לנד רובר דיפנדר אוקטה (OCTA) מציג מנוע V8 אימתני בהספק 635 כ"ס לצד שלל שיפורים לטובת יכולות גבוהות בכל תנאי השטח וגם בכביש
לאחר מספר טיזרים אשר פורסמו לאחרונה, נחשף היום לנד רובר דיפנדר אוקטה - הגרסה הקשוחה והחזקה ביותר של לנד רובר דיפנדר. גרסה זו מתהדרת בסמלים בצורת יהלום אשר נבחר בזכות היותו המינרל הקשה והנחשק ביותר בטבע.
לנד רובר דיפנדר אוקטה
לנד רובר דיפנדר אוקטה חמוש במנוע טווין-טורבו בנזין V8 בנפח 4.4 ליטרים עם הספק מרבי של 635 כ"ס ומומנט מרבי של 76.5 קג"מ (81.6 קג"מ במצב בוסט), תיבת 8 הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה כפולה כמובן. אם הנתונים מוכרים לכם, זה לא במקרה, שכן מדובר במנוע מבית ב.מ.וו המשמש את דגמי הביצועים הבכירים של היצרנית הבווארית. כאן מאפשר המנוע האימתני תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 4.0 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש.
לנד רובר דיפנדר אוקטה
גרסה זו זוכה להגבהת מרכב של 28 מ"מ המאפשרת מרווח גחון של 319 מ"מ, ומפתח סרנים מורחב ב- 68 מ"מ, בין היתר כדי להכיל צמיגי ענק בקוטר 33 אינץ' מסוג Goodyear Advanced All-Terrain אשר פותחו במיוחד עבורה (אופציה בתוספת תשלום). גרסת האוקטה מסוגלת לצלוח מעברי מים בעומק של עד מטר אחד. עוד זוכה גרסה זו למערכת בלימה משופרת של Brembo והיגוי מהיר יותר ביחס לשאר גרסאות הדגם.
לנד רובר דיפנדר אוקטה
לנד רובר דיפנדר OCTA מקבל לראשונה את מערכת המתלים ההידראולית 6D Dynamics המקשרת בין כל הבולמים ברכב לטובת שליטה אקטיבית בזוויות הגלגול של המרכב בנהיגת כביש ושטח. לחיצה ארוכה על בורר מצבי הנהיגה פותח אופציה חדשה - מצב OCTA לנהיגת שטח עם כיולים ספציפיים עבור חול, בוץ וחריצים, שלג, חצץ, דשא, וזחילת סלעים.
העיצוב החיצוני קרבי מתמיד ומתקבל באמצעות בתי גלגלים רחבים, פגושים שונים המאפשרים זרימת אוויר גדולה יותר לקירור המנוע, פגוש אחורי חדש המשלב ארבע יציאות מפלט, הגנה קשיחה לגחון, וגימורים ייחודיים. בתא הנוסעים הותקנו מושבים קדמיים חדשים הכוללים דרייברים המאפשרים להרגיש את המוזיקה ושש תוכניות המסייעות בהרגעת הנוסעים במהלך הנסיעה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.