לקראת סוף השנה יושק בישראל רכב הפנאי ג'אקו 7 בגרסת PHEV עם טווח נסיעה חשמלי של כ- 90 ק"מ
כלמוביל, יבואנית ג'אקו לישראל, מודיעה כי תשיק לקראת סוף השנה את רכב הפנאי ג'אקו 7 בגרסה היברידית נטענת (PHEV) עם טווח נסיעה חשמלי של כ- 90 ק"מ בתקן WLTP. הגרסה החדשה תצטרף לגרסת הטורבו בנזין אשר הגיעה אלינו ביולי האחרון ומאז זוכה לפופולריות עם למעלה מ- 1,300 הזמנות.
ג'אקו 7 PHEV
ג'אקו 7 PHEV מצויד בהנעה קדמית עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים ומנוע חשמלי המפיקים יחד הספק מרבי משולב של 342 כ"ס. סוללה בקיבולת מכובדת של 18.3 קוט"ש מספקת טווח נסיעה חשמלי של 90 ק"מ, ותומכת גם בטעינת DC מהירה המאפשרת טעינה של 80% מקיבולת הסוללה תוך 20 דקות. בפועל צפוי ג'אקו 7 PHEV להגיע לטווח נסיעה מרשים של כ- 1,300 ק"מ עם מיכל דלק אחד וסוללה טעונה, כלומר צריכה (משולבת סוללה) של 22.5 ק"מ לליטר.
ג'אקו 7 PHEV
באתגר נהיגה לטווח ארוך אשר נערך החודש בסין לעיתונאים מ- 7 מדינות, ג'אקו 7 PHEV השיג טווח כולל של 1,353 ק"מ מתוכם טווח חשמלי טהור של 125.2 ק"מ, כלומר 39% מעל ההצהרה הרשמית. צריכת הדלק המשולבת עם סוללה מלאה עמדה על 3.3 ליטר ל- 100 ק"מ או 30.3 ק"מ לליטר. האתגר דימה תנאים אמיתיים על פני מספר ימים וכלל נהיגה בכבישים עירוניים וכבישים מהירים בתוספת של 3-4 נוסעים בוגרים ברכב.
הדגם יגיע עם אבזור נדיב הכולל בין היתר מסך מרכזי בגודל 14.8 אינץ', 6 רמקולים, סט מצלמות היקפיות 540 מעלות המאפשרות "שלדה שקופה", מושב נהג עם תמיכת מותן חשמלית, מושבים קדמיים חשמליים עם כיוון חשמלי, הדלקת מערכת המיזוג בשלט רחוק (עם זיכרון טמפרטורה), פתחי אוורור בשורה השנייה לאזורי הרגליים והפנים, ומערכת טיהור אוויר.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.