הונדה סיוויק החדשה מגיעה לישראל במרכב האצ'בק ועם יחידת הנעה היברידית. המחיר גבוה ויעמוד על החל מ- 179,900 ₪
לאחר המתנה ארוכה מתחילה מאיר, יבואנית הונדה, לשווק בישראל את הונדה סיוויק החדשה. הונדה סיוויק חגגה בקיץ האחרון 50 שנה ומסירה של 27.5 מיליון מכוניות מאז הושקה. הדור ה- 11 של הונדה סיוויק עדיין מיוצר בגרסת סדאן המיועדת לשוק האמריקאי ומטפטפת לישראל באמצעות היבוא המקביל, ובגרסת האצ'בק אירופאית המוצעת באופן בלעדי עם יחידת הנעה היברידית ומושקת כעת בישראל על ידי היבואנית הרשמית. המותג סובל בשנים האחרונות מצניחה בכמות המסירות עקב צמצום מבחר הדגמים והקצאות נמוכות לשוק המקומי. לאור תג המחיר הגבוה של הונדה סיוויק החדשה אנחנו מעריכים בצער שהיא לא תצליח לשנות את התמונה באופן מהותי.
הונדה סיוויק
הדור ה- 11 של הונדה סיוויק מציג עיצוב חיצוני חדש לחלוטין ושונה לגמרי מהדורות האחרונים המצועצעים. החזית מאופיינת בגריל קדמי ופנסי חזית צרים. הפגוש מעודן ומשלב כונסי אוויר, בחלק מרמות האבזור גם פנסי ערפל. הדופן סולידית עם צללית האצ'בק מוארכת. הקימורים עדינים וכוללים מלבד קו המותניים המודגש גם קו בסמוך לספי הדלתות המטפס כלפי מעלה, ובתי גלגלים בולטים. חלון הצד השלישי זוכה לעיטור מעוצב בקצהו המוביל אל קורה C דקיקה. השמשה האחורית הגדולה משתפלת לאחור אל עבר שפת תא המטען הבולטת. הפנסים האחוריים הגדולים מחוברים באמצעות פס תאורה.
הונדה סיוויק
גם תא הנוסעים זוכה לעיצוב חדש לחלוטין, אלגנטי ונקי בהרבה ביחס לדורות היוצאים. הדשבורד השטוח גולש מטה אל עבר שבכת פתחי המיזוג המחופה בגריל רשת מעוצב ומשתרעת לרוחב תא הנוסעים. פתחי המיזוג מתכווננים על ידי ג'ויסטיקים ולא פוגעים במראה האחיד של שבכת הרשת. יתר תא הנוסעים לא מחדש שום דבר אך עדיין נאה. הקונסולה הרחבה בין תאי הנוסעים מאכלסת את פקדי בורר ההילוכים האלקטרוני ושלל תאי אחסון.
הונדה סיוויק
כאמור הונדה סיוויק החדשה בגרסה המיועדת לאירופה מוצעת עם יחידת הנעה היברידית בלבד המכונה e:HEV ומורכבת ממנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 142 כ"ס ומומנט מרבי של 19.0 קג"מ, בשילוב מנוע חשמלי עם הספק מרבי של 183 כ"ס ומומנט של 32.0 קג"מ. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת בין 7.8 ל- 8.1 שניות בהתאם לרמת האבזור. המהירות המרבית עומדת על 180 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת נעה בין 19.6 ל- 20.8 ק"מ לליטר בהתאם לרמת האבזור.
הונדה סיוויק
יחידת ההנעה ההיברידית של הונדה פועלת באופן מעט שונה. היא אינה כוללת תיבת הילוכים משום שמרבית הזמן מנוע הבנזין כלל לא משתתף בהנעה ואחראי על טעינת הסוללה בלבד, ומקור הכוח הוא המנוע החשמלי. מנוע הבנזין מניע את הגלגלים באופן ישיר רק במהירות שיוט. מנוע חשמלי נוסף משמש כגנרטור לטובת המרת האנרגיה ממנוע הבנזין לטעינת הסוללה. מאחורי גלגל ההגה מנופים השולטים על עוצמת מערכת הבלימה הרגנרטיבית.
הונדה סיוויק
הונדה סיוויק החדשה תשווק בישראל בשלוש רמות אבזור. גרסת הכניסה אלגנס כוללת בין היתר מפתח חכם, מערכת לבחירת מצבי נהיגה, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אוויר במושב האחורי, חימום למושבים הקדמיים, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 9.0 אינץ', תמיכה בממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7.0 אינץ', חיישני אור וגשם, חיישני חניה היקפיים, מצלמת רוורס, קיפול חשמלי וחימום למראות הצד, שמשות אחוריות כהות, תאורת לד היקפית, וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ'.
הונדה סיוויק
רמת האבזור ספורט כוללת בנוסף ריפודי דמוי עור בשילוב בד, משטח טעינה אלחוטי, מראות צד ועיטורים חיצוניים בצבע שחור מבריק, פנסי ערפל קדמיים עם תאורת לד, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ' בצבע שחור מבריק.
רמת האבזור הבכירה אדוונס כוללת בנוסף לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.2 אינץ', מערכת שמע מבית BOSE עם 12 רמקולים, חימום לגלגל ההגה, ריפוד עור במושבים הקדמיים ועור סינטטי במושב האחורי, כוונון חשמלי למושבים הקדמיים, גג זכוכית פנורמי חשמלי, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ' בגימור דו גווני שחור ואלומיניום.
הונדה סיוויק
אבזור הבטיחות כולל 11 כריות אוויר בניהן כריות אוויר קדמיות לברכיים וכרית אוויר מרכזית בין הנהג והנוסע מלפנים, מכסה מנוע אקטיבי להפחתת פגיעה בהולכי רגל, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי כלים דו גלגליים, התרעה ותיקון סטיה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים, התרעה מפני תנועה חוצה מאחור, זיהוי תמרורים, לחצן מצוקה, ושליטה אוטומטית באורות הגבוהים. רמת האבזור הבכירה אדוונס כוללת בנוסף פנסי חזית לד מטריקס עם תאורה עוקבת פניה המסתגלת לתנאי הדרך. הונדה סיוויק עברה את מבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP בחודש שעבר וזכתה לציון המרבי 5 כוכבים מתוך 5.
מחירון הונדה סיוויק החדשה 2023:
הונדה סיוויק 2.0 הייבריד e:HEV אלגנס אוטומט - 179,900 ₪
הונדה סיוויק 2.0 הייבריד e:HEV ספורט אוטומט - 189,900 ₪
הונדה סיוויק 2.0 הייבריד e:HEV אדוונס אוטומט - 209,900 ₪

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.