הדור השני והחדש של סקודה קודיאק מציע מרווח פנימי משופר, טכנולוגיות חדשות, וגרסת PHEV עם טווח נסיעה חשמלי של מעל 100 ק"מ.
סקודה קודיאק החדש 2024 נחשף רשמית וניכר כי היצרנית שמרה על הנוסחה המוצלחת של קודמו. העיצוב אלגנטי ולא מתחכם, תא הנוסעים שימושי ומאובזר עם אפשרות ל- 5 או 7 מושבים, איכות החומרים והנסיעה צפויות להיות טובות כמקובל בדגמי סקודה, ואבזור הבטיחות מיישר קו עם מובילות הסגמנט. אל אלו מצטרפות טכנולוגיות חדשות כיאה לרכב מודרני ומערכת הנעה פלאג-אין הייבריד עם טווח נסיעה חשמלי גדול העומד על מעל 100 ק"מ לפי הצהרן היצרן.
סקודה קודיאק 2024
סקודה קודיאק החדש מציג מידות חיצוניות דומות לדור היוצא. אורכו צמח ב- 61 מ"מ, רוחבו תפח ב- 18 מ"מ, והגובה קטן ב- 17 מ"מ. בסיס הגלגלים נותר ללא שינוי ועומד על 2,971 מ"מ. תא המטען בגרסת ה- 7 מושבים גדל ב- 70 ליטרים לכדי 340 ליטרים כאשר כל המושבים בשימוש או 845 ליטרים שימושיים במיוחד לאחר קיפול המושבים האחוריים. כמו כן, מרווח הראש לנוסעים בשורה השלישית שופר ב- 15 מ"מ צנועים.
סקודה קודיאק 2024
בחזית גריל רחב עם סורגים עבים ואופציה לתאורה פנימית, ואופציה לפנסי לד מטריקס חדשים עם טווח משופר ב- 15% לעומת הקודמים. מהצד ניתן לזהות שטח חלונות גדול, קורה אחורית עם עיטור כסוף בולט וחישוקי 17 עד 20 אינץ' לבחירה. מאחור יחידות תאורה חדשות המחוברות בפס אדום ודלת תא מטען גדולה. אם תרצו מראה דרמטי יותר, תוכלו לבחור בחבילת ספורטליין המגיעה עם מושבי ספורט וגימורים חיצוניים בצבע שחור מבריק במקום כרום.
סקודה קודיאק 2024
תא הנוסעים זכה לתשומת לב רבה ומציג עיצוב מלוטש המעניק לנוסעים תחושה ביתית נעימה. ידית ההילוכים הותקנה מאחורי ההגה ופינתה מקום יקר בין המושבים אשר כולל כעת תאי אחסון מודולריים. המסך המרכזי זמין בגודל 10.4 או 12.9 אינץ' בהתאם לרמת האבזור, לוח המחוונים הדיגיטלי בגודל 10.25 אינץ', ומערכת תצוגה עילית חדשה מוצעת כאופציה. עוד ברשימת האבזור 4 שקעי USB-C בהספק גבוה של 45W לטובת טעינה מהירה, שקע מובנה במראה המרכזית להתקנת מצלמת דרך בקלות, שני משטחי טעינה אלחוטית עם פונקציית קירור, מערכת שמע עם 9 או 14 רמקולים, עיסוי במושבים הקדמיים, בקרת אקלים עם 3 אזורים, תאורת אווירה צבעונית, ובולמים אקטיביים. חלק מהאבזור זמין רק בגרסאות הבכירות.
סקודה קודיאק 2024
על מנת לשמור על מראה נקי מבלי לשלם מחיר יקר מדי בתחום הנדסת האנוש, בחרה סקודה בפתרון הכולל שלוש חוגות עם מסכים מובנים בגודל 1.25 אינץ'. החוגות החיצוניות שולטות בטמפרטורה, ובחימום/אוורור המושבים ואילו החוגה המרכזית רב תפקודית ושולטת בכיוון ובעוצמת המיזוג וגם בעוצמת מערכת השמע.
סקודה קודיאק 2024
סקודה קודיאק ישווק עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 150 כ"ס והנעה קדמית, מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 204 כ"ס והנעה כפולה, ומנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 150 כ"ס והנעה קדמית או 193 כ"ס והנעה כפולה. כל המנועים משודכים לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG.
וידאו סקודה קודיאק 2024
גרסת הפלאג-אין הייבריד סקודה קודיאק iV אשר מצטרפת לראשונה להיצע תצויד במנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים ובמנוע חשמלי בהספק מרבי משולב של 204 כ"ס. גרסה זו מגיעה עם הנעה קדמית ותיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. סוללה בקיבולת 25.7 קוט"ש מספקת טווח נסיעה חשמלי של יותר מ- 100 ק"מ לפי הצהרת היצרן ותומכת בטעינה AC בהספק 11 קילוואט ובטעינה DC בהספק 50 קילוואט. גרסה זו זמינה עם 5 מושבים בלבד ונפח תא המטען כאן קטן ב- 165 ליטרים לעומת גרסת בנזין עם 5 מושבים.
מצ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה לישראל, נמסר כי סקודה קודיאק החדש צפוי להגיע לישראל ברבעון השלישי של שנת 2024.

תפריט נגישות








אחלה חברה יש לי סקודה קודיאק 2019 אחלה רכב