ג'אקו 7 נוחת בישראל עם מנוע טורבו בנזין, הנעה קדמית או כפולה לבחירה, ושלוש רמות אבזור נדיבות. המחיר החל מ- 169,900 ₪
כלמוביל משיקה היום את מותגי הרכב ג'אקו (JAECOO) ואומודה (OMODA) מבית קונצרן צ'רי הסיני אשר מצטרפים למותגי יונדאי, מרצדס, מיצובישי, ג'נסיס, אורה וסמארט שגם אותם מייבאת החברה לישראל. תחילה ישווק רכב הפנאי המשפחתי ג'אקו 7 המצויד ב- 5 מושבים ובמנוע טורבו בנזין, המתחרה בדגמים כגון קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון. עד סוף שנת 2026 ישווקו בישראל 6 רכבי פנאי שונים של מותגי ג'אקו ואומודה עם מנועי חשמל, PHEV, הייבריד ובנזין.
ג'אקו 7
העיצוב החיצוני של ג'אקו 7 מעניק לו נוכחות בולטת הודות לגריל הקדמי הענק, פגוש כוחני ותאורת LED קדמית מפוצלת עם תאורת יום ייחודית. הפרופיל הקופסתי, ידיות דלתות נסתרות הנשלפות חשמלית וחישוקי 19 אינץ' מוסיפים למראה הקשוח. אופציה לצביעה דו-גונית מוצעת בתוספת תשלום.
תא הנוסעים מציג עיצוב אלגנטי עם מסך מרכזי אנכי בגודל 13.2 אינץ' או 14.8 אינץ' בהתאם לרמת האבזור, מערכת הפעלה עם מעבד 8155 Qualcomm Snapdragon המבטיח פעולה חלקה ומהירה, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ', בורר הילוכים אלקטרוני קומפקטי, שלל פתרונות אחסון לרבות תא ממוזג בקונסולה המרכזית, ותא מטען בנפח 424 ליטרים.
ג'אקו 7
הדגם מצויד במנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים עם הספק מרבי של 147 כ"ס ומומנט מרבי של 28.4 קג"מ, תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, ומערכת הנעה קדמית או כפולה. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 10.8 שניות בגרסת ההנעה הקדמית ו- 12 שניות בגרסת ההנעה הכפולה. צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני היצרן עומדת על 13.3 ק"מ לליטר ו- 12.5 ק"מ לליטר בהתאמה. לקראת סוף שנת 2024 צפויה להגיע גם גרסת ה- PHEV של ג'אקו 7.
לג'אקו 7 זווית גישה של 21 מעלות, זווית נטישה של 29 מעלות, מרווח גחון של 200 מ"מ ויכולת צליחת מים עד לגובה של 60 ס"מ. מדובר בנתונים טובים מהממוצע בסגמנט, המרמזים על יכולת שטח טובה בגרסת ההנעה הכפולה אך את זה נצטרך לבדוק במבחן הדרכים שנבצע.
ג'אקו 7
ג'אקו 7 בגרסת הכניסה אקזקיוטיב מגיע עם הנעה קדמית וכולל בין היתר מסך מרכזי בגודל 13.2 אינץ', מצלמות היקפיות 540 מעלות המאפשרות "גחון שקוף" לסיוע ויזואלי מקיף בתמרוני חניה ובתוואי שטח שונים, 6 רמקולים, שקעי USB-C מלפנים ומאחור, בלם חניה חשמלי עם Auto Hold, בורר מצבי נהיגה, תאורת אווירה היקפית ב- 64 גוונים, ריפודי עור טבעוני, מושבים קדמיים חשמליים, מערכת בקרת אקלים מפוצלת עם פתח מיזוג אוויר אחורי, חיישני גשם, נעילה ופתיחה של הרכב על בסיס מרחק, תאורת לד מלפנים ומאחור, מסילות גג, ושמשות אחוריות כהות.
גרסת טיטניום מוסיפה חימום מושבים קדמיים, שליטה חשמלית על המושב הקדמי מאחור, משטח טעינה אלחוטי כולל מערכת התראה במקרה של עזיבת הרכב ושכיחת הנייד במשטח הטעינה, דלת תא מטען חשמלית, וגג שמש נפתח.
גרסת אדוונצ'ר הזמינה עם הנעה כפולה, מוסיפה מסך מרכזי ענק בגודל "14.8 אינץ', מערכת שמע מבית SONY עם 8 רמקולים, תצוגה עילית, חימום הגה, זיכרונות למיקום המושבים הקדמיים, חימום מושבים אחוריים, אוורור מושבים קדמיים, התאמת תמיכת גב תחתון אלקטרונית עם 4 מצבים, מערכת סינון אוויר מתקדמת (N95), ומערכת Welcome Seat - הזזה אוטומטית של מושב הנהג בכניסה לרכב. גרסת ההנעה הכפולה כוללת בנוסף מערכת המדמה נעילת דיפרנציאל למעבר מכשולים טכניים ובורר מצבי נהיגה מורחב למגוון תנאי שטח.
אבזור הבטיחות בג'אקו 7 כולל בין היתר 7 כריות אוויר או 8 כריות בשתי הגרסאות הבכירות כולל כרית אוויר לברכי הנהג, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, ניטור תנועה צולבת מאחור ובלימה אוטומטית בנסיעה לאחור, ניטור שטחים מתים עם תיקון היגוי למניעת התנגשות צד, בקרת שיוט אדפטיבית עם סייען זחילה בפקקים, אזהרת פתיחת דלת בעת רכב חוצה, התרעת עייפות נהג, סיוע למניעת שכחת ילדים ברכב, וזיהוי תמרורים.
מחירון ג'אקו 7 :
ג'אקו 7 פלטינום 1.6 טורבו 2x4 אוטומט - 169,900 ₪
ג'אקו 7 טיטניום 1.6 טורבו 2x4 אוטומט - 178,900 ₪
ג'אקו 7 אדוונצ'ר 1.6 טורבו 4x4 אוטומט - 199,900 ₪
הדגם משווק עם 5 שנות אחריות יצרן או 150,000 ק"מ.

תפריט נגישות








קבוצת פייסבוק לבעלי רכבי ג'אקו בישראל
https://www.facebook.com/groups/jaecoo.il