קיה EV6 מוצע מעתה גם ברמת אבזור פרימיום המוותרת על חלון גג כדי לקצץ 17,000 ₪. מחירה עומד על 236,900 ₪
טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מרחיבה את היצע גרסאות קיה EV6 בישראל ומשיקה גרסת כניסה חדשה פרימיום במחיר 236,900 ₪ הנמוך ב- 17,000 ₪ מגרסת הכניסה הקודמת פרימיום טופ. המפרט זהה לחלוטין רק ללא חלון גג אשר נעדר מרשימת האבזור בגרסת פרימיום החדשה.
קיה EV6
קיה EV6 מבוסס על פלטפורמת E-GMP הייעודית לרכבים חשמליים וזכה בתואר רכב השנה באירופה לשנת 2022. העיצוב החיצוני ספורטיבי ביחס לרכבי פנאי חשמליים מתחרים ותא הנוסעים מרווח ושימושי עם מסך קעור המשלב שני מסכים בגודל 12.3 אינץ' עבור לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה.
קיה EV6 פרימיום משווק עם מערכת ההנעה האחורית המוכרת הכוללת מנוע אחורי עם הספק מרבי של 229 כ"ס ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ המאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 7.3 שניות. לגרסה זו סוללה בקיבולת 77.4 קוט"ש המספקת טווח נסיעה מרבי של 528 ק"מ לפי תקן WLTP.
גרסת הכניסה החדשה פרימיום כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 12.3 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', תמיכה בממשקי אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, משטח טעינה אלחוטית, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג אחוריים, תאורת אווירה, מושב נהג חשמלי עם זכרון, ריפוד עור בשילוב בד, חיישני גשם ותאורה, מפתח חכם, חיישני חניה מלפנים ומאחור, תאורת LED מלאה, וחישוקי 19 אינץ'. גרסת פרימיום טופ מוסיפה חלון גג חשמלי נפתח.
מחירון קיה EV6:
קיה EV6 הנעה אחורית פרימיום חשמלי - 236,900 ₪
קיה EV6 הנעה אחורית פרימיום טופ חשמלי - 253,900 ₪
קיה EV6 הנעה כפולה GT-Line חשמלי - 309,900 ₪

תפריט נגישות








Over priced
בסוף עם כל הרוח והצלצולים מדובר במשפחתית בינונית של יצרנית קוריאנית. רבע מיליון שקל !!! לאן הגענו ?
סיפורי בדים
יש חוקי פיזיקה פשוטים הטווח תלוי במשקל הרכב ובנצילות החזר האנרגיה וכמובן גודל בסוללה. מניסיון של שלוש וחצי שנים של נסיעה ברכב חשמלי בלבד רכב גדול וכבד ועם נצילות לא מצטיינת כמו יונדאי לא עובר את ה430 קמ טווח יונדאי ידועים עם פרסום מטעה של חיסכון הדלק טווח נסיעה.
חיצונית נראה כמו סיטרואן משנות השמונים רק עם סמל של יונדאי
טסלה y זולה יותר והשנה תהיה ירידת מחיר נוספת
מחירים לא שפויים… נשארתי עם האאוטלנדר 2016 שלי שעלתה לדגם הפרימיום 170k כחדשה… לשדרג לדגם החדש ב 240k jr סביר בעיני למרות שבשנים שלפני החלפתי לחדשה כל 3 שנים, הפעם נשארתי עם הרכב קרוב ל 8 שנים… במקביל מחירי החשמליות לא מצדיקים את התמורה , suv בסיסי לא יכול לעלות מעל 200 אלף גם אם הוא חשמלי
בערך 60 אלף מעל המחיר הסביר
לא לקנות רכב מיבואן בלעדי
כשאתה קונה רכב חדש מיבואן אתה משלם בערך 50000 שח יותר ממה שהיית משלם על רכב זהה ובמקרה של טסלה מודל y ,גם על אכב פחות שווה. לחסוך את פער היבוא!!!!! וחשוב לא פחות לחסוך טיפולים מיותרים שהיבואן מאלץ לעשות.לא להיות פראיירים
מחירי גזל של יבואן חמדן
הזמנתי וכשגיליתי שיקר מטסלה משמעותית . ביטלתי
טלקאר עפים על עצמם כאילו מוכרים זהב
קאיה חשמלית
יקר מדי לא שווה
חוסר נתונים אמיתיים
לפי משקל הרכב גודלו ומערכת החזר האנרגיה הרכב צריך לעשות בין19 ל20 קילו וואט למאה קילומטר לכן הטווח שלו הוא בערך 400 קמ ולא 525 קמ מה שתמיד איפיין את החברה הזו הטבעית הציבור.
אין שום סיבה הגיונית שקיה תעלה יותר מטסלה Y