יונדאי איוניק 5 N הביצועיסטית מושקת בישראל ומבטיחה חווית נהיגה ספורטיבית מהנה ולא רק תאוצה חזקה. המחיר עומד על 439,900 ₪
בחודש יוני האחרון, במהלך מסעה ארצה מקוריאה, הוצעה יונדאי איוניק 5 N במכירה מוקדמת במחיר 399,900 ₪. 30 רכבים כבר נמכרו ולפחות חלקם נמסרו ללקוחות בישראל שהיו מוכנים לרכוש את הרכב מבלי לראותו ובכך לחסוך לא מעט כסף. כעת עם הגעתה ארצה, מושקת יונדאי איוניק 5 N באופן רשמי ובמחיר יקר יותר העומד על 439,900 ₪. מדובר במכונית הספורט החשמלית הראשונה של המותג, אשר בניגוד לגרסאות ביצועים של חשמליות אחרות המציעות בעיקר הספק גבוה ותאוצה מהירה בקו ישר, זו פונה לחובבי נהיגה ומבטיחה חווית נהיגה ספורטיבית מהנה ומערבת גם בכבישים מפותלים ובמסלול. מאז הושקה לראשונה לפני כשנה, הספיקה יונדאי איוניק 5 N לזכות בשלל פרסים ושבחים מעיתונות הרכב העולמית.
יונדאי איוניק 5 N
העיצוב החיצוני של יונדאי איוניק 5 N שונה באופן מהותי מהדגם הסטנדרטי וכולל פגוש קדמי קרבי עם כונסי אוויר אקטיביים מוגדלים לקירור הבלמים, בתי גלגלים רחבים עם חישוקי 21 אינץ' בעיצוב מרשים, ספויילר אחורי עם פנס בלימה מרכזי בצורת משולש, פגוש אחורי בגימור שחור מבריק עם דיפיוזר בולט, ופסי עיטור בצבע כתום אשר ישמש את דגמי N החשמליים לעומת צבע אדום לדגמי הבנזין.
המתלים תוכננו מחדש לטובת הנמכת מרכז הכובד ושיפור הניהוג. השלדה והמרכב החיצוני זכו לחיזוק של 42 נקודות הלחמה נוספות לצד חיזוקים סביב המנוע ומארז הסוללות לטובת עמידות גבוהה יותר בפני פיתול. מערכת ההיגוי שופרה ומציגה יחס היגוי מוגדל לטובת הגה מהיר וחד יותר. תא הנוסעים מצויד במושבי באקט בריפוד עור משולב אלקנטרה עם תנוחת ישיבה נמוכה ותמיכת צד ראויה, גלגל הגה ספורטיבי עם בורר מצבי נהיגה, קונסולה מרכזית עם כריות תמיכה לברכיים ותצוגות ייעודיות בלוח המחוונים.
יונדאי איוניק 5 N
יונדאי איוניק 5 N חמושה בהנעה כפולה עם צמד מנועים חשמליים בהספק משולב מרבי של 609 כ"ס ומומנט מרבי של 75.5 קג"מ. במצב בוסט מפיק המנוע 650 כ"ס ו- 78.5 קג"מ. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 3.5 שניות (3.4 שניות במצב בוסט) והמהירות המרבית עומדת על 258 קמ"ש. הסוללה בקיבולת 84 קוט"ש מספקת טווח נסיעה של עד כ- 450 ק"מ וכוללת מערכת קירור משופרת המאפשרת תאוצות חזקות ללא הפסקה וללא התחממות יתר. בורר מצבי הנהיגה כולל מצב דראג המתאים את טמפרטורת הסוללה לתאוצה מקסימלית קצרה, ומצב מסלול לניהול טמפרטורה ארוך טווח עבור מספר הקפות רצופות. עוד לרשות הנהג 11 אפשרויות לבחירת יחס חלוקת המומנט בין הציר הקדמי לאחורי.
יונדאי איוניק 5 N
יונדאי איוניק 5 מנסה להעניק לנהג תחושה של נהיגה ברכב ספורט עם מנוע בנזין חזק ולשם כך מצויידת במנופים מאחורי ההגה המדמים התנהגות של תיבת הילוכים רובוטית המספקת גם את תחושת הדחף בהעברת הילוכים ובלימת מנוע, הכל לטובת חווית נהיגה אינטרקטיבית כמו במנועי בנזין. כמו כן, ביונדאי איוניק 5 N תוכלו לבחור גם את צליל המנוע הבוקע מרמקולים בתוך ומחוץ לרכב, שיהיה בסגנון מנוע בנזין, בסגנון חשמלי עתידני או בהשראת מטוסי קרב.
יונדאי איוניק 5 N
מערכת הבלימה הרגנרטיבית של יונדאי איוניק 5 N מבטיחה לספק בלימה אחידה וניהול טרמי משופר ביחס לדגם הרגיל. עוצמת הבלימה המרבית עומדת על 0.6G ולכן טוענת החברה כי אין כאן צורך בבלמים קרמיים למרות המשקל הכבד של המכונית. בקרת היציבות כוללת מצב ספורט לנהיגת מסלול חוויתית בו נכנסת המערכת לפעולה רק כאשר מזוהה איבוד אחיזה מסוכן. מצב דריפט כלול בתפריט ומאפשר גם לנהג לא מנוסה לצאת לסחיפות זנב מהנות באפס מאמץ.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.