טויוטה קורולה ספייס המיוצרת בבריטניה חוזרת לישראל בגרסה מעודכנת כדי למלא את החלל שהותירה טויוטה קורולה סדאן שאינה משווקת בישראל על רקע החרם הטורקי. המחיר יקר ועומד על 180,000 ₪
יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, החלה בשיווק טויוטה קורולה ספייס (סטיישן) החדשה 2024 לאחר מתיחת פנים, לאחר היעדרות של כמעט שנתיים מהשוק המקומי. על רקע החרם הטורקי הופסק הייבוא של טויוטה קורולה סדאן המיוצרת בטורקיה ולכן טויוטה קורולה ספייס המיוצרת בבריטניה ממלאת את החלל הנותר. מחירה הרשמי עומד על 180,000 ₪ - יקר משמעותית מגרסת הסדאן שגם הייתה מאובזרת יותר ולכן אנו בספק אם זו תצליח לשחזר את ההצלחה, אלא אם הכוונה לשווק את הדגם בעיקר לציי רכב עם הנחה משמעותית ממחיר המחירון.
טויוטה קורולה ספייס
טויוטה קורולה סטיישן מגיעה עם יחידת הנעה היברידית עדכנית מהדור החמישי ומצוידת במנוע בנזין בנפח 1.8 ליטרים ומנוע חשמלי עם הספק מרבי משולב של כעת על 140 כ"ס, תיבת הילוכים אוטומטית רציפה ומערכת הנעה קדמית. טויוטה החליפה את סוללת הניקל מטאל ששימשה את הדור היוצא בסוללת ליתיום-יון חדשה וקלה יותר. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 9.4 שניות וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 21.7 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.
טויוטה קורולה ספייס
המראה החיצוני זוכה לעדכון צנוע המסתכם בעיצוב שונה ליחידות התאורה מלפנים ומאחור. תא הנוסעים שומר על המראה המוכר ומסתפק בחומרי גימור ודיפון עדכניים. גרסת הסדאן הגיעה ארצה עם לוח מחוונים דיגיטלי מלא בגודל 12.3 אינץ' ומערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע בגודל 10.5 אינץ', אך גרסת הסטיישן מסתפקת בלוח מחוונים משולב מסך בגודל 7 אינץ' ומערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 8 אינץ', תמיכה אלחוטית בממשק אפל קאר פליי ותמיכה בממשק אנדרואיד אוטו באמצעות חיבור כבל.
טויוטה קורולה ספייס
טויוטה קורולה ספייס זמינה ברמת אבזור יחידה ודלה יחסית למחיר ולמתחרים, הכוללת בין היתר לחצן התנעה, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, בקרת אקלים מפוצלת ללא פתחי מיזוג אוויר לנוסעים במושב האחורי, מצלמת רוורס, חיישני תאורה, תאורת לד מלפנים ומאחור, חישוקי פלדה בקוטר 16 אינץ' עם צלחות פלסטיק, וגלגל חלופי.
אבזור הבטיחות כולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי כלים דו גלגליים, זיהוי רכב המתפרץ לצומת וזיהוי סכנה מלפנים בעת פניה, מערכת אקטיבית לתיקון סטיה מנתיב הנסיעה ושמירה על מרכז הנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם אפשרות למניעת עקיפה מימין, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, זיהוי תמרורים ואפשרות להגבלת מהירות הנסיעה בהתאם למהירות המותרת, וניטור עירנות הנהג עם זיהוי מצב של חוסר תגובה ויכולת להפעיל את תאורת החירום ולהאט את הרכב עד לעצירה מלאה. מערכות הבטיחות תומכות בקבלת עדכוני תוכנה מרחוק OTA.

תפריט נגישות








99 דולר לחודש בליסינג בארהב תעשו את החישוב לבד
אנחנו כאלה ט י פ ש י ם
יקר מאד
יקר לא קונה טויוטה
תגובה
טיפש מי שקונה רכב כזה. לפני שנתיים קניתי אותו כמעט בפחות 50 אלף.... עדיף לעשות חשבון טוב יותר. עם הביטוח והטסט והטיפול והדלק רק לשנה הראשונה זה קרוב ל-200 אלף.. בגלל שיצאו אותה בבריטניה❓️❓️❓️ פשוט לא לקנות. ומה גם הבטיחו לייצר אותה ביפן להוסיף את המחיר שלה בהרבה יותר
עם המחיר הזה , שילכו לדחוף מיים. סרג׳יו
נו באמת טויוטה קורולה 180,000 שח ? מה אתם מפגרים או משהו ?
טויטה מבריטניה שיביאו גם מזמביה מה אם המיסוי של הרכבים יותר חשוב למה צריך לשלם על שתי רכבים כשמזמינים אחד
כבר אי אפשר לקנות קורולה,מחיר הביטוח הוכפל
לא שווה מחיר הביטוח שהיה בעבר 1400,היום עומד על 6,000 ₪ עדיף לקנות מרצדס...
לא שווה את המחיר