שברולט טרייל בלייזר מציג ליטוש קל לעיצוב החיצוני ועדכון רציני יותר לתא הנוסעים עם מערך מסכים חדש
שברולט טרייל בלייזר חצה לא מזמן את גיל 3 וזה בדיוק הזמן למתיחת פנים של אמצע החיים שתסייע לו לעמוד בתחרות מול המתחרים הצעירים. השם טרייל בלייזר שימש בעבר רכב פנאי שטח גדול כמיטב המסורת האמריקאית, אבל בדור הנוכחי מדובר ברכב פנאי משפחתי הממוקם מתחת לשברולט אקווינוקס ומתחרה בסגמנט הביניים עם כלים כמו מאזדה CX-30 וקיה סלטוס. מאז השקת טרייל בלייזר שברולט הספיקה להציג רכב פנאי נוסף, דור חדש לשברולט טראקס, שגדל באופן משמעותי ויתברג בין טרייל בלייזר לאקווינוקס.
שברולט טרייל בלייזר
שברולט טרייל בלייזר המחודש זוכה לחזית מלוטשת ברוח רכבי הפנאי החשמליים שהציגה שברולט לאחרונה. מבנה יחידות התאורה המפוצלות נשמר, העליונות הוצרו יחד עם הגריל הקדמי העליון, עיטור הכרום עובה וגם הגריל הקדמי התחתון גדול ומודגש מבעבר. יחידות תאורה נוספות משולבות בעיטור דמוי כונס אוויר בפינות הפגוש. יתר העדכונים פחות משמעותיים וכוללים פנסים אחוריים עם חותמת תאורה מעודכנת, פגוש אחורי בעיצוב חדש, וחישוקים חדשים עבור חלק מרמות האבזור. רמת האבזור RS נבדלת בעיצוב הפגושים ותזכה לחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ' בעיצוב ייחודי.
שברולט טרייל בלייזר
את השינויים המשמעותיים יותר שמרה שברולט עבור תא הנוסעים. כל החלק העליון של הדשבורד הוחלף ומציג כעת מראה מודרני יותר עם שילוב גוונים בחלק מהגרסאות. מערכת המולטימדיה טיפסה מעל פתחי המיזוג וכעת מתהדרת במסך חדש בגודל 11.0 אינץ' לעומת מסכי 7.0 ו- 8.0 אינץ' בדגם היוצא ומעתה תומכת גם בקבלת עדכונים מרחוק OTA. בהתאם לרמות האבזור מתווספות פונקציות כגון תמיכה אלחוטית בממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, וכן אפשרות ליצירת נקודת רשת חמה עבור נוסעי הרכב. מול הנהג לוח מחוונים דיגיטלי חדש בגודל 8.0 אינץ' המחליף את לוח המחוונים האנלוגי של הדגם היוצא, אולם טרם ברור האם מדובר בפריט אבזור סטנדרטי בכל הגרסאות. מושב הנוסע מתקפל עתה למצב שטוח עבור הובלת חפצים גדולים במיוחד.
שברולט טרייל בלייזר
רמת האבזור אקטיב זוכה למערך מתלים בכיול ייעודי עבור נסיעות שטח ותצויד בצמיגי כביש-שטח. המערכת לבחירת מצבי נהיגה כוללת מצב רגיל ומצב ספורט. בגרסאות המצוידות במערכת הנעה כפולה קיים גם מצב AWD שככל הנראה יאפשר חיבור קבוע של הציר האחורי עבור נסיעה בתנאים חלקלקים כגון בוץ או שלג.
שברולט טרייל בלייזר
אבזור הבטיחות זוכה לשדרוג וכל רמות האבזור יצוידו במערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל, מערכת בלימה אוטונומית, התרעה ותיקון סטייה מנתיב הנסיעה, ושליטה אוטומטית באורות הגבוהים. בקרת שיוט אדפטיבית תוצע כאופציה, כמו גם חבילת אבזור בטיחות הכוללת ניטור שטחים מתים, התרעה מפני תנועה חוצה מאחור וסייען חניה.
שברולט טרייל בלייזר RS
היצע יחידות ההנעה נותר זהה לדגם היוצא. גרסאות הכניסה מוצעות עם מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטרים עם הספק מרבי של 137 כ"ס בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה ומערכת הנעה קדמית. מעליו מוצע מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.3 ליטרים עם הספק מרבי של 155 כ"ס. מנוע זה יוצע עם מערכת הנעה קדמית ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה או עם מערכת הנעה כפולה ותיבת 9 הילוכים אוטומטית.
שברולט טרייל בלייזר RS

תפריט נגישות








שוורולט טרייבלייזר LTZ 1.3
מתי שוורולט 2025 החדש מגיע לארץ ומחיר?
שוורולט טרייבלייזר LTZ 2024 החדשה
האם הרכב הגיע לארץ על מנת להזמין
שברולט טרייל בלייזר חדש
מתי יגיע לארץ? ומה טווח המחירים.