קיה EV6 החשמלי 2023 מושק בישראל

קיה EV6 מושק בישראל בגרסאות הנעה אחורית וכפולה עם טווח נסיעה של עד 528 ק"מ ואבזור בטיחות עשיר. המחיר החל מ- 249,000 ₪

תגיות: , , , , ,

קיה EV6 נחשף עוד במרץ 2021 אך הפגיעה בשרשרת האספקה והביקוש הגבוה לדגם באירופה עיכבו את הגעתו ארצה. היום, אחרי המתנה ארוכה ומייגעת מושק בישראל קיה EV6 החשמלי - אחד מהדגמים המדוברים והמשובחים ביותר בשנה האחרונה. הדגם זכה במגוון פרסים ברחבי העולם ומעל כולם בתואר הנכסף מכונית השנה באירופה לשנת 2022.

קיה EV6קיה EV6

עיצוב

בדומה לאחות יונדאי איוניק 5, גם קיה EV6 מבוסס על פלטפורמת E-GMP הייעודית לרכבים חשמליים ונהנה מבסיס גלגלים ארוך העומד על 2,900 מ"מ עם אורך כולל של 4,680 מ"מ - סידור המאפשר מרווח פנימי של מכונית סלון, תא מטען בנפח 520 ליטרים, תא מטען קדמי בנפח 20 או 52 ליטרים בהתאם לגרסה, ומידות חיצוניות שאינן מוגזמות. עם זאת, הביצוע כאן שונה לחלוטין. בעוד יונדאי בחרה בעיצוב רטרו מעניין, קיה מציגה גישה ספורטיבית יותר עם חזית נמוכה ושרירית המוותרת על אף הנמר המוכר ויחידות תאורה גדולות עם חתימת תאורה נאה. מן הצד בולט גג בסגנון צף וידיות שקועות, וחישוקי 19 או 20 אינץ' בגימור דו-גוני נאה. מאחור בולט ספויילר עליון, קו גג משתפל וגופי תאורה ייחודיים המתמזגים בקימורי המרכב וגולשים אל הכנפיים האחוריות.

קיה EV6קיה EV6

תא הנוסעים מציג ממשק מרכזי קעור המשלב שני מסכים בגודל 12.3 אינץ' עבור לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה. ההגה בעיצוב חדש עם 2 חישורים ומאחוריו מנופים לשליטה בשש עוצמות לבלימה הרגנרטיבית. מתחת למסך שורת פקדי מגע מתחלפים לשליטה בבקרת האקלים או במערכת הבידור. במרכז הקונסולה הצפה בורר הילוכים בצורת חוגה ומשטח טעינה אלחוטי, מתחתיה תא אחסון גדול. הנוסעים מאחור יהנו כאמור ממרווח רגליים עצום עם רצפה שטוחה וגם מפתחי מיזוג על קורות B, שקעי USB בגב המושבים האחוריים ומשענת מתקפלת עם תא אחסון ומחזיקי כוסות.

יחידות הנעה

קיה EV6 ישווק בשתי תצורת הנעה. לגרסת הכניסה הנעה אחורית עם מנוע אחורי בהספק 229 כ"ס ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ המאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 7.3 שניות. לגרסה זו סוללה בקיבולת 77.4 קוט"ש המספקת טווח נסיעה מרבי של 528 ק"מ לפי תקן WLTP.

לגרסת GT-Line הנעה כפולה עם מנוע אחורי וקדמי בהספק משולב של 325 כ"ס ומומנט מרבי של 62 קג"מ המאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 5.2 שניות. גם לגרסה זו סוללה בקיבולת 77.4 קוט"ש אך בגלל ההספק המוגדל של המנועים היא תספק טווח נסיעה מרבי של 484 ק"מ לפי תקן WLTP. גרסה זו מצויידת במערכת ניהול חכמה לשיפור היעילות האנרגטית כך שבנהיגה מנהלתית פועל רק המנוע האחורי ואילו המנוע הקדמי נכנס לפעולה רק בעת הצורך.

