אסטון מרטין DBS נפרדת עם מהדורת אולטימט מוגבלת שתיוצר ב- 499 עותקים עם יחידת הנעה מחוזקת והספק מרבי של 770 כ"ס
קחו משהו לנגב את הדמעות, וגם את הריר, כי אסטון מרטין נפרדת מאחת המכוניות הכי יפות שלה - אסטון מרטין DBS שיוצאת לגמלאות עם מהדורה מיוחדת בשם אולטימייט הזוכה לנגיעות עיצוביות ייחודיות וליחידת הנעה מחוזקת. אסטון מרטין DBS אולטימייט תיוצר ב- 499 עותקים, 300 רכבים בתצורת קופה ו- 199 בתצורת קבריולט המכונה וולנטה. אל תמהרו לשלוף את פנקסי ההמחאות משום שכל הרכבים כבר הוזמנו. המהדורה המיוחדת תחל לרדת מפסי הייצור במהלך הרבעון הראשון של השנה, אספקת הרכבים מתוכננת לרבעון השלישי.
אסטון מרטין DBS אולטימט 770
מהדורת אולטימייט זוכה למספר דגשים עיצוביים שיבדילו אותה משאר מהדורות הדגם וגם לגימור חיצוני ייחודי. הפגוש הקדמי מציג מסגרות בולטות לכונסי האוויר ומכסה המנוע מתחמש בפתחי אוורור נוספים. מהדופן בולטים חישוקים קלים בעיצוב יפייפה בקוטר 21 אינץ'. הפגוש האחורי זוכה לעדכונים דומים לזה הקדמי עם עיטורים בולטים סביב ומעל הדיפיוזר.
אסטון מרטין DBS אולטימט 770
תא הנוסעים מציג מושבי ספורט עם סכימת תפירה ייחודית עם שילוב של עור ואלקנטרה. הרכב מוצג בתמונות עם שילוב דו-גוני בצבעי כחול וירוק. הלקוחות בעלי הטעם המשובח יוכלו כמובן להתאים אותו לטעמם האישי בזכות חטיבת ההתאמה האישית Q של אסטון מרטין. בתא הנוסעים פוזרו תגי עיטור הנושאים את השם אולטימייט וגם לוחית הנושאת את המספר הסידורי של הרכב מתוך המהדורה המוגבלת.
אסטון מרטין DBS אולטימט 770
מהדורת אולטימט נבדלת מאחיותיה ביחידת הנעה מחוזקת. כבסיס משמש אותו מנוע V12 בנפח 5.2 ליטרים אך ההספק המרבי עומד כעת על 770 כ"ס ב- 6,500 סל"ד והמומנט המרבי נותר 91.7 קג"מ ב- 1,800 סל"ד בזכות העלאת לחץ הגדישה ושינויים בנתיבי זרימת האוויר אל המנוע, זאת לעומת 725 כ"ס בגרסת סופרלג'רה שהייתה החזקה ביותר עד כה. ההספק המחוזק גם הופך את אסטון מרטין DBS אולטימייט למכונית הסדרתית החזקה ביותר שייצרה אסטון מרטין.
אסטון מרטין DBS אולטימט 770
על העברת הכוח אחראית תיבת 8 הילוכים אוטומטית מבית ZF שעברה כיול מחדש עבור יחידת ההנעה המחוזקת. הכוח נשלח אל הגלגלים האחוריים ועל מנת להתמודד איתו גם בעיקולים, הותקן על הציר האחורי דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני LSD. אסטון מרטין לא פרסמה נתון תאוצה עדכני למהדורת אולטימייט אך המהירות המרבית זהה לגרסאות סופרלג'רה ועומדת על 340 קמ"ש.
אסטון מרטין DBS אולטימט 770
תגובות ההיגוי שופרו באמצעות עמוד הגה חדש ומחוזק. גם המתלים זכו לעדכון עם כיול מחדש לבולמים ולמערכת השליטה בשיכוך האדפטיבי. גם רכיבי שלדה נבחרים הפכו עבים ומסיביים יותר והגבירו את קשיחות המרכב ב- 3%.
סרטון אסטון מרטין DBS אולטימט 770

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.