אסטון מרטין ואלור מושקת לרגל חגיגות 110 שנה למותג עם מנוע V12 בהספק 715 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים ידנית
אסטון מרטין חוגגת 110 שנים וזו הזדמנות מצויינת להשיק דגם חדש עם עיצוב רטרו ומפרט ייחודי המפעילים את גלגלי הנוסטלגיה וגורמים לחובבי המותג לפתוח את הכיס ולרכוש לעצמם אומנות מוטורית משובחת אשר ערכה אף צפוי לעלות על רקע נדירותה - רק 110 רכבים יגיעו לייצור. אסטון מרטין ואלור (Valour) נראית שונה מכל מה שייצרה החברה בשנים האחרונות ומציגה עיצוב בהשראת דגמי החברה משנות ה- 80 עם מפרט מתאים הכולל מנוע V12 חזק בשילוב תיבה ידנית והנעה אחורית.
אסטון מרטין ואלור
המרכב עשוי קרבון קל משקל ומציג עיצוב אגרסיבי עם מכסה מנוע הכולל פתח אוורור ענק בצורת פרסה, יחידות תאורה עגולות, וגריל רחב עם מסגרת קרבון חשופה המאיים לשאוב לתוכו כל דבר בדרך. מהצד בולטים חישוקים מרהיבים בקוטר 21 אינץ' הנועלים צמיגי מישלין פיילוט ספורט S5, כתפיים שריריות, חצאיות צד גדולות מקרבון ועוד כונסי אוויר. מאחור שמשה אחורית מכוסה בתריסים כפי שהיה מקובל לפני 4 עשורים, זנב שטוח עם יחידות תאורה מינימליסטיות, פגוש מקרבון חשוף עם דיפיוזר בולט, ומערכת פליטה חשופה למחצה עם 3 פתחים עגולים.
אסטון מרטין ואלור
תא הנוסעים ממשיך בסגנון רטרו עם 2 מושבי ספורט קלים בריפוד של פעם, דלתות עם דיפוני קרבון ורצועה במקום ידית לסגירת דלת, ומנגנון תיבת הילוכים חשוף למחצה. ידית ההילוכים הבולטת יכולה להיות בגימור אלומיניום, טיטניום, קרבון או עץ כמו בתמונות.
תחנת הכח מלפנים כוללת מנוע טווין טורבו V12 בנפח 5.2 ליטרים עם הספק מרבי של 715 כ"ס ומומנט מרבי של 76.8 קג"מ. הכוח עובר לגלגלים האחוריים דרך תיבת 6 הילוכים ידנית ודיפרנציאל מוגבל החלקה. החברה טרם חשפה את נתוני הביצועים אך אסטון מרטין ואנטאג' עם מנוע דומה מאיצה מעמידה למאה קמ"ש תוך 3.5 שניות עד למהירות מרבית של 322 קמ"ש.
אסטון מרטין ואלור
אסטון מרטין ואלור מצוידת בבורר מצבי נהיגה עם מצבי ספורט, ספורט פלוס ומסלול, המשפיעים על מערכת ההנעה, ניהול המומנט וצליל מערכת הפליטה. בנוסף מצויד הרכב גם בבולמים אדפטיביים ובשלדה אשר לטענת החברה כויילה במיוחד כך שזו לא סתם ואנטאג' בתחפושת אלא מכונית שונה בעיצובה ובאופיה.
אסטון מרטין ואלור

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.