הדור השני של טויוטה C-HR מציג עיצוב מוחצן ויחידות הנעה היברידיות חדשות לרבות גרסת PHEV עם טווח חשמלי של כ- 66 ק"מ
טויוטה ממשיכה להתנער מהתדמית האפרורית שדבקה בה בשנים האחרונות על רקע ייצור מכוניות פרקטיות ומשעממות בעיקר. היא עושה זאת בעזרת השקת מכוניות ספורט יקרות כגון טויוטה יאריס GR וטויוטה סופרה, ולעיתים גם דגמים כמו טויוטה C-HR שאמור היה להיות דגם נישה לחובבי עיצוב אך הפך ללהיט מכירות והוכיח שיש קהל גדול המבקש מכוניות עם עיצוב מעניין ומלא אופי גם על חשבון השימושיות.
טויוטה C-HR החדש 2024
הדור השני של טויוטה C-HR הולך בדרכו של הדור הראשון ומציג עיצוב פנאי קופה מוחצן ועמוס אלמנטים מכל עבר, בניגוד מוחלט ליצרניות רכב רבות המציגות עיצובים נקיים ומינימליסטיים. החזית כוחנית וכוללת מכסה מנוע קטן, פנסי לד בצורת U, גריל קדמי גדול המשלב שתי טקסטורות שונות, ופגוש עם מסגרת שחורה עבה במיוחד המחברת בין כל האלמנטים בחזית.
טויוטה C-HR החדש 2024
מהצד בולטת צביעה דו-גונית (אופציונלי), ידיות דלתות שקועות הנשלפות באופן ידני, קימורים רבים בדלתות, וחישוקים בקוטר של עד 20 אינץ'. חלונות ודלתות צד אחוריים קטנים קיבלו ביקורת שלילית בדור הקודם אך כדי לשמור על העיצוב הייחודי של טויוטה C-HR הם מופיעים גם בדור החדש. החלק האחורי צבוע בשחור וכולל בין היתר תאורת לד צרה עם כיתוב C-HR מואר וספויילר מפוסל.
טויוטה C-HR החדש 2024
תא הנוסעים מציג עיצוב ספורטיבי ועוטף עם מסך מגע מרכזי בגודל 8 או 12.3 אינץ', תמיכה אלחוטית באפל קאר פליי ואנדרואיד אוטו, עדכוני OTA, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', תאורת אווירה עם 64 צבעים לבחירה ואפשרות לשינוי גוון בהתאם לשעה במהלך היום. ב- 2024 תשיק טויוטה אפליקציה שתאפשר לפתוח ולהתניע את הרכב וגם להחנות ללא צורך בנהג בתוך הרכב. עוד מדווחת החברה כי תנאי המחייה במושב האחורי שופרו ביחס לדור הקודם שסבל ממושב אחורי צפוף וקלסטרופובי למדי, אך אל תצפו לנוחות ושימושיות המוכרת מרכבי פנאי סטנדרטיים בגודל דומה.
טויוטה C-HR החדש 2024
הגג הפנורמי לא כולל כיסוי פנימי נגד קרינת השמש כדי לחסוך 5 ק"ג ו- 30 מ"מ במרווח הראש, ובמקום כיסוי מצופה הגג בציפוי להפחתת קרינה אינפרא-אדומה מחממת. לטענת טויוטה הפתרון מספק גם בטמפרטורות גבוהות אך את זה נצטרך לבדוק בעצמנו כשיגיע הדגם לישראל הלוהטת. טויוטה C-HR פותח ומיוצר באירופה עבור השוק האירופאי אשר מעריך מכוניות עם ניהוג טוב ולכן טוענת היצרנית כי בחרה בכיול שלדה מאוזן המספק נוחות טובה וגם חווית נהיגה מהנה.
טויוטה C-HR החדש 2024
טויוטה C-HR החדש 2024 ישווק עם שלוש יחידות הנעה היברידיות חדשות אך נתוני צריכת הדלק טרם פורסמו. גרסת הכניסה זמינה עם הנעה קדמית ומצוידת במנוע היברידי בנפח 1.8 ליטרים בהספק מרבי משולב של 140 כ"ס המאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 9.9 שניות.
גרסת הביניים זמינה עם הנעה קדמית או כפולה לבחירה ומצוידת במנוע היברידי בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי משולב של 197 כ"ס המאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך כ- 8 שניות.
גרסת PHEV הבכירה זמינה עם הנעה קדמית ומצוידת במנוע היברידי בנפח 2.0 ליטרים בהספק מרבי משולב של 226 כ"ס המאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 7.4 שניות. לגרסה זו סוללה בקיבולת 13.6 קוט"ש המספקת טווח נסיעה חשמלי של כ- 66 ק"מ ומערכת בלימה רגנרטיבית בשלוש עוצמות לבחירה המאפשרת גם נהיגה עם דוושה אחת.

תפריט נגישות








רכב ב170 אלף - לא רלוונטי.
רכב בפועל מתחיל מ185 אלף. כי במודל קודם אין שום דבר. אפילו מסף 8" ולוח 7". רכב שרציתי לקנות אחשב לא מושך. על העיצוב חיצוני - רגיל , לא משהו....
הרכב צפוף ורועש ומתומחר ב 10% גבוה מדי לגרסת הבסיס שנעדרת תכונות בסיסיות.
זה רכב רק לשני נהגים. צפוף. מושב אחורי נמוך, חלון אחורי עדיין קטן, היעדר מיזוב מאחור, היעדר חיישני חניה ובלימת חירום לאחור ברכב שעולה 170 אלף ש"ח.
ללא פיתחי מיזוג מאחור
מה זה צריך להיות ? מבחינתי בגלל זה לא מתקרב למכונית גם אם תהה מצופב בזהב טויוטה מתמקדים רק במראה החיציני - מה על הנוחות ליושבים מאחור, ללא מיזוג אחורי
התמקדות במראה החיצוני בלבד
ללא פיתחי מיזוג ליושבים מאחור, מבחינתי זה מרחיק אותי מהרכב הנ"ל בושה לטויוטה
C-HR2024
מתי ניתן להזמין את הרכב
יעקובובו
הבעיה העיקרית של מכוניות טויוטה היא התמחור של הרכבים היבואן לא עושה חשבון ומתמחר את המכוניות ברף היותר מהעליון לא מובן לי למה היצרן לא מתערב על מכונית של עד 140.000₪ היבואן מרוויח 35.000₪ יותר מחיר יותר רווח
מתי מגיע הרכב לישראל ומה המחיר המשוער
קנית אוטו חדש
מעוניין ב chr החדשה