרסום המפרט המלא, סביר להניח שנזכה לקבל עוד מספר עדכונים חלקיים שישאירו אותנו סקרנים. לא היינו בונים על השקה בישראל באמצעות היבואן הרשמי שכן הדגם הנוכחי לא משווק כאן והביקוש לדגם החשמלי בארצות הברית צפוי להיות גבוה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.