BYD סיל מוצגת בימים אלה לראשונה על אדמת אירופה, התחלת השיווק בישראל צפויה ברבעון האחרון של שנת 2023
BYD תשיק בהמשך השנה צמד דגמים מסקרנים מאוד בישראל, על המשפחתית החשמלית BYD דולפין כבר סיפרנו לכם והיא תגיע לישראל במהלך הקיץ. ברבעון האחרון של השנה צפויה להגיע לישראל BYD סיל (Seal), משפחתית גדולה חשמלית שתתחרה בטסלה מודל 3 המצליחה וביונדאי איוניק 6 שתושק בישראל בתחילת החודש הבא.
BYD סיל
BYD סיל הוצגה לראשונה לפני שנה והינה חלק מסדרת דגמי Ocean של היצרנית, בניהם גם BYD אטו 3 המוכר ו- BYD דולפין שתגיע לישראל בקרוב. כמוהם, גם BYD סיל עושה שימוש בפלטפורמה ייעודית לרכב חשמלי e-Platform. העיצוב החיצוני בסגנון קופה 4 דלתות נאה ומזוהה עם יתר דגמי המותג המשווקים בישראל. החזית הנמוכה מציגה יחידות תאורה עם חותמת תאורה בולטת ומשטחים מושחרים המדמים כונסי אוויר. הדופן מציגה לראווה ידיות דלתות שקועות, משטח שקוע במרכז הדלתות, וחצאית צד מושחרת עם עיטור דמוי זימים. מאחור יחידות תאורה מחוברות ודיפיוזר מושחר המשולב בקצה הפגוש.
BYD סיל
מידותיה החיצוניות של BYD סיל מיישרות קו עם יונדאי איוניק 6 וטסלה מודל 3. אורכה 4,800 מ"מ, רוחבה 1,875 מ"מ, גובהה 1,460 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,920 מ"מ. לחובתה של BYD סיל תא מטען מעט קטן ביחס למקובל בנפח 402 ליטרים, אולם היא כוללת בנוסף תא מטען קדמי בנפח 53 ליטרים.
BYD סיל
תא הנוסעים של BYD סיל מציג עיצוב מקורי ופחות מצועצע מזה שפגשנו ב- BYD אטו 3. האלמנט המרכזי הוא כמובן מסך מערכת המולטימדיה בגודל 15.6 אינץ' המסתובב חשמלית ומאפשר בחירה בין מצב אופקי או אנכי. מערכת המולטימדיה תומכת בחיבור לממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי. לוח המחוונים הדיגיטלי מוצג על גבי מסך בגודל 10.25 אינץ' ומערכת השמע מבית Dynaudio כוללת 12 רמקולים.
BYD סיל
הטמעת הסוללה ברצפה אפשרה תא נוסעים עם רצפה שטוחה. מושב נהג חשמלי יוצע כסטנדרט והגרסאות הבכירות כוללות בנוסף כוונון חשמלי לתמיכת המותניים במושב הנהג ואבזור נוסף כגון חימום ואוורור למושבים הקדמיים וזכרונות למושב הנהג. הרכב יוצע כסטנדרט עם גג זכוכית פנורמי חשמלי, נקווה שיכלול גם פתרון הצללה לטובת מניעת טיגון הנהג והנוסעים בשמש הישראלית.
BYD סיל
BYD סיל נהנית מהטמעת הסוללה בשלדת הרכב באופן המשפר את קשיחות המרכב, ומאפשר להנמיך את רצפת תא הנוסעים, ובכך להגביר את היעילות האווירודינמית של המרכב. היצרנית מספרת כי המכונית מצוידת במערכת מתלים חצי אקטיבית המאפשרת שיכוך משתנה בהתאם לתנאי הכביש. המערכת לבחירת מצבי נהיגה כוללת מצב אקו חסכוני, מצב נורמל, מצב ספורט, ומצב שלג לדרכים חלקלקות.
BYD סיל
BYD סיל תשווק באירופה עם שתי יחידות הנעה. לגרסת הכניסה מנוע חשמלי בודד עם הספק מרבי של 313 כ"ס, מערכת הנעה אחורית וסוללה בקיבולת 82 קוט"ש המאפשרת טווח נסיעה מרבי של 570 ק"מ על פי תקן WLTP. לגרסה הבכירה צמד מנועים חשמליים עם הספק מרבי משולב של 530 כ"ס, הנעה כפולה, וסוללה בקיבולת 80 קוט"ש המאפשרת טווח נסיעה מרבי של 520 ק"מ על פי תקן WLTP. בסין משווק הדגם גם בגרסת כניסה חלשה יותר עם הספק מרבי של 201 כ"ס וסוללה זהה לקבלת טווח נסיעה גדול יותר, אך היא לא תוצע באירופה בשלב זה.
BYD סיל
הסוללה תומכת בטעינה מהירה DC בהספק 150 קילוואט המאפשרת להטעין מ- 30% ל- 80% מקיבולת הסוללה תוך כ- 26 דקות. טעינה ביתית בהספק 11 קילוואט מתאפשרת באמצעות חיבור תלת פאזי. משאבת חום מאפשרת לשפר את היעילות האנרגטית גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים, בין מינוס 30 מעלות ועד 60 מעלות צלזיוס. בנוסף תומכת BYD סיל בחיבור V2L המאפשר שימוש במכונית כספק כוח עבור הפעלת מוצרי חשמל ביתיים.
BYD סיל
אבזור הבטיחות כולל בין היתר מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית בעת חירום, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים, התרעה ובלימה מפני תנועה חוצה מאחור, ומערכת מצלמות היקפיות, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, וזיהוי תמרורים עם פונקציה להתאמת מהירות הנסיעה בבקרת השיוט האדפטיבית למהירות המותרת.
BYD סיל תגיע לכבישי אירופה בחודש אוגוסט 2023. לישראל כאמור היא צפויה להגיע במהלך הרבעון האחרון של השנה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.