מי אמר שכדי לנהוג ברכב חדש ומתקדם צריך לשבור חסכונות ולהתרוצץ בין סוכנויות? הכירו את הליסינג הפרטי של AVIS, שמאפשר לכם דינמיות, חסכון בכסף וראש שקט לתקופה שאתם בוחרים
נהוג לחשוב שליסינג פרטי הוא פתרון נוח אך יקר מדי בהשוואה לרכישת רכב ישירות מהיבואן, אך בתקופה שבה הריביות במשק גבוהות כל כך ומייקרות משמעותית את עלויות המימון של רכישת רכב, הליסינג הפרטי של AVIS לא רק נוח אלא גם משתלם כלכלית, וזו ממש לא אמירה ריקה מתוכן. כפי שתוכלו לקרוא בכתבה הבאה, היא גם מגובה במספרים שיעשו לכם שכל בנושא.
ג'ילי גיאומטרי C
נתחיל ממה שחשוב, מחיר זול יותר ותשלום חודשי ידוע
בתקופה של שנתיים, שלוש או ארבע, מסלול הליסינג הפרטי חוסך לכם כסף לעומת רכישת רכב מיבואן בתוספת של מימון. חלק גדול מהלקוחות שרוכשים רכב חדש זקוקים למימון ובגלל הריביות הגבוהות בשוק היום, עלויות המימון יקרות במיוחד.
לצורך ההמחשה, נניח שאתם מעוניינים לרכוש רכב פנאי שמחירו כ- 180,000 ₪ ולמכור אותו לאחר 3 שנים כשיש לכם 30,000 ₪ בלבד. עלות הריבית למימון לתקופה של 36 חודשים עבור שאר 150,000 ₪ שתצטרכו לטובת רכישת הרכב, עומדת על כ- 30,000 ₪ וצמודה לריבית הפריים, אשר יכולה להשתנות ולהשפיע על ההחזרים החודשיים. כלומר, לעלות עוד יותר. עכשיו נניח ואין באפשרותכם להחזיר כ- 5,000 ₪ בכל חודש ולא תוכלו לחסל את ההלוואה תוך 3 שנים, לכן תיאלצו לפרוס אותה למשך זמן ארוך יותר ולהשלים את יתרת ההלוואה שכבר תאמיר לסכום של עשרות אלפי שקלים במעמד מכירת רכב.
תוסיפו לכך אגרת רישוי שעולה 7,680 ₪ לתקופה של 3 שנים, וביטוח שהתייקר מאוד לאחרונה והמחיר שלו מסתכם ב- 21,000 ₪ ל-3 שנים + תוספת לביטוח נהג צעיר שעולה כ- 9,000 ₪ ל-3 שנים, וטיפולים יקרים במוסך מורשה שיעלו כ- 4,500 ₪. כל אלה יביאו אתכם להשלים את יתרת ההלוואה. בכלל לא דיברנו עדיין על ירידת הערך הגדולה שצפויה לרכב, והתעסקות עם מכירת הרכב בשוק המשומשות, חוויה לא מרנינה וגם לא מתאימה לכל אחד ואחת מכם.
קיה סטוניק
לראשונה מתכננים בגמישות ליסינג במסלול שלכם
AVIS מתאימה את ההצעה והתקופה לצרכים האישיים שלכם, ומאפשרת מסלול לתקופה של שנתיים, שלוש או ארבע שנים. אז מה עושים? ראשית, אתם לא חייבים להתחייב לתקופה של 3 שנים או יותר. תוכלו לבחור במסלול ליסינג לרכב משומש למשך שנתיים בלבד. במסלול זה תוכלו לנהוג ברכב צעיר וחדיש יחסית כבן שנתיים במחיר חודשי קבוע ונגיש, ללא צורך בתשלום מקדמה. מדובר בפתרון מושלם למי שצריך רכב בטיחותי ואמין אך אין ברשותו סכום כסף גדול ונזיל.
מעדיפים רכב חדש? תוכלו לבחור במסלול ליסינג פרטי לתקופה של 3 או 4 שנים עם החזר חודשי קבוע בהתאם לסוג הרכב. המחיר כולל אגרת רישוי וניתן לבחור בחבילה הכוללת גם טיפולים עם שירות איסוף והחזרת הרכב לבית הלקוח וביטוח לרבות ביטוח לנהג צעיר. אספקת הרכב מהירה יותר בליסינג של AVIS בהשוואה לרכישת רכב מהיבואן וכל התשלומים מרוכזים במקום אחד.
מאזדה CX-5
כמה שווה הרכב אחרי שלוש שנים? הליסינג מספק הגנה מירידת ערך
ברכישה ישירה מהיבואן, ערך הרכב יורד עם הזמן ואתם עלולים להפסיד יותר ממה שחשבתם אם השוק ישתנה במהלך התקופה מכל סיבה. בליסינג העלויות לכל התקופה ידועות מראש.
בסוף התקופה אין צורך בתשלום נוסף ואפשר להמשיך לעסקת ליסינג נוספת, בקלות ובנוחות של מפתח תמורת מפתח. כמה כיף שאפשר פשוט להחזיר את הרכב ל- AVIS מבלי לדאוג מירידת הערך של הרכב ומבלי להתעסק במכירתו.
בלי התעסקות - השירות כלול
בליסינג של AVIS, תחזוקה, ביטוח, טיפולים ואגרת רישוי כלולים במחיר (בהתאם לחבילה שתרכשו). לא צריך לחפש, להשוות מחירים, ולהתנהל מול כמה חברות שונות. בונוס נוסף הוא החיסכון בזמן ובמאמץ: בליסינג פרטי הצוות של AVIS דואג לקחת את הרכב לטיפולים במוסך ולהחזיר אותו אליכם.
בשורה התחתונה, מסלולי הליסינג הפרטי של AVIS נוחים יותר ומשתלמים יותר!
נכון, לוקח זמן לעכל את זה, אבל הזמנים השתנו. זה כבר לא מה שסיפרו לנו ולא מה שחשבנו שידענו על ליסינג, לכן סיכמנו עבורכם כאן את היתרונות העיקריים של הליסינג הפרטי של AVIS כדי שתוכלו לישון עליהם בלילה.
למיטיבי לכת מצורפת ההשוואה המלאה בין רכישה מהיבואן לבין הליסינג הפרטי של AVIS. המקדמה יכולה להיות נמוכה יותר, התשלום החודשי נמוך יותר, הביטוח זול יותר, הראש נקי מחששות של עליית ריבית, ירידת ערך צפויה לרכב וגם היציבות הכלכלית גבוהה יותר, והנה המספרים שגם מוכיחים את זה:
| מאזדה CX-5 | רכישה מיבואן | ליסינג פרטי של AVIS |
|---|---|---|
| מקדמה | 30,000 ₪ | 7,500 ₪ |
| סך ההחזרים בשלוש שנים * | 120,000 ₪ | 120,000 ₪ |
| אגרת רישוי לשלוש שנים | 7,680 ₪ | כלול |
| ביטוח לשלוש שנים | 21,000 ₪ | כלול |
| תוספת לביטוח נהג צעיר לשלוש שנים | 9,000 ₪ | 3,564 ₪ |
| טיפולים לשלוש שנים | 4,500 ₪ | כלול |
| החזר יתרת הלוואה במכירת הרכב | 60,000 ₪ | אין |
| תקבול במכירת הרכב בעסקת טרייד-אין | (120,000 ₪) | אין |
| סה"כ הוצאות לשלוש שנים | 132,180 ₪ | 131,064 ₪ |
*הנתונים בטבלה מתייחסים לתשלום של כ- 3,300 ₪ בחודש

תפריט נגישות








מחיר מכירה
המחיר מכירה של הרכב בפועל הוא 140 אלף ולא 120 והעסקה בעצם מגלמת הפסד בליסינג של 20 אלף שח!!!
רכב ''חדש''
העסק טוב ומתאים רק...לאוויס שתקועה עם אלפי רכבים....כל הניירת וסיפורי-פוגי....עושים חסד, ורווח רק להם....אחרי שתתפכחו. תבינו כמה כסף זרקתם...לפח..
הרכב במסלול הוא בן שנתיים ולא חדש כמו בטבלה, כך שהרווח של חברות הליסינג הוא מינימום 50000 על כל עיסקה
מדינת עושק מיסוי 100% על רכב.
מספיק לרכוש רכב חדש. לחסוך כל 3 שנים כ 70000 ש"ח. קחו בחשבון שרכב של 180000 זה כ 90000 מיסים. לא חייבים לנסוע בחדש, רכב טוב 3-5 שנים על הכביש ולטפל בזמן...מדינת עושק.
מצטער, זו כתבה שכולה שקר
תתבישו לכם, אתם פונים לאנשים אומללים שייקנו את הסיפור שחכם.
שברולט מאליבו. אפס תקלות ב 18 שנים.
אמין יותר מרכב חדש. נוח רכב אמריקאי. ריפודי עור סנרוף, כסאות חשמליים מחוממים. תקנו לכם אחד כזה יד שנייה ב 10,000 ש"ח ותהנו עוד שנים רבות. לי הרכב עולה פחות מ 12,000 בשנה וזה כולל הכל הכל, גם דלק.
חיסכון של אלפי שקלים
החיסכון לפי הטבלה מגיע לסכום נמוך של 1000 שח? זה ממש לא כדאי כי נשארת בלי כלום!!!
עבודה בעיניים
כאילו חוסכים 1000 שקל ומוסיפים גם את הנחת נהג צעיר שלא רלוונטית לכולם
איפה הקצ'?
אין מצב שיש כאן "בשורה". אין מצב לנצח את המערכת..