מי שטרם הגיעה לישראל הינה גרסת הביצועים GT המצוידת בצמד מנועים חשמליים עם הספק מרבי משולב של 577 כ"ס ומומנט מרבי משולב של 75.4 קג"מ המאפשרים תאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 3.7 שניות.

קיה EV6קיה EV6

קיה EV6 תומך בטעינה אולטרה מהירה במתח של עד 800V ובהספק של עד 350 קילוואט המאפשרת טעינה מהירה מ- 10% ל- 80% מקיבולת הסוללה תוך כ- 18 דקות בלבד אמנם ראוי לציין כי עמדות מסוג זה אינן זמינות בישראל ומרבית העמדות מטעינות בהספקים של 50 עד 175 קילוואט. בעמדת טעינה מהירה בהספק 50 קילוואט DC אורכת הטעינה 1:13 דקות ובעמדת טעינה ביתית בהספק 11 קילוואט AC אורכת הטעינה 7:20 שעות בתנאים אופטימליים. בגרסת GT-Line מקבלים גם מתאים V2L המאפשרת הפעלת מכשירי חשמל ביתיים או טעינת רכב אחר בהספק של עד 3.6 קילוואט.

רמות אבזור

גרסת הכניסה פרימיום כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 12.3 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', תמיכה בממשקי אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, משטח טעינה אלחוטית, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג אחוריים, תאורת אווירה, מושב נהג חשמלי עם זכרון, ריפוד עור בשילוב בד, חיישני גשם ותאורה, מפתח חכם, חיישני חניה מלפנים ומאחור, תאורת LED מלאה, חלון גג חשמלי נפתח, וחישוקי 19 אינץ'.

קיה EV6קיה EV6

גרסת GT-Line מוסיפה לרשימה מצלמות היקפיות, מערכת חניה אוטומטית הנשלטת גם באמצעות שלט הרכב, מושב נוסע חשמלי, מושבים קדמיים עם חימום ואוורור, מושבים אחורים עם חימום, ריפוד עור בשילוב זמש, דלת תא מטען חשמלית, תאורת LED מטריקס, מתאם V2L, וחישוקי 20 אינץ'.

בטיחות

אבזור הבטיחות עשיר למדי וכולל בין היתר 7 כריות אוויר כולל כרית אוויר מרכזית בין הנהג לנוסע מלפנים, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים הפעילה גם מול תנועה חוצה בצמתים, מערכת לשמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת ניטור שטחים מתים אקטיבית למניעת כניסה לנתיב חסום, התרעה ובלימה מפני תנועה חוצה מאחור, התרעה על עייפות הנהג, התרעה למניעת שכחת ילדים במושב האחורי, מערכת יציאה בטוחה המתריעה בעת מעבר רכב בנתיב המקביל, ושליטה אוטומטית באורות הגבוהים. גרסת GT-Line כוללת בנוסף הקרנת צילום של השטחים המתים בלוח המחוונים בעת מעבר נתיב. במבחן הריסוק של ארגון הבטיחות ENCAP אשר בוצע בשנת 2022 גרף קיה EV6 ציון מרבי של 5 כוכבים.

מחירון קיה EV6:

קיה EV6 הנעה אחורית פרימיום חשמלי - 249,000 ₪

קיה EV6 הנעה כפולה GT-Line חשמלי - 299,000 ₪

הרכב ישווק עם אחריות מלאה למשך 3 שנים או עד 100,000 ק״מ ואחריות לסוללה למשך 7 שנים או עד 150,000 ק״מ. היבואנית מדווחת כי המחיר עלול להתייקר אם יוחלט להעלות את המס על דגמים חשמליים החל מינואר 2023.

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

3 תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

  • 3

    תמחור הזוי ושיווק הזוי עוד יותר

    • אחד שמבין30/12/22

    טלקאר, היבואנית החוצפנית של קיה מנסה למכור לנו הצרכנים שאת ה EV6 צריך להשוות לגנסיס GV60 ולא לאחות שלה, יונדאי איוניק 5. בעיני זה זריית חול בעיני הציבור וניצול מצב של עודף ביקוש לעומת היצעים נמוכים. אם תבדקו בחו"ל, התמחור של EV6 הוא כמעט זהה לתמחור של איוניק 5. אין ספק שמדובר ברכב מעולה, אבל לטעון שזה רכב פרימיום ולהשוות אותו לג'נסיס לה מפרט משודרג שהיא רכב פרימיום אמיתי זה לא רציני בלשון המעטה. לא ייתכן שעל רכב כמעט זהה, קיה תדרוש כ 250,000 ש"ח בעוד שינודאי דורשת 200,000 ש"ח על גרסת הכניסה של יונדאי 5. על גרסת ההנעה הכפולה תשלמו כ 300,000 ש"ח בעוד שביונדאי תשלמו כ 255,000 ש"ח, במפרט דומה (לא זהה). מדובר על הפרש של כ 50,000 ש"ח על הגרסה הבסיסית - 25% יותר מהיונדאי ו 45,000 ש"ח על גרסת ההנעה הכפולה - כ 18% יותר מיונדאי. בעוד שיונדאי מציעים אחריות של 5 שנים או 100,000 ק"מ - המוקדם מביניהם, לקיה יש רק 3 שנים או 100,000 ק"מ . גם לקיה וגם ליונדאי אחריות של 7 שנים או 150,000 ק"מ על הסוללה. אני בספק רב אם הם טלקאר היו מתחמרים את EV6 באותה צורה בשוק ללא הגבלת היצע. בעיני זו חזירות !!!

  • 2

    מחיר מופקע

    • דני29/12/22

    קרטל הרכב במלוא גדולתו

  • 1

    המחיר

    • יוסי27/12/22

    המחיר מוגזם זה רק קיה

כתבות נוספות בנושא רכב חשמלי 

הכירו את ג'יפ ריקון החשמלי המבטיח יכולות...

ג'יפ ריקון (Recon) מציע אלטרנטיבה חשמלית לג'יפ רנגלר הקשוח ומיועד לחובבי טיולים המעוניינים ליהנות מח...

בוריס רוזנר19 נובמבר 2025

רנו טראפיק 2026 החדשה תהיה חשמלית בלבד...

רנו חשפה היום את הדור השישי של רנו טראפיק E-Tech המסחרית אשר תגיע לשוק במחצית השניה של 2026 עם מערכת...

בוריס רוזנר19 נובמבר 2025

אקספנג G6 המעודכן 2026 מושק בישראל...

פריסבי, יבואנית אקספנג לישראל, משיקה היום את רכב הפנאי החשמלי אקספנג G6 לאחר מתיחת פנים הכוללת עיצוב...

בוריס רוזנר17 נובמבר 2025

המס על רכבים חשמליים צפוי לעלות ב- 2026 ...

בהתאם להחלטות שפרסמה רשות המיסים, מס הקנייה על רכבים חשמליים צפוי לעלות ב- 7% החל מינואר 2026, מ- 45...

בוריס רוזנר13 נובמבר 2025

מותג IM Motors מושק בישראל

קבוצת לובינסקי משיקה בישראל את מותג IM Motors מבית SAIC הסיני ומתחילה את דרכה בשוק המקומי עם מכונית ...

בוריס רוזנר10 נובמבר 2025

הכירו את טויוטה היילקס 2026 החדש...

טנדר העבודה האייקוני טויוטה היילקס מוצג היום בדורו התשיעי עם שינויים משמעותיים בפלטפורמה, עיצוב קשוח...

בוריס רוזנר10 נובמבר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